Tattoo, hvor meget betalte i for jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Loa skriver:

Nårh hehe mente nu faktisk det fysiske sted.... Altså hvilken tattovør

Nåhhh haha, jeg er lidt træt. 

Tænker 2-3 steder her i KBH, men er i tvivl om hvad jeg skal kigge efter når det blot er skrift jeg skal have.

Tænker hos Baby Lou, Tattoo World på Vesterbro (fik lavet min eneste hos dem) og så Bright Side...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Dinna88 skriver:

Det var ærgeligt. Men hvad søren, KBH har jo FYLDT med tatovører, så du skal da nok finde en  

Ja helt bestemt. Ved bare ikke hvad jeg skal kigge efter når det blot er skrift jeg skal have..

Anmeld

29. november 2010

Dinna88

Ja helt bestemt. Ved bare ikke hvad jeg skal kigge efter når det blot er skrift jeg skal have..

Så synes jeg du skal have en lidt mere kompliceret skrift!
http://www.boatattoo.dk/Galleri:_Ahn.html#2 - det er min tatovering. Den er fantastisk mørk derpå, det er altså fordi den er nylavet, så heftig dér er den slet ikke rigtig! Men jeg elsker skriften på min. En smuk, skrå skrift der er dybde i med skygger osv. Love it  Jeg har et billede uden skyggerne i hvis du vil se skriften bedre.

Min ene kusine har "love overcomes everything" på håndledet i en skrift uden skygger, og det er bare ikke pænt. det ligner bare noget der er tegnet på med en kuglepen. 

Anmeld

29. november 2010

Dinna88 skriver:

Så synes jeg du skal have en lidt mere kompliceret skrift!
http://www.boatattoo.dk/Galleri:_Ahn.html#2 - det er min tatovering. Den er fantastisk mørk derpå, det er altså fordi den er nylavet, så heftig dér er den slet ikke rigtig! Men jeg elsker skriften på min. En smuk, skrå skrift der er dybde i med skygger osv. Love it  Jeg har et billede uden skyggerne i hvis du vil se skriften bedre.

Min ene kusine har "love overcomes everything" på håndledet i en skrift uden skygger, og det er bare ikke pænt. det ligner bare noget der er tegnet på med en kuglepen. 

Den er godt nok flot.   Jeg skal bare passe på hvis det skal være hebraisk. Overvejer dog at bruge vores skriftsprog til at skrive det hebariske med hvis du forstår... Kunne være sjovt med lidt kode 

Anmeld

29. november 2010

Dinna88

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Den er godt nok flot.   Jeg skal bare passe på hvis det skal være hebraisk. Overvejer dog at bruge vores skriftsprog til at skrive det hebariske med hvis du forstår... Kunne være sjovt med lidt kode 

Tak!

Åh, det lyder fedt! det havde jeg lige misset, hehe. Har ikke læst hele tråden. Hvad skal du have skrevet?

Personligt synes jeg det er super fedt at få skrevet det man vil have så andre ikke lige umiddelbart kan forstå det. Var MEGET i tvivl om hvorvidt man tatovering skal være på spansk. Men nu her når jeg begynder min uni. uddannelse, så skal jeg læse græsk/latin og så er jeg ret sikker på at jeg skal bruge det til en endnu en tatovering. Så bliver den også lidt mere personlig  

Anmeld

29. november 2010

Dinna88 skriver:

Tak!

Åh, det lyder fedt! det havde jeg lige misset, hehe. Har ikke læst hele tråden. Hvad skal du have skrevet?

Personligt synes jeg det er super fedt at få skrevet det man vil have så andre ikke lige umiddelbart kan forstå det. Var MEGET i tvivl om hvorvidt man tatovering skal være på spansk. Men nu her når jeg begynder min uni. uddannelse, så skal jeg læse græsk/latin og så er jeg ret sikker på at jeg skal bruge det til en endnu en tatovering. Så bliver den også lidt mere personlig  

Jamen jeg vil have skrevet KÆRLIGHEDEN SEJRER  og den er jo meget brugt på Latin. Amor Vincit Omina - kan man jo se SÅ mange steder på nettet. Så tænkte jeg at få det skrevet på gammel dansk med gotiske bogtaver ala Jyske Lov. Men så slog det mig at det er SÅ smukt på Hebraisk. Der findes dog flere måder at sige det på, så skal lige have bedt min far om at give mig den mest korrekte måde.

Kærlighed hedder f.eks. Ahava. Er det ik fint?!

Anmeld

29. november 2010

Dinna88

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jamen jeg vil have skrevet KÆRLIGHEDEN SEJRER  og den er jo meget brugt på Latin. Amor Vincit Omina - kan man jo se SÅ mange steder på nettet. Så tænkte jeg at få det skrevet på gammel dansk med gotiske bogtaver ala Jyske Lov. Men så slog det mig at det er SÅ smukt på Hebraisk. Der findes dog flere måder at sige det på, så skal lige have bedt min far om at give mig den mest korrekte måde.

Kærlighed hedder f.eks. Ahava. Er det ik fint?!

Nårh, ja, det har jeg da hørt før  

Uh, Ahava lyder altså rigtig fint. Du må lige skrive hvad den endelige sætning er! Hvorfor kun tekst og ikke andet?

Anmeld

29. november 2010

Benne-bob

Det sidder på din krop hesten af dit liv....gå ind til tattovører og bed ham om at give dig en pris...han vil nok se billeder eller udkast til tattoveringer for at kunne give dig et ordentligt bud på hvad den skal koste... :-) kan varmt anbefale Gert fra devils ink i silkeborg....han er den bedste :-D

Anmeld

29. november 2010

Dinna88 skriver:

Uh, Ahava lyder altså rigtig fint. Du må lige skrive hvad den endelige sætning er! Hvorfor kun tekst og ikke andet?

Synes bare det kunne være rigtig fint med ren tekst.

Anmeld

29. november 2010

Dinna88 skriver:

Synes bare det kunne være rigtig fint med ren tekst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.