serier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2008

st

Ja og klart Årgang 0. Der er jo en med fra min hjemby. Så der følger jeg med 100 %

st.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2008

Grynt

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Astrid P skriver:

Jeanne skriver:

Ja jeg forsøgte den gang det startede, men faldt meget hurtig fra. Har du forøvrigt læst hvem, der skal erstatte Grissom? Det skal Laurence Fishburne. Det bliver mærkeligt at se.

Ja, jeg så det godt på Tekst-TV forleden. Det bliver spændende at se hvad det kommer til at betyde for serien...

Øh det er ikke Grissom der stopper der er Negeren... Kan ikke helt huske hvad han hedder!!!

Nej det er ikke negeren Warrick Brown, det er Grissom der smutter 8( Er helt viiiiiiiiiild med Grissom!! (L)

It has been confirmed by CBS that the first ten episodes of the upcoming ninth season of CSI will be the last with William Petersen as a regular.[77] Negotiations are going ahead about who is to replace him, and while it has been confimed that John Malkovich was approached about the part, he is no longer being considered. Laurence Fishburne has been confirmed to replace Petersen.[78]

KH Gryt som bare MÅ se CSI i div former 8D

Anmeld

24. august 2008

EliasNoah

Åh gud... jeg følger totalt meget med i serier..

Dem som topper er klart

Nynne
Sex in the City
Orange County
The Hills

Meeeen....

Jeg elsker også
One thee hill
De unge mødre
Årgang 0
Vores første barn
2900
Klovn

Og beverly hills er da en klassiker..

Når Maj og Charli starter skal jeg også se den.. den ser suveræn ud:D

Anmeld

24. august 2008

Plysbjørnen

Grynt/Tina skriver:

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Astrid P skriver:

Jeanne skriver:

Ja jeg forsøgte den gang det startede, men faldt meget hurtig fra. Har du forøvrigt læst hvem, der skal erstatte Grissom? Det skal Laurence Fishburne. Det bliver mærkeligt at se.

Ja, jeg så det godt på Tekst-TV forleden. Det bliver spændende at se hvad det kommer til at betyde for serien...

Øh det er ikke Grissom der stopper der er Negeren... Kan ikke helt huske hvad han hedder!!!

Nej det er ikke negeren Warrick Brown, det er Grissom der smutter 8( Er helt viiiiiiiiiild med Grissom!! (L)

It has been confirmed by CBS that the first ten episodes of the upcoming ninth season of CSI will be the last with William Petersen as a regular.[77] Negotiations are going ahead about who is to replace him, and while it has been confimed that John Malkovich was approached about the part, he is no longer being considered. Laurence Fishburne has been confirmed to replace Petersen.[78]

KH Gryt som bare MÅ se CSI i div former 8D

har også rettet mig selv i et inlæg lige neden under...

Betina

Anmeld

26. august 2008

Stumpen

moniquesmor skriver:

Skal til at følge med i Maj og Charlie, da min fætter spiller Charlie
Anja..

haha ej hvor sejt.. er det ikke ham der også var med i anja og viktor brænden kærlighed

Jo lige nøjagtig ;)
(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.