mad...hvorfra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.282 visninger
41 svar
0 synes godt om
23. november 2010

Anonym trådstarter

nåh! jeg er rimelig meget kommet til den konklusion, at jeg IKKE gider stå og lave maden selv til zs navngivningsfest den 12. februar, men hvor djævelen skal man så få mad fra? vi er nødt til at få "ordentlig" mad, altså ikke bare kaf' og ka', for der kommer folk langvejsfra og så er festen desuden planlagt som en "større begivenhed"

nåh, men jeg gider heller ikke betale for at der er en eller anden skvattet kok der laver en omgang flødekartofler, en slatten salat og en hamburgerryg, så KAN jeg virkelig ligeså godt selv lave det, og så er der flere vegetarer osv iblandt gæsterne, så der skulle gerne være lidt mere spændende at vælge imellem.

gok!

jeg er selv ude i mad a la "Ankara" - dog ikke fra "Ankara" (altså den skraldede buffet restaurant i københavn), men mad i den dur. Og så skal det være fra cateringfirma/restaurant i københavn/Vestegnen/Nordvest, da vi holder festen i Herlev.

Kom frisk med bud, for jeg ved ærlig talt ikke hvor jeg skal starte! jeg har aldrig bestilt mad til mine fester før, men altid lavet det hele selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Low

Jeg bestilte fra kommen&Jomfruen . Det smagte ret godt og servicen var god

Anmeld

23. november 2010

sarahb

z skriver:

nåh! jeg er rimelig meget kommet til den konklusion, at jeg IKKE gider stå og lave maden selv til zs navngivningsfest den 12. februar, men hvor djævelen skal man så få mad fra? vi er nødt til at få "ordentlig" mad, altså ikke bare kaf' og ka', for der kommer folk langvejsfra og så er festen desuden planlagt som en "større begivenhed"

nåh, men jeg gider heller ikke betale for at der er en eller anden skvattet kok der laver en omgang flødekartofler, en slatten salat og en hamburgerryg, så KAN jeg virkelig ligeså godt selv lave det, og så er der flere vegetarer osv iblandt gæsterne, så der skulle gerne være lidt mere spændende at vælge imellem.

gok!

jeg er selv ude i mad a la "Ankara" - dog ikke fra "Ankara" (altså den skraldede buffet restaurant i københavn), men mad i den dur. Og så skal det være fra cateringfirma/restaurant i københavn/Vestegnen/Nordvest, da vi holder festen i Herlev.

Kom frisk med bud, for jeg ved ærlig talt ikke hvor jeg skal starte! jeg har aldrig bestilt mad til mine fester før, men altid lavet det hele selv

Venus, er super lækkert indisk mad, hvor i kan få en masse forskelligt.
Ellers er der kokken og jomfruen, men det er bare sådan noget lidt tamt dansk mad, som man sagtens kan stå og lave selv.

Anmeld

23. november 2010

Anonym trådstarter

Low skriver:

Jeg bestilte fra kommen&Jomfruen . Det smagte ret godt og servicen var god

øj, det skal vi i hvert fald ikke

Anmeld

23. november 2010

Nemesis

Ebuffet.dk..jeg satsede til Saras navngivning og fik derfra og blev positivt overrasket.

For det første så blev manden leveret TIL TIDEN og det var KUN vores der var blevet kørt med, så det havde IKKE kørt rundt i 1½ time inden det blev afleveret. 

Maden var let, lækker og der var mere end nok. 

Man kan vælge økologisk men uanset hvad så er de Co2 neutrale. Ebuffet er en del af Admiralgruppen som er ret stort.

www.ebuffet.dk

:-) Sisse

Anmeld

23. november 2010

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Ellers er der kokken og jomfruen, men det er bare sådan noget lidt tamt dansk mad, som man sagtens kan stå og lave selv.

hvis du ikke lige selv var blevet mor, Sarah, så hyrede jeg dig til køkkenet jeg håbede du ville svare et eller andet godt, for jeg tror du ved hvad jeg mener, når jeg sir jeg ikke gider "traditionel dansk buffet"

Anmeld

23. november 2010

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

gokgok, har du en hjemmeside adresse til dem?

Anmeld

23. november 2010

Anonym trådstarter

ladydan1 skriver:

Ebuffet.dk..jeg satsede til Saras navngivning og fik derfra og blev positivt overrasket.

For det første så blev manden leveret TIL TIDEN og det var KUN vores der var blevet kørt med, så det havde IKKE kørt rundt i 1½ time inden det blev afleveret. 

Maden var let, lækker og der var mere end nok. 

Man kan vælge økologisk men uanset hvad så er de Co2 neutrale. Ebuffet er en del af Admiralgruppen som er ret stort.

www.ebuffet.dk

:-) Sisse

orv! det ser lækkert ud!!

Anmeld

23. november 2010

sarahb

z skriver:

gokgok, har du en hjemmeside adresse til dem?

hihi.. ja måske, hvis du er sød...

http://www.venuspizza.dk/
Du kan se deres menu og så kan i bare ringe og aftale og forhøre jer.
Kan anbefale: butter chicken, aloo kofta, deres ret med spinat

ellers skal det være smageriet, nøj det var såååå godt da vi fik det til min mors 50 års. Der er forskellige menuer du man sammensætte osv..

Anmeld

23. november 2010

LouiseNielsen

I skal IKKE bestille fra kokken&jomfuen.

Jeg kender flere der har fået derfra og har intet godt hørt derom....

Kender ingen steder jeg kan anbefale derover, desværre... Ville bare sige hvor i ihvert fald IKKE skal bestille....

Kram og pøj pøj med planlægningen.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.