Ideer til nytårs menuen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

elluL

Nihell skriver:

Vi plejer at få hjemmelavet tunmousse ovenpå det der hjertebrød man køber ved bageren. Brødet rister vi. Så får vi Hamburgerryg med grønlangkål, alm. kartofler og brunede kartofler osv. Dessert er forskelligt

Der er ret mange der får hamburgeryg Det har jeg egentlig aldrig tænkt over at lave Men lyder dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

Mortilxx

Lulle. skriver:

Der er ret mange der får hamburgeryg Det har jeg egentlig aldrig tænkt over at lave Men lyder dejligt

Det smager i hvert fald godt Men i vores familie er det en tradition, at få det nytårs aften

Anmeld

22. november 2010

Alexander&Lærke

Tror vores menu ser således ud i år hvis jeg helt selv og lidt manden skal bestemme, men nu skal vi holde det med nogle af vores venner så må se hvad de sige til det også?

Men forret: Hjemmelavede hummersuppe med krabsehaler

Hovedret: gammeldags oksesteg med waldof salat, fløde kartofler og noget andet frisk salat.

Dessert pandekager med hvid chokolade

Og så ved jeg ikke om vi skal have noget børnevenligt mad til de tre denge på 3 år som også skal være med....

Anmeld

22. november 2010

Zafir

Lulle. skriver:

Ja så må i jo finde på noget andet. Spændende hvad det så bliver til.
Vi har to rigtige gode vennepar, vi holder med, hvor det ene par en dreng på næsten samme alder som Milan. Så det jo super.

Mmmmm. "Guffe-nam", lyder faktisk helt vildt lækkert. Så er der også noget for en hver smag, vi har feks en i selskabet der ikke kan li fisk, så ku hun jo sagtens tage noget af det andet, samtidig med vi andre stadig ku få noget med fisk. God ide

Præcis!!! Det kan varieres, så der både er for vegetarer, kødspisere, fiskespisere, der skal spise sammen. Det er kanon

Anmeld

22. november 2010

Maria.

Øv, jeg er helt sulten nu..

Og aner ikk hvor vi skal holde nytår, eller hva vi skal have at spise..

Anmeld

22. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hjemmelavet Tapas er bare fantastisk lækkert og hyggeligt på en nytårsaften! 

Anmeld

22. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hjemmelavet Tapas er bare fantastisk lækkert og hyggeligt på en nytårsaften! 

Anmeld

22. november 2010

6800

i år skal vi være hos nogle venner, så ved ikke hvad menuen står på, men sidste år lavede vi

lakseroulade til forret

strudse steaks med rødvinssovs, ovnbagte rodfrugter og broccolisalat til hovedret

hjemmebagte chokolade muffins med softice og frugt til dessert...

Anmeld

22. november 2010

Zafir

Nihell skriver:

Vi plejer at få hjemmelavet tunmousse ovenpå det der hjertebrød man køber ved bageren. Brødet rister vi. Så får vi Hamburgerryg med grønlangkål, alm. kartofler og brunede kartofler osv. Dessert er forskelligt

Hvad er det med det dersens skinke/hamburgryg og grønlankål???...  Er det ligesom det med kogt torsk eller hva? Jeg har aldrig hørt om den tradition ...

Anmeld

23. november 2010

Chamomile

Vores nytårs menu er gerne:

Forret: Avokado m. cremefraisedressing lavet med salt/perber, tomatpure' og rejer.

Hovedrret: Stegte bøffer m. salat, bagte kartofler, stregte champignon i flødesauce + cremefraisedressing m. hvidløg og bearnaise sauce.

Dessert: Lidt forskelligt, men feks. islagkage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.