serier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.258 visninger
34 svar
0 synes godt om
21. august 2008

moniquesmor

uha nu er jeg jo til serier og ser næsten alle dem jeg kan komme til..8D
ikke altid til glæde for min kæreste hehe:$

men nu vil jeg så gerne høre vilken serie i bare skal se..?
eller om du bare synes at alle serie er noget lort8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2008

Honningblomst

Intet...der er intet i tv jeg skal se og jeg ser aldrig tv.
Hvis det er tændt er det lige inden jeg skal sove jeg lige zapper rundt...må indrømme at jeg synes der er meget andet jeg hellere vil bruge min tid på end tv.
Så nej, jeg ser ikke serier og hvorvidt det er "lort" eller ej...hmm, der er jo masser af mennesker som gider se det.
Skal jeg se noget, så må det blive Klovn, det synes jeg sgu er sjovt...men jeg aner ikke hvornår det kommer...jeg styrer tvet og det styrer ikke mig, sgu..:)
Knus...

Anmeld

21. august 2008

moniquesmor

Hvis det er tændt er det lige inden jeg skal sove jeg lige zapper rundt...må indrømme at jeg synes der er meget andet jeg hellere vil bruge min tid på end tv.
Så nej, jeg ser ikke serier og hvorvidt det er "lort" eller ej...hmm, der er jo masser af mennesker som gider se det.
Skal jeg se noget, så må det blive Klovn, det synes jeg sgu er sjovt...men jeg aner ikke hvornår det kommer...jeg styrer tvet og det styrer ikke mig, sgu..
Knus...

uha den kommer på tv 2 nu

Anmeld

21. august 2008

Honningblomst

moniquesmor skriver:

Skal jeg se noget, så må det blive Klovn, det synes jeg sgu er sjovt...men jeg aner ikke hvornår det kommer...jeg styrer tvet og det styrer ikke mig, sgu..
Knus...

uha den kommer på tv 2 nu

Ok...putter i min seng med min pc og skriver logbog...og lidt til dig...;)

Anmeld

21. august 2008

fam.4xc

Klovn... og så er jeg vild med programmer som dem tv2 sender tirsdag aften, vores første barn, livet fra lufthavnen, osv....

Anmeld

21. august 2008

Christinahr

Jeg elsker venner, det er bare den fedeste serie.

Men efter min datter er kommet til er det altså ikke tv jeg ser mest af. Så jeg tænder for tvet når jeg håber der er noget jeg gerne vil se og hvis ikke slukker jeg igen.

Anmeld

21. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Vi ser CSI og CSI: New York, criminal minds og Numbers. Og det er så vist det. Har fulgt med i alverdens serier, men det stoppede da Jesse kom til. De 4 serier er mere eller mindre hvad vi får set af voksen fjernsyn. Undtagen september-februar hvor vi ser en hel masse timers NFL 8D 8D 8D (Jeg er mega nørd :P)

Anmeld

21. august 2008

Astrid P

Jeanne skriver:

Vi ser CSI og CSI: New York, criminal minds og Numbers. Og det er så vist det. Har fulgt med i alverdens serier, men det stoppede da Jesse kom til. De 4 serier er mere eller mindre hvad vi får set af voksen fjernsyn. Undtagen september-februar hvor vi ser en hel masse timers NFL 8D 8D 8D (Jeg er mega nørd :P)

CSI er det bedste! Men fårk hvor CSI: Miami stinker... Har du nogensinde set det?

Anmeld

21. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Astrid P skriver:

CSI er det bedste! Men fårk hvor CSI: Miami stinker... Har du nogensinde set det?

Ja jeg forsøgte den gang det startede, men faldt meget hurtig fra. Har du forøvrigt læst hvem, der skal erstatte Grissom? Det skal Laurence Fishburne. Det bliver mærkeligt at se.

Anmeld

21. august 2008

Astrid P

Jeanne skriver:

Ja jeg forsøgte den gang det startede, men faldt meget hurtig fra. Har du forøvrigt læst hvem, der skal erstatte Grissom? Det skal Laurence Fishburne. Det bliver mærkeligt at se.

Ja, jeg så det godt på Tekst-TV forleden. Det bliver spændende at se hvad det kommer til at betyde for serien...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.