72 årig kvinde vil være gravid igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.172 visninger
32 svar
0 synes godt om
23. november 2010

Kløver

Sådan lyder overskriften, på en artikel fra ekstra bladets hjemmeside

link:

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1451139.ece

Er det virkelig en så stor menneskeret at få børn, at man kan tillade sig at føde børn i den alder, hvad mener i piger

Personligt synes jeg det er helt grotesk, en ting er hvad man mener om at blive mor i fyrrerne, men synes ikke man bør få børn når man er over de 50, men det er nok fordi jeg personligt har unge forældre, og bedsteforældre, og er rigtig glad for dette, men samtidig også tænker feks 20 år frem, og er man 50 når man føder, vil man jo være 68 når barnet tidligst flytter hjemmfra men hende fra artiklen, synes jeg er helt igennem egoistisk, og kun tænker på egen ønsker og behov

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Noneother

Nej, nej, nej, nej, nej...  Det er bare ikke i orden.

Anmeld

23. november 2010

Manakauapo

Jeg er egentlig lidt ambivalent vedrørende dette. For selvom hun er gammel kan hun vel stadig godt være en god mor og gøre det ligeså godt som en på 28 eller 32! Og alligevel syntes jeg hun er for gammel til at få børn igen! Nu tænker jeg bare lidt på mine egne erfaringer. Jeg er altid blevet mobbet med at have gamle forældre, og de var altså kun hhv. 36 og 45 år, da de fik mig. Så hvad vil hendes måske kommende barn ikke kunne blive (!). Plus også barnet vil kunne få flere skavanker på grund af hendes alder. Jeg syntes egentlig det er møg egocentretet at vælge at få et barn i den alder. Hun gør det jo ikke for at bidrage til noget! Hun gør det jo kun for "hyggens" skyld, så og sige.

Anmeld

23. november 2010

Mormilla

Jeg tror at det vil være synd for barnet. Hun vil jo ikke kunne lege med barnet som en på 30 kan. Og barnet kan ende med at være 4 år gammel og ha en mor på plejehjem. Hvem skal så tage sig af barnet?

Synes at hun kun tænker på sig selv hvis hun får et barn!

Anmeld

23. november 2010

Lillefe

stakkels barn... altså alle er jo egoistike når de vil have børn men det der er jo ikke kun egoistisk det er jo grotesk!

Anmeld

23. november 2010

BabyMus

Ej altså.. Nu har jeg ikke lige læst artiklen, men det lyder da sådan lidt..

Anmeld

23. november 2010

Louisiana

Der var en artikkel for ikke så længe siden, også om en ældre dame, der ville have barn. Det fik hun også, og kort tid efter døde hun. Det var jo også bare af totalt egoistiske grunde hun fik det barn - som nu står uden mor...

Anmeld

23. november 2010

LBK

Det er så forfærdeligt. Jeg mener man er egoistisk når man gør sådanne noget.

Min mormor fik (bestemt ikke med vilje) et barn mere som 47 årig. Han er i dag 27 år og lider forfærdeligt under ikke at have "rigtige" forældre. Hans far er død. Han var blevet 90 år i år, og hans mor, min mormor, fik en hjerneblødning for to år siden, og tog lettere skade af det.

Han SAVNER at have "rigtige" forældre, hvis i forstår. Det tager hårdt på ham...

Det er ikke for børnenes skyld man skal gøre det.

Anmeld

23. november 2010

Kløver

Kageteenageren skriver:

Jeg er egentlig lidt ambivalent vedrørende dette. For selvom hun er gammel kan hun vel stadig godt være en god mor og gøre det ligeså godt som en på 28 eller 32! Og alligevel syntes jeg hun er for gammel til at få børn igen! Nu tænker jeg bare lidt på mine egne erfaringer. Jeg er altid blevet mobbet med at have gamle forældre, og de var altså kun hhv. 36 og 45 år, da de fik mig. Så hvad vil hendes måske kommende barn ikke kunne blive (!). Plus også barnet vil kunne få flere skavanker på grund af hendes alder. Jeg syntes egentlig det er møg egocentretet at vælge at få et barn i den alder. Hun gør det jo ikke for at bidrage til noget! Hun gør det jo kun for "hyggens" skyld, så og sige.

Jeg synes desværre også det er egoistisk i det retning at jeg tænker, når hun er i den alder, kan hun jo risikere at dø, ikke kun af alderdom, men af mange af de ting der følger med når man bliver gammel, og tænker også, at det må være trist for det lille barn ikke at have nogen familie når moderen er død, og med stor sansylighed miste sin mor i en meget meget ung alder

Anmeld

23. november 2010

Kløver

Louisiana28 skriver:

Der var en artikkel for ikke så længe siden, også om en ældre dame, der ville have barn. Det fik hun også, og kort tid efter døde hun. Det var jo også bare af totalt egoistiske grunde hun fik det barn - som nu står uden mor...

øv hvor forfærdeligt, stakkels barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.