Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Noget oksemørbrad
Low skriver: Noget oksemørbrad
forret noget med fisk...fx reje cociktail**, laks.
hovedret en lækker roastbeef m. flødekartofler og grønsager.
dessert : chokolade mousse, eller pandekager med is, eller, en lækker frugtsalat m.flødesmuk og chokolade
det var måske noget ?
Vi får
kogt hamburgerryg med grønlangkål, hvide og brunede kartofler og en god hvid sovs... det gør vi HVERT år... det er bare traditionen...
Og så selvfølgelig kransekage kl. 12
Lulle. skriver: JA, det smager også bare så godt. Men det fik vi sidste år også. Så ville se om jeg ikke kunne finde på noget andet
JA, det smager også bare så godt. Men det fik vi sidste år også. Så ville se om jeg ikke kunne finde på noget andet
Det fik vi også . Det er også en typisk nytårs aften ret
tjm skriver: forret noget med fisk...fx reje cociktail**, laks. hovedret en lækker roastbeef m. flødekartofler og grønsager. dessert : chokolade mousse, eller pandekager med is, eller, en lækker frugtsalat m.flødesmuk og chokolade det var måske noget ?
Low skriver: Det fik vi også . Det er også en typisk nytårs aften ret
KittyGirl skriver: Vi får kogt hamburgerryg med grønlangkål, hvide og brunede kartofler og en god hvid sovs... det gør vi HVERT år... det er bare traditionen... Og så selvfølgelig kransekage kl. 12
Lulle. skriver: Dejligt og sjovt med en tradition om hvad i skal spise Det gør det da også nemmere, ikke at skulle finde på noget nyt hvert år. Synes det er så svært. Men tak for ideen
Dejligt og sjovt med en tradition om hvad i skal spise Det gør det da også nemmere, ikke at skulle finde på noget nyt hvert år. Synes det er så svært. Men tak for ideen
Hehe... min mand glæder sig HVERT år til nytår... netop pga. menuen hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128