Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JA DA!!!! Og bliver edderspændt arrig, hvis andre ikke gør det! Det er lovligt ikke at være hjemme eller være forhindret, men jeg giver intet for dovenskab.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis jeg havde fortov ville jeg klart rydde sne!! Jeg hjalp min forældre med det da jeg boede hjemme, og har lært at 'det er da bare noget man gør!'Vi er næsten lige flyttet, så jeg ved ikk helt hvordan det foregår her. Jeg tror der kommer en fejemaskine forbi alle blokkene...nu må vi se...hvis ikke, så skal jeg seføli ud og rydde sne Jeg gruer selv ret meget for den her vinter...og sneen!!Jeg cykler også til og fra skole hver dag, og inden afleverer jeg lige min datter i dp. Puha, tænk hvis man lige skrider i et sving, fordi der er p*sse glat...med barnet bag på
ønskebarn74 skriver: Nej for der er ikke fortov, men jord... Og vi bor på hjørnet af en villa vej... Når vejene bliver rydet, bliver det smidt på hjørnerne... Så der er ikke noget at gøre... Her går man på vejen...
Nej for der er ikke fortov, men jord... Og vi bor på hjørnet af en villa vej... Når vejene bliver rydet, bliver det smidt på hjørnerne... Så der er ikke noget at gøre... Her går man på vejen...
for øvrigt på landet...
Håber jeg min far tager når han er i gang...
Nu bliver jeg lige nødt til at spørge; har I virkelig sne i Danmark? og så meget at det skal ryddes?
Jeps!! Ingen brækkede lemmer hér!
Her i Randers hvor jeg bor der bliver der ryddet sne både på vejen og fortovet af maskiner (der ligger og kører en ligenu), så der er ikke noget snerydning her for beboerne
Men iiiih hvor jeg hader sne, det skal komme d. 24. og være væk igen d. 25. hvis det stod til mig, men det gør det desværre ikke
Dansker i England skriver: Nu bliver jeg lige nødt til at spørge; har I virkelig sne i Danmark? og så meget at det skal ryddes?
Ja tak Vi fik 10 cm her i midtjylland i går
Diana... skriver: Ja tak Vi fik 10 cm her i midtjylland i går
Wow, det er jo helt vildt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128