mad...hvorfra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

sarahb

z skriver:

hvis du ikke lige selv var blevet mor, Sarah, så hyrede jeg dig til køkkenet jeg håbede du ville svare et eller andet godt, for jeg tror du ved hvad jeg mener, når jeg sir jeg ikke gider "traditionel dansk buffet"

nemlig..
Jeg vil med glæde hjælpe hvis du får brug for det søde. Så skal du bare sige til.
Ja danske buffetter gider vi ikke, dem har man ligesom fået nok af.
Det skal være lækkert og spændende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

sarahb

LouiseNielsen skriver:

I skal IKKE bestille fra kokken&jomfuen.

Jeg kender flere der har fået derfra og har intet godt hørt derom....

Kender ingen steder jeg kan anbefale derover, desværre... Ville bare sige hvor i ihvert fald IKKE skal bestille....

Kram og pøj pøj med planlægningen.....

lige præcis.
Vi brugte dem på vores hotel mine forældre ejede, og det var bestemt ikke noget at råbe hurra for.. Puha..

Anmeld

23. november 2010

ChatH

z skriver:

nåh! jeg er rimelig meget kommet til den konklusion, at jeg IKKE gider stå og lave maden selv til zs navngivningsfest den 12. februar, men hvor djævelen skal man så få mad fra? vi er nødt til at få "ordentlig" mad, altså ikke bare kaf' og ka', for der kommer folk langvejsfra og så er festen desuden planlagt som en "større begivenhed"

nåh, men jeg gider heller ikke betale for at der er en eller anden skvattet kok der laver en omgang flødekartofler, en slatten salat og en hamburgerryg, så KAN jeg virkelig ligeså godt selv lave det, og så er der flere vegetarer osv iblandt gæsterne, så der skulle gerne være lidt mere spændende at vælge imellem.

gok!

jeg er selv ude i mad a la "Ankara" - dog ikke fra "Ankara" (altså den skraldede buffet restaurant i københavn), men mad i den dur. Og så skal det være fra cateringfirma/restaurant i københavn/Vestegnen/Nordvest, da vi holder festen i Herlev.

Kom frisk med bud, for jeg ved ærlig talt ikke hvor jeg skal starte! jeg har aldrig bestilt mad til mine fester før, men altid lavet det hele selv

vi fik fra selskabskokken til en barnedåb og det var super lækkkert

Anmeld

23. november 2010

Anonym trådstarter

LouiseNielsen skriver:

I skal IKKE bestille fra kokken&jomfuen.

Jeg kender flere der har fået derfra og har intet godt hørt derom....

Kender ingen steder jeg kan anbefale derover, desværre... Ville bare sige hvor i ihvert fald IKKE skal bestille....

Kram og pøj pøj med planlægningen.....

nej, jeg har nemlig også hørt rigtig meget skidt om dem

Anmeld

23. november 2010

Nemesis

z skriver:

orv! det ser lækkert ud!!

Det var det også..og ikke nødvendigvis alm. traditionelt dansk. 

:-) Sisse

Anmeld

23. november 2010

eirene

Jeg havde ellers besluttet mig for jysk-diner.dk til min runde fødselsdag her i januar. Men skal da lige kigge på den e-buffet også. Det er svært at vælge....

Jysk-diner er også rigtig lækkert og til rimelige penge.

Tillykke med zen og held og lykke med at finde det rigtige sted....

Anmeld

23. november 2010

AD

Kan heller ikke anbefale Kokken og Jomfruen - vi var til en fest hvor maden ganske simpelt ikke kom... Heldigvis en lille privat fest men alligevel  Og man kunne selvfølgelig ikke komme i kontakt med dem via telefonen

Håber du finder noget der er godt

Kh Dina

Anmeld

23. november 2010

Skouboe

Jeg kommer lige med et spørgsmål her, der INTET har med maden at gøre , men jeg sidder med en syg slyngel på armen, så jeg er ikke så mobil..

Skal jeg bestille noget at det fantastiske stof med ahorn-blade hjem til navngivningskjole, eller skal jeg lede videre?

Anmeld

23. november 2010

Karo

Hej z

Martins moster har et cartering firma og det brugt vi til Ida barnedåb. Vi syndes hun er rigtig god og jeg ved hun har meget at lave og at folk vender tilbage, hvilket jo er et godt tegn. Hun kan sagtens lave udenlandsk mad. Det snakker du bare med hende om hvis det er. Jeg tror ikke det står i menyerne, men de er kun ideer. Hun holder til i Holte, men bringer gerne ud

http://www.rosmarincatering.dk/

Anmeld

23. november 2010

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Jeg kommer lige med et spørgsmål her, der INTET har med maden at gøre , men jeg sidder med en syg slyngel på armen, så jeg er ikke så mobil..

Skal jeg bestille noget at det fantastiske stof med ahorn-blade hjem til navngivningskjole, eller skal jeg lede videre?

haha det er alright. du skal ikke bestille det hjem til navngivningskjolen, men MEGET gerne til 1 års kjolen (jep, moderen har planlagt kjoler frem til zs 18 års fødselsdag - og de skal allesammen sys af dig )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.