Rydder i jeres fortov??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

Kløver

Dinna88 skriver:

Hm, jeg tror vinteren her bliver værre end sidst. I hvert fald hvis man skal gå efter den globale opvarmning

Men jeg håber da I klarer den.

Og ja, stakkels postmennesker. Det må være et surt job når det står ned fra himlen.

Hmm tja global opvarmning... tror nu mere dte er helt naturligt, naturen har jo altid forandret sig, men om det er skyld i sneen ved jeg nu ikke, ikke hvis man skal tage ordet bokstaveligt, for så skulle der jo komme varmere vintre, og mindre sne men i dk har vi da også førhen haft mere sne ens vi har nu, men ja håber nu ikke at vinteren bliver alt for lang og hård, men de spår jo ellers om det modsatte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Dinna88

9510 skriver:

Det hjælper nok ikke meget,,,,, Det er kommunens grunde

Så må du da godt nok hive fat i din kommune! For det er da langt være at det er kommunens grunde :O

Anmeld

23. november 2010

Dinna88

Maja84 skriver:

Hmm tja global opvarmning... tror nu mere dte er helt naturligt, naturen har jo altid forandret sig, men om det er skyld i sneen ved jeg nu ikke, ikke hvis man skal tage ordet bokstaveligt, for så skulle der jo komme varmere vintre, og mindre sne men i dk har vi da også førhen haft mere sne ens vi har nu, men ja håber nu ikke at vinteren bliver alt for lang og hård, men de spår jo ellers om det modsatte

Ah, det er nu ikke helt sikkert

Ja, det har vi da. Men i takt med at somrene er blevet varmere, så er vintrene jo også blevet hårdere. Men jeg krydser fingre.  

Anmeld

23. november 2010

Dinna88

Low skriver:

Jeg bor i er parcel forening og der har vi en vogn der rydder det men sidste år var den i stykker så vi skulle gøre det selv. Jeg var gravid og orkede det virkelig ikke  

Havde du ikke nogle der kunne hjælpe dig?

Anmeld

23. november 2010

Sofia

I den ejendom, hvor jeg bor, har vi en plan over hvilken lejlighed der skal stå for snerydningen i de pågældende uger, jeg synes det er en fin løsning, og vi sørger altid for at rydde eller sprede salt når det er vores tur. Man står ligesom til ansvar for resten af ejendommen, og selvfølgelig alle de folk der kommer gående. Jeg bor midt i Århus så det er jo vigtigt.

Anmeld

23. november 2010

Dinna88

Sofia skriver:

I den ejendom, hvor jeg bor, har vi en plan over hvilken lejlighed der skal stå for snerydningen i de pågældende uger, jeg synes det er en fin løsning, og vi sørger altid for at rydde eller sprede salt når det er vores tur. Man står ligesom til ansvar for resten af ejendommen, og selvfølgelig alle de folk der kommer gående. Jeg bor midt i Århus så det er jo vigtigt.

Det lyder som en god idé. Det er åbenbart ikke alle der mener det er lige vigtigt, selvom det er inde midt i byen

Anmeld

23. november 2010

9510

Dinna88 skriver:

Så må du da godt nok hive fat i din kommune! For det er da langt være at det er kommunens grunde :O

Har ringet til dem, og fik afvide at de kom når de kom og ikke et sekund før.... sure kælling

Anmeld

23. november 2010

Low

Dinna88 skriver:

Havde du ikke nogle der kunne hjælpe dig?

Nej, jeg bor alene men måske skulle jeg have betalt mig fra det

Anmeld

23. november 2010

Dinna88

9510 skriver:

Har ringet til dem, og fik afvide at de kom når de kom og ikke et sekund før.... sure kælling

Nøj, hvor kan det gøre mig sur at høre sådan noget! Det er da bare ikke i orden 

Anmeld

23. november 2010

Dinna88

Low skriver:

Nej, jeg bor alene men måske skulle jeg have betalt mig fra det

Ja, eller spurgt noget familie/en ven om tjenesten?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.