serier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2008

Smølf

Man er vel lidt fag-nørd så herhjemme elsker vi at se:
Scrubs og ER:D
-scrubs har vi alle sæsonerne på dvd:)
Og ellers synes jeg det er hyggeligt med Friends og Sex and the city.

Men har nu ikke tid til at se så meget af det, så jeg ser det hvis det tilfældigvis er der, når jeg ser tv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2008

Plysbjørnen

Astrid P skriver:

Jeanne skriver:

Ja jeg forsøgte den gang det startede, men faldt meget hurtig fra. Har du forøvrigt læst hvem, der skal erstatte Grissom? Det skal Laurence Fishburne. Det bliver mærkeligt at se.

Ja, jeg så det godt på Tekst-TV forleden. Det bliver spændende at se hvad det kommer til at betyde for serien...

Øh det er ikke Grissom der stopper der er Negeren... Kan ikke helt huske hvad han hedder!!!

Anmeld

22. august 2008

Anja

Ser gerne Criminal Minds, ER og Friends ....

Men allerhelst danske dokumentar fx "Vores første barn", "Årgang 0" og den type serie - og indrømmet også DUM :P

Der er ikke noget af det jeg SKAL se, men synes faktisk, at det er lettere at overskue noget serie-halløj end film, når først ungerne er lagt i seng, for film bliver lidt for lange og starter ofte først kl 21 eller 22 og det er alt alt for sent her hos os ...

Anmeld

23. august 2008

Pernille84

Ser altid de unge mødre og landsbyhospitalet :D

Anmeld

23. august 2008

Kloster

Elsker også serier, men ser sjældent tv, i de perioder, jeg går i skole - for mange lektier 8(

Men ellers elsker jeg serien "Cold Case".
Men reallity shows er også lige mig... Paradis Hotel og Robinson.

(H)
Kloster

Anmeld

23. august 2008

Nadi

Jeg ser også alt... Men jeg har da self nogle serier som jeg synes bedre om end andre. Nu nævner jeg bare dem jeg bedst kan lide i vilkårlig rækkefølge: CSI CSI, NY CSI, Miami Criminal Minds Friends Beverly Hills ER De Unge Mødre O.C. Dawson's Creek Cold Case Sex and the City Ally McLeods Døtre Will & Grace Det er ikke noget jeg SKAL se, men når man ikke laver andet i 9 mdr nærmst end at kaste op så får man set en masse tv 8D Den nye serie der er på programmet bliver Maj og Charlie, tror den er for sjov til at gå glip af! -Nadia

Anmeld

24. august 2008

st

Undrer mig over, at der ikke er nogle af jer der har det lige som mig. Jeg SKAL bare se de desperate. Min onsdag aften er bare fredet, og jeg er ukontaktbar i de 45 min den står på. Jeg glæder mig til de starter op på de nye afsnit igen. Ellers er jeg også til Amy's ret. Men ellers bliver det ikke til det helt store i tv. st.

Anmeld

24. august 2008

Stumpen

Jeg ser desperate, Amy, ER og Ugly Betty.. Andre hvis jeg zapper en dag..
Skal til at følge med i Maj og Charlie, da min fætter spiller Charlie ;)
(H) Anja..

Anmeld

24. august 2008

moniquesmor

Skal til at følge med i Maj og Charlie, da min fætter spiller Charlie
Anja..

haha ej hvor sejt.. er det ikke ham der også var med i anja og viktor brænden kærlighed

Anmeld

24. august 2008

Lise

De Unge Mødre
Desperate Housewives
Vores første barn
Årgang 0 (godt nok lidt nederen efter Mathilde er ude g ham der fra Århus er med i stedet...)
Paradise Hotel :$
Model programmer (modelakademiet, ANTM, skandinaviens næste topmodel etc.)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.