Rydder i jeres fortov??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

Dinna88

Maja84 skriver:

hehe nææææ, men det er så fordi vi ingen fortov har

Vi har privat vej, og rydder så meget ud for vores hus, som muligt, men desværre måtte vi gi tabt sidste år, da vi til sidst ikke kunne lave andet, da de kom i så store mængder, og med en hast, så det var umuligt at holde vejen snefri, og vi havde til sidst heller ikke flere steder at gøre af al den sne Heldigvis, er vores vej en lille lukket og privat vej, så skaden var heldigvis ikke så stor, når vi måtte gi tabt i snemasserne, de enste det, desværre kunne gå ud over var posten

men ellers jo, vi rydder vejen foranhuset, men ikke fortovet, da der jo ikke er noget fortov

Når nu vi du nævner post - stakkels postmand jeg snakkede med i morges! Han var på cykel og gennemblødt til trods for regntøj og det hele. Så han ville ringe til arbejdet og sige at det var en umuligt opgave.

Men så længe det ikke går ud over andre end jer selv, og i kan indfinde jer med det, så fred være med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Dinna88

Mor til Liva skriver:

Jo da - ellers nytter det jo ikke meget da det er jo svært at få sneen helt væk... Især hvis der er nogen som har gået i det inden...

Det finder du måske logisk, men sådan er hele Danmarks befolkning desværre ikke! 

ét sted på min rute så jeg sand under sneen. 

Anmeld

23. november 2010

Dinna88

mortilflere skriver:

Nej for herude på A land er der ingen

Men nu har vi sne plov så når nu kommunen ikke ryder så er det godt vi kan selv vejene .....

+ vi altid tager naboernes indkørsler osv , det er det mindste vi kan gøre når de lever med at bonden sommer og vinter kommer hjem med larmende maskiner hele døgnet

Ah ja okay, fair nok haha. Det er jo heller ikke så sort på hvidt som jeg har stillet det op, men min tur til skole er op forbi sygehuset i Randers og på en meget trafikeret boulevard, så folk er bestemt ikke undskyldt her. 

Anmeld

23. november 2010

Kløver

Dinna88 skriver:

Når nu vi du nævner post - stakkels postmand jeg snakkede med i morges! Han var på cykel og gennemblødt til trods for regntøj og det hele. Så han ville ringe til arbejdet og sige at det var en umuligt opgave.

Men så længe det ikke går ud over andre end jer selv, og i kan indfinde jer med det, så fred være med det

som sagt rydder vi, men nu var sidste vinter slem, vi var ude at rydde mange gange dagligt, og derfor måtte vi til sidst gi tabt, men det gik nu fint alligevel, men håber ikke vi får så meget sne i år, eller at det kommer med samme hastighed, for er meget svært at følge med. Vi skovlede og gik ikke engang ½ time så var det helt tilsneet igen

men ja stakkels post, dem der bringer ud altså, de har nogle hårde opgaver når der er sne

Anmeld

23. november 2010

Dinna88

9510 skriver:

Har været ude og rydde 4 gange i dag, og nu gider jeg sgu ikke mere, for sneplovene sender jo det hele op på fortovet igen... ARGH!!!!!

Så jeg må ud kl 5 i morgen tidlig og rydde igen, men det er bare surt når naboerne ikke rydder,,,

Ja, det er frustrerende! Jeg fik det hele lige i hovedet på vej hjem. Helt op i min næse! Dybt frustrerende men jeg tror jeg må have set sjov ud i ansigtet da det skete.

Men jeg forstår godt at det er en træls tjans, men det er jo så bare en af de ting der hører med ligesom at rense tagrender. Men så hiv fat i dine naboer??

Anmeld

23. november 2010

Dinna88

Heise skriver:

vi har HELDIGVIS intet fortov!!! kun en gårdsplads - hurra for at bo på landet

heise

Det må være lækkert!

Anmeld

23. november 2010

Dinna88

Maja84 skriver:

som sagt rydder vi, men nu var sidste vinter slem, vi var ude at rydde mange gange dagligt, og derfor måtte vi til sidst gi tabt, men det gik nu fint alligevel, men håber ikke vi får så meget sne i år, eller at det kommer med samme hastighed, for er meget svært at følge med. Vi skovlede og gik ikke engang ½ time så var det helt tilsneet igen

men ja stakkels post, dem der bringer ud altså, de har nogle hårde opgaver når der er sne

Hm, jeg tror vinteren her bliver værre end sidst. I hvert fald hvis man skal gå efter den globale opvarmning

Men jeg håber da I klarer den.

Og ja, stakkels postmennesker. Det må være et surt job når det står ned fra himlen.

Anmeld

23. november 2010

Low

Jeg bor i er parcel forening og der har vi en vogn der rydder det men sidste år var den i stykker så vi skulle gøre det selv. Jeg var gravid og orkede det virkelig ikke  

Anmeld

23. november 2010

9510

Dinna88 skriver:

Ja, det er frustrerende! Jeg fik det hele lige i hovedet på vej hjem. Helt op i min næse! Dybt frustrerende men jeg tror jeg må have set sjov ud i ansigtet da det skete.

Men jeg forstår godt at det er en træls tjans, men det er jo så bare en af de ting der hører med ligesom at rense tagrender. Men så hiv fat i dine naboer??

Det hjælper nok ikke meget,,,,, Det er kommunens grunde

Anmeld

23. november 2010

Siljesmor

Ja, rydder altid  Er en habil løber og HADER mine løbeture i snevejr, for der er sååå mange mennesker der ikke rydder deres fortove og det gør dem fuldstændig ufremkommelige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.