Tattoo, hvor meget betalte i for jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Benne-bob skriver:

Det sidder på din krop hesten af dit liv....gå ind til tattovører og bed ham om at give dig en pris...han vil nok se billeder eller udkast til tattoveringer for at kunne give dig et ordentligt bud på hvad den skal koste... :-) kan varmt anbefale Gert fra devils ink i silkeborg....han er den bedste :-D

Uhhh der er lidt for langt til Jylland  Men tak for tippet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Dinna88

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Synes bare det kunne være rigtig fint med ren tekst.

Okay Det tror jeg nu også.

(Jeg valgte det ikke selv, da jeg ikke umiddelbart ved hvordan jeg skal få dækket hele min arm hvis der sidder en tekst midt i det hele. Det skulle jo gerne kunne hænge sammen i sidste ende)

Anmeld

29. november 2010

Benne-bob

Uhhh der er lidt for langt til Jylland  Men tak for tippet.

Jaa...men han er også turen værd :-D ej han er virkelig virkelig god. Ellers ville jeg også anbefale uncle Allan i kbh...men de er en meget specifik stil som man jo selvfølgelig skal kunne li :-)

Anmeld

29. november 2010

Dinna88 skriver:

Okay Det tror jeg nu også.

(Jeg valgte det ikke selv, da jeg ikke umiddelbart ved hvordan jeg skal få dækket hele min arm hvis der sidder en tekst midt i det hele. Det skulle jo gerne kunne hænge sammen i sidste ende)

Selvf. Jeg ved bare, at jeg ikke skal have lavet ærmer. Vil bare have noget diskret på underarmen. 

Den helt store legeplads overlader jeg til ryggen. 

Anmeld

29. november 2010

Benne-bob skriver:

Jaa...men han er også turen værd :-D ej han er virkelig virkelig god. Ellers ville jeg også anbefale uncle Allan i kbh...men de er en meget specifik stil som man jo selvfølgelig skal kunne li :-)

Også selv om det blot er skrift? Skal virkelig være meget meget simpel. 

På et tidspunkt skal jeg have et træ på ryggen. Så kan det helt sikkert svare sig at finde en som har den rette stil... hm...

Anmeld

29. november 2010

Dinna88

Selvf. Jeg ved bare, at jeg ikke skal have lavet ærmer. Vil bare have noget diskret på underarmen. 

Den helt store legeplads overlader jeg til ryggen. 

På ryggen er det også nemmere at skjule det, f.eks. i forhold til arbejde Så kan godt forstå at du gerne vil have noget diskret på armen. Jeg elsker sleeves, synes det kan være så pænt! Så det arbejder jeg på. Jeg skal have en pin up på min underarm nu her til sommer, hvis jeg får råd. Alle mine skal være i grå, så skal min pin up have en studenterhue på, hvor båndet lidt er rødt.

Jeg vil også super gerne have nogle på ryggen, bl.a. en hvid tiger, men det område bliver bestemt ikke rørt før jeg er færdig med at få børn. Jeg ville nemlig blive SÅ ked af det hvis de blev ødelagt. 

Anmeld

29. november 2010

Benne-bob

Også selv om det blot er skrift? Skal virkelig være meget meget simpel. 

På et tidspunkt skal jeg have et træ på ryggen. Så kan det helt sikkert svare sig at finde en som har den rette stil... hm...

Prøv at google ham....han er meget old cool i sin stil....så det bliver skriften nok også....kunne jeg forestille mig.

Anmeld

29. november 2010

Benne-bob

Benne-bob skriver:

Prøv at google ham....han er meget old cool i sin stil....så det bliver skriften nok også....kunne jeg forestille mig.

Old school ville jeg gerne ha skrevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.