mad...hvorfra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

mor til lille emma

vi bestilte fra Jysk Diner, det vra super godt..

fik dem presset til at køre en time før oveni købet

ellers salt&peber er rigtig godt!

Held og lykke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Kløver

z skriver:

nåh! jeg er rimelig meget kommet til den konklusion, at jeg IKKE gider stå og lave maden selv til zs navngivningsfest den 12. februar, men hvor djævelen skal man så få mad fra? vi er nødt til at få "ordentlig" mad, altså ikke bare kaf' og ka', for der kommer folk langvejsfra og så er festen desuden planlagt som en "større begivenhed"

nåh, men jeg gider heller ikke betale for at der er en eller anden skvattet kok der laver en omgang flødekartofler, en slatten salat og en hamburgerryg, så KAN jeg virkelig ligeså godt selv lave det, og så er der flere vegetarer osv iblandt gæsterne, så der skulle gerne være lidt mere spændende at vælge imellem.

gok!

jeg er selv ude i mad a la "Ankara" - dog ikke fra "Ankara" (altså den skraldede buffet restaurant i københavn), men mad i den dur. Og så skal det være fra cateringfirma/restaurant i københavn/Vestegnen/Nordvest, da vi holder festen i Herlev.

Kom frisk med bud, for jeg ved ærlig talt ikke hvor jeg skal starte! jeg har aldrig bestilt mad til mine fester før, men altid lavet det hele selv

kan varmt anbefale kokken og jomfruen, vi har lige bestilt, til fælles fødselsdag her i dec, og de plejer at levere rigtig god mad, og har en masse spændende buffeter at vælge imellem, til gode penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.