Tattoo, hvor meget betalte i for jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

twinny

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej piger, jeg har (vistnok) besluttet mig for at få en tattoo med skreven tekst på underarmen. Vil meget gerne høre hvor meget i har betalt for jeres, og hvor stor den er osv.

Spørger fordi jeg gerne vil vide hvor meget jeg skal regne med at betale for den. 

Jeg ved at de tager 500 for at starte på nålen. Jeg har en fra nakken og ned til Bh kanten. Jeg gav 1200 kr, men det var med rabat... han sagde, normalt ville sådan en koste 1800.

Men selvom du vælger en lille prik, koster det 500 kr eller lige deromkring. Da de åbner til ny nål..

Håber du kan bruge dette til noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

FruHolm <3

Nalle skriver:

Jep

okay, har selv boet der i ca 5 måneder for 2 år siden

bor i lemvig nu, men skal klart et smut forbi ham i januar eller februar

Anmeld

29. november 2010

Nalle

sarah Foged skriver:

okay, har selv boet der i ca 5 måneder for 2 år siden

bor i lemvig nu, men skal klart et smut forbi ham i januar eller februar

Regner jeg også med vi skal

Anmeld

29. november 2010

FruHolm <3

Nalle skriver:

Regner jeg også med vi skal

okay

han er også go til sit arbejde

Anmeld

29. november 2010

Dinna88

Hej piger, jeg har (vistnok) besluttet mig for at få en tattoo med skreven tekst på underarmen. Vil meget gerne høre hvor meget i har betalt for jeres, og hvor stor den er osv.

Spørger fordi jeg gerne vil vide hvor meget jeg skal regne med at betale for den. 

Min kostede 3300 og den er stor. Den fylder næsten hele min overarm på ydersiden. Hvor er du fra? Jeg kan sagtens anbefale en fra Randers der kun tager 700 i timen! Han er super billig, og super dygtig. Han er lærlig, men han kan sit kram.

Anmeld

29. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Loa skriver:

Må man spørge hvilke du har i tankerne? Leder selv efter et godt sted at få min næste tatto, men kender ikke rigtig nogle steder.....

Vil bare have skrevet en sætning på underarmen. Noget i stregtegning, meget simpelt og uden pynt omkring til en start tror jeg... 

Jeg har ret smalle håndled så skal ikke have noget som er for voldsomt.

Anmeld

29. november 2010

Dinna88 skriver:

Min kostede 3300 og den er stor. Den fylder næsten hele min overarm på ydersiden. Hvor er du fra? Jeg kan sagtens anbefale en fra Randers der kun tager 700 i timen! Han er super billig, og super dygtig. Han er lærlig, men han kan sit kram.

Jeg er fra KBH. Så Randers er lidt langt at tage. Lyder ellers som et god bud.

Anmeld

29. november 2010

Baby-støv skriver:

Jeg ved at de tager 500 for at starte på nålen. Jeg har en fra nakken og ned til Bh kanten. Jeg gav 1200 kr, men det var med rabat... han sagde, normalt ville sådan en koste 1800.

Men selvom du vælger en lille prik, koster det 500 kr eller lige deromkring. Da de åbner til ny nål..

Håber du kan bruge dette til noget...

Det kan jeg helt bestemt! 

Anmeld

29. november 2010

Loa

Vil bare have skrevet en sætning på underarmen. Noget i stregtegning, meget simpelt og uden pynt omkring til en start tror jeg... 

Jeg har ret smalle håndled så skal ikke have noget som er for voldsomt.

Nårh hehe mente nu faktisk det fysiske sted.... Altså hvilken tattovør

Anmeld

29. november 2010

Dinna88

Jeg er fra KBH. Så Randers er lidt langt at tage. Lyder ellers som et god bud.

Det var ærgeligt. Men hvad søren, KBH har jo FYLDT med tatovører, så du skal da nok finde en  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.