Og så til den sure del af sneen 
Jeg er en af dem der cykler til og fra skole ligegyldigt vejr. Så i dag var det det samme, forskellen var dog at det tog mig 45 minutter i stedet for 25!! Og jeg var så rasende på vej til skole. Hvorfor f*nden er det så få der rydder fortovene?!
Der var pragteksemplarer der havde ryddet flere gange og smidt sand og salt, og så var der dem der ikke havde gjort noget som helst. En af de husstande der ikke en gang havde været udenfor døren (det kunne jo ses i sneen) sad indenfor og drak kaffe og så tv (det kunne ses ude fra gaden) Så var der en anden familie der fejrede fødselsdag med fælles morgenmad, efter de havde været ude og sætte flag i SNEEN. Ak og ve.
Det hele blev dog værre da jeg så en ældre dame med en pige på nok 7 år falde. De røg begge to lige på bagdelen. Heldigvis var der en mand der hurtigt var derhenne, så jeg kunne komme i skole(dog ikke til tiden!)
Så man kan sige at jeg undrer mig over hvordan folk dog kan lade være med at rydde, så der ikke sker uheld? Og generelt var det da bare s*ide besværligt at bevæge sig på fortovene. Så jeg giver folk et par dage og så skriver jeg en sørens masse post its, hvorpå jeg skriver at folk skal rydde deres fortove og smider dem i deres postkasser. For der er jo faktisk lovgivning omkring det!
Et surt opstød fra en der kæmpede sig igennem sneen 
hehe nææææ, men det er så fordi vi ingen fortov har 
Vi har privat vej, og rydder så meget ud for vores hus, som muligt, men desværre måtte vi gi tabt sidste år, da vi til sidst ikke kunne lave andet, da de kom i så store mængder, og med en hast, så det var umuligt at holde vejen snefri, og vi havde til sidst heller ikke flere steder at gøre af al den sne
Heldigvis, er vores vej en lille lukket og privat vej, så skaden var heldigvis ikke så stor, når vi måtte gi tabt i snemasserne, de enste det, desværre kunne gå ud over var posten
men ellers jo, vi rydder vejen foranhuset, men ikke fortovet, da der jo ikke er noget fortov