mad...hvorfra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

quity

z skriver:

nåh! jeg er rimelig meget kommet til den konklusion, at jeg IKKE gider stå og lave maden selv til zs navngivningsfest den 12. februar, men hvor djævelen skal man så få mad fra? vi er nødt til at få "ordentlig" mad, altså ikke bare kaf' og ka', for der kommer folk langvejsfra og så er festen desuden planlagt som en "større begivenhed"

nåh, men jeg gider heller ikke betale for at der er en eller anden skvattet kok der laver en omgang flødekartofler, en slatten salat og en hamburgerryg, så KAN jeg virkelig ligeså godt selv lave det, og så er der flere vegetarer osv iblandt gæsterne, så der skulle gerne være lidt mere spændende at vælge imellem.

gok!

jeg er selv ude i mad a la "Ankara" - dog ikke fra "Ankara" (altså den skraldede buffet restaurant i københavn), men mad i den dur. Og så skal det være fra cateringfirma/restaurant i københavn/Vestegnen/Nordvest, da vi holder festen i Herlev.

Kom frisk med bud, for jeg ved ærlig talt ikke hvor jeg skal starte! jeg har aldrig bestilt mad til mine fester før, men altid lavet det hele selv

Til min datters barnedåb bestilte jeg også fra Kokken & jomfruen. Jeg bestilte buffet med 6 slags kød og 6 slags tilbehør til 99,95 pr pers. Og jeg kan sige dig det er IKKE sidste gang jeg bestiller derfra. Det var så lækkert og rigeligt af maden. Og sikke en service, havde nok ikke fået det andre steder fra. Jeg blev nødt til at aflyse barnedåben dagen før. Og selvom jeg ik havde valgt en afbestillings beskyttelse hos kokken og jomfruen, så var det ikke et problem. Jeg fik det bare udsat.

Kan VARMT anbefale dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Lise

Har ikke læst tråden, men vil bare sige at vi fik i sommer til vores bryllup mad fra Bing & Nørgaard, der holder til i Kbh NV, og det var bare pisse godt - og tilmed det billigste vi fandt   Ved ikke om de har noget ala det du søger, men tjek dem lige ud. Vi - og vores gæster - var meget imponerede.

www.boncat.dk

Anmeld

23. november 2010

businesstigger

Hvis det skal være lidt mellemøstlig inspireret kan jeg anbefale Cafe Fata'Morgana på ydre Nørrebro. De er super søde og meget fleksible med sammensætning af menu. Vi har selv brugt dem et par gange både at holde festen der og med catering og har fået det til en god pris og virkelig lækker mad.

Keke' s Køkken er en anden mulighed. Har dog kun prøvet mad derfra i mindre mængder så skal ikke kunne sige om deres selskabs catering lever op til deres daglige servering.

Anmeld

23. november 2010

Anonym trådstarter

iiiih hvor er det fedt med alle de svar!!!

Anmeld

23. november 2010

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Det er så en aftale - kan du sende nogle overskrifter på mail på hvad I gerne vil have til navngivningsfesten? Så jeg har noget at gå efter i den store stof jungle..

Jeg er iøvrigt færdig med at klippe tøsernes kjoler - de bliver SUPER fede...

jaaaa! hvor er det godt! jeg sender lige en mail i aften eller imorgen

Anmeld

23. november 2010

Happiness

Nu har jeg ikke læst alle siderne. Så ved ikke om den er nævnt. Men http://www.buffetkompagniet.dk/ 

Der har jeg bestilt mad fra, og der er bare god service! Og maden smagte super! Der er mange forskellige buffeter at vælge imellem i forskellige prisklasser. Vi bestilte til 4 færre end der var, og der var rigeligt med mad

Anmeld

23. november 2010

LenaJohansen

LouiseNielsen skriver:

I skal IKKE bestille fra kokken&jomfuen.

Jeg kender flere der har fået derfra og har intet godt hørt derom....

Kender ingen steder jeg kan anbefale derover, desværre... Ville bare sige hvor i ihvert fald IKKE skal bestille....

Kram og pøj pøj med planlægningen.....

jeg kender en 4-5 stykker der har bestilt derfra. inkl mine forældre flere gange, og vi har altid været tilfredse... 

Anmeld

27. november 2010

Ranarupta

LouiseNielsen skriver:

I skal IKKE bestille fra kokken&jomfuen.

Jeg kender flere der har fået derfra og har intet godt hørt derom....

Kender ingen steder jeg kan anbefale derover, desværre... Ville bare sige hvor i ihvert fald IKKE skal bestille....

Kram og pøj pøj med planlægningen.....

Det er lidt "sjovt" (eller nok nærmere heldigt). I min svigerfamilie er Kokken&Jomfruen det forestrukne sted til levering af mad. Og vi har været heldige HVER gang (vi har vel fået 6-7 - mens jeg har været i familien) og jeg synes selv, at jeg har ret høje standarder ang. mad-kvalitet

Men jeg har også hørt fra alle andre, at det bare er så ringe...
Det er da lidt pudsigt, ikke?

Anmeld

27. november 2010

LouiseNielsen

Ranarupta skriver:

Det er lidt "sjovt" (eller nok nærmere heldigt). I min svigerfamilie er Kokken&Jomfruen det forestrukne sted til levering af mad. Og vi har været heldige HVER gang (vi har vel fået 6-7 - mens jeg har været i familien) og jeg synes selv, at jeg har ret høje standarder ang. mad-kvalitet

Men jeg har også hørt fra alle andre, at det bare er så ringe...
Det er da lidt pudsigt, ikke?

Ja det er lidt sjovt egentlig... Men kommer måske også an på hvor i landet man høre til, men herover er det i hvert fald ringe....

Knus

Anmeld

27. november 2010

Ranarupta

LouiseNielsen skriver:

Ja det er lidt sjovt egentlig... Men kommer måske også an på hvor i landet man høre til, men herover er det i hvert fald ringe....

Knus

Ja, det kunne da sagtens have noget at sige!

Knus! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.