Tattoo, hvor meget betalte i for jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.513 visninger
47 svar
0 synes godt om
23. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej piger, jeg har (vistnok) besluttet mig for at få en tattoo med skreven tekst på underarmen. Vil meget gerne høre hvor meget i har betalt for jeres, og hvor stor den er osv.

Spørger fordi jeg gerne vil vide hvor meget jeg skal regne med at betale for den. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Sabrina

Jeg gav 1500 kr for min.... Men tror det kommer an på størrelsen også

Anmeld

23. november 2010

DianaMalou

det kommer an på størrelse og om du skal have farve i.. jeg fik lavet en på lænnen den er rimlig stor den fylder det mest af lænnen den kostede mig 1000 kr uden farve .. fik lavet en sommerfugl med min datters navn lige ved håndledet den er os okay stor den kostede 1100 kr

Anmeld

23. november 2010

Sees

Den første, på skulderbladet gav jeg 800kr. for, og et er den mindste af dem alle sammen
Det er lavet hos en MEGET dygtig tattovør i Silkeborg - Den er aldrig blevet farvet op eller noget, den er SÅ perfekt!

Den anden betalte jeg 500kr. for hos en anden tattovør, men den er tilgengæld heller ikke særlig pæn, og skal simpelthen snart farves på.

Den tredje gav jeg 750 kr. for, og er egentlig rimelig godt tilfreds!

Den fjerde gav jeg 200kr. for ved en privattattovør, og ham har jeg tænkt mig at bruge igen næste gang. Han er super dygtig, og super billig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. november 2010

>>Carina<<

Jeg gav 600 for at få skrevet 6 bogstaver på håndledet

Anmeld

23. november 2010

Low

Jeg kunne godt tænke mig en med min søns navn som skulle sidde skråt omkring maven/siden. Det skulle være en man kan lave videre på 

Anmeld

23. november 2010

bøgelund

min er 18 cm lang, og ca 8 cm høj. og jeg gav 1600 kr.. 

Anmeld

23. november 2010

bøgelund

du skal bare aftale en pris inden i starter.. nogle tager timepris, og så kan de godt være rigtig lang tid om det.  

min tog max 1 time. havde en kollega der fik en der var lidt mindre, og det tog 3 timer. Noget af en forskel. 

Anmeld

23. november 2010

Musen85

Jeg gav 500 kr, for min den første, 800 for nr 2, og 1500 for nummer 3, som er en udbygning af nr 1 Men er så ikk færdig med farveladen endnu, på den sidste og skal da have tatoveringer, med mine børns navne, den dag de kommer

Anmeld

24. november 2010

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

kommer også an på hvorhenne i landet du får den lavet

Min på overarmen som er en simpel sol kostede dengang 1.000 kr.

Den er desværre ikke blevet superpræcis så hvis jeg vil have den rettet hos en ny tatovør vil det koste ca. det samme måske det dobbelte oveni idag...

fik lavet min for ca. 9 år siden.

den er i sort, men skulle have været grå...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.