serier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2008

lonemus

Eva skriver:

Intet...der er intet i tv jeg skal se og jeg ser aldrig tv.
Hvis det er tændt er det lige inden jeg skal sove jeg lige zapper rundt...må indrømme at jeg synes der er meget andet jeg hellere vil bruge min tid på end tv.
Så nej, jeg ser ikke serier og hvorvidt det er "lort" eller ej...hmm, der er jo masser af mennesker som gider se det.
Skal jeg se noget, så må det blive Klovn, det synes jeg sgu er sjovt...men jeg aner ikke hvornår det kommer...jeg styrer tvet og det styrer ikke mig, sgu..:)
Knus...

Har det på nøjagtig samme måde.
Vi har faktisk afmeldt Stofa, så vi kan kun tage DR1, DR2, DR-Update og TV2 - og vi savner ikke alle de andre kanaler og reklamer, vi føler os faktisk helt befriet for dem + vi sparer en masse penge!

Vi ser faktisk aldrig noget i tv - højst nyhederne, en sjælden gang Klovn. Vi vil hellere sætte en god film på i stedet, hvis vi endelig skal se noget.

Lone - som har mange andre ting at lave, og gider ikke se tv hver aften, slet ikke om sommeren :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2008

H+S Skjolgborg.

Her ser vi af og til CSI og CSI New York,Criminal minds og Numbers.nyhedere.Vejre.Film der nu kommer ellers ser vi dvd film...
Elkser når børne sove af se en gyser og putte op af min mand hygge med chips osv.Ikke så tit mere da han arbejder meste nat øvøv..

Anmeld

22. august 2008

MorCamilla

Hejsa...

Her står sex and the city højt på listen... (har lånt alle afsnittene på dvd af min søster, så jeg kan se dem når jeg har lyst)

Desperat Housewifes (staves??) vil jeg oså gerne så når de sender de nye afsnit..
Men jeg må indrømme at jeg er ikke en af dem der sidder klistret til skærmen når der kommer serier.. Får jeg dem ikke set så gør det ikke så meget...

Anmeld

22. august 2008

miver

Jeg kan godt li at se
Prison break ( og så ser han jo lidt sød ud den mindste af brøderne) (L).
2900 Happenes synes jeg osse er god

Glæder mig til de starter ;)
(H) mie

Anmeld

22. august 2008

Mathilde

Jeg vil gerne se desperate huskoner når det er der:)
Ellers følger jeg lidt med i "vores første barn" og så er der kommet "jagten på den 6. sans" på kanal 4. Det ynes jeg også virker ret spændende.
Derudover er der ikke noget lige pt. jeg bare skal se. Hvis jeg lige "falder" over venner, klovn osv vil jeg også gerne se det. Men jeg dropper ikke alt andet for at se mine serier;)

Anmeld

22. august 2008

Monique

Prison Break og 2900 Happiness..
Og så skal jeg se Maj og Charlie når den starter :D Men Prison Break er helt klar favorit..

Anmeld

22. august 2008

Mette+Mathias

Uha, jeg er vist serienarkoman :$ Jeg e-e-e-e-e-lsker Venner, og ser gerne afsnittene selvom jeg har set dem 10 gange før. Derudover er jeg vild med Prison Break!! Jeg kan også godt lide at se Desperate Housewifes, Will & Grace, Kongen af Queens mv. Jeg kan rigtig godt lide de komedieserier på ½ timer, men det betyder ikke at jeg ser alle afsnit, - jeg ser dem hvis de er der når jeg tænder tv'et, - og så sker det tit at jeg ser et afsnit, lige inden jeg skal sove, - mens jeg ligger under dynen.

Anmeld

22. august 2008

SaNiNa

uuha jeg har rigtig mange men venner på en første plads(L).
så er der ally, sex and the city mcleods dötre på kanal 4.
kongen af Quenes
x-files (osse gerne det de sender på sbs net)

kan ossee godt lide at se vores første barn og de unger mødre.

og mange andre men helt klar venner her se vi venner når vi spiser eller bare skal slappe af...

Sanne

Anmeld

22. august 2008

charlottekri

jeg er også inkarneret serie seer!!!! jeg ser House, Greys hvide verden, bonde søger brud, will og grace, de unge mødre og der kommer noget med hverdagens helte nu her, som jeg også gerne vil se. Men det kommer selvfølgelig an på den bette om jeg kan få lov til at se det, men synes især at dokumentarserier og lægeserier er super spændende!!!
(H)

Anmeld

22. august 2008

twinboys

Åhhh troede kun det var mig der aldrig så fjernsyn... Kan bare ikke få tid til det..:)).
Med 2 skønne drenge på 5år ja så er tiden knap... Ville nogle gange ønske at 1 døgn ville være 48timer, men så tror jeg heller ikke jeg ville sætte mig foran tvet...:)

Og når jeg får tid sætter jeg mig hellere foran den bærbare og kigger lidt på nettet...:)

Majbritt der aldrig bliver tv narkoman...:))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.