Anbefal en babyalarm!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

Thereseh

MHK skriver:

Hvilken forretning? En der tilfældigvis sælger Super Nova også? 

Det er i hvert fald på ingen måde rigtigt. Aventen har vundet Bedst i Test og der blev der netop testet for stråling og den slags og dér slog den de andre (bla. Super Nova) med flere meter. (Info er fra min bror som går MEGET op i den slags )

En butik der sælger både Avent og Super Nova - til samme priser, så tror ikke det handler om at de har bedre fortjeneste på den ene. 

De sagde at Avent'en kun skulle bruges som hjemme alarm, altså være en meter fra babys hovede. Når man googler, er det svært at finde en redegørelse der siger at strålingen er 100 % sikker. 

Havde jeg kun skulle bruge den hjemme, ville jeg vælge den, men da jeg skal bruge den meget i vognen også, så dutter det ikke synes jeg. 

Irriterende, for den er så pææn ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Thereseh

Et ret interressant blogindlæg om DECT alarmen, skrevet af en nørd 

her

Og nej, jeg er ikke frelst, synes jeg selv. Jeg overvejer stadig at købe DECT'en, men har heldigvis endnu 4 måneder at bestemme mig, i 

Man må jo undersøge hvad der er på markedet. 

Anmeld

20. februar 2011

132319

Thereseh skriver:

En butik der sælger både Avent og Super Nova - til samme priser, så tror ikke det handler om at de har bedre fortjeneste på den ene. 

De sagde at Avent'en kun skulle bruges som hjemme alarm, altså være en meter fra babys hovede. Når man googler, er det svært at finde en redegørelse der siger at strålingen er 100 % sikker. 

Havde jeg kun skulle bruge den hjemme, ville jeg vælge den, men da jeg skal bruge den meget i vognen også, så dutter det ikke synes jeg. 

Irriterende, for den er så pææn ;-)

Nogle gange for de profit for at sige det ene og det andet. Babysam anbefaler fx. også ALTID Oddervogne fordi det er deres eget mærke. 

Jeg tror bestemt ikke at Phillips ville vinde Bedst i Test og/eller ville lave babyalarmer hvis der var skadelige stråler i! 

Jeg bruger i hvert fald min i barnevogne med god samvittighed og stoler på de teste og kontroller der nu engang bliver lavet 

Anmeld

20. februar 2011

Thereseh

MHK skriver:

Nogle gange for de profit for at sige det ene og det andet. Babysam anbefaler fx. også ALTID Oddervogne fordi det er deres eget mærke. 

Jeg tror bestemt ikke at Phillips ville vinde Bedst i Test og/eller ville lave babyalarmer hvis der var skadelige stråler i! 

Jeg bruger i hvert fald min i barnevogne med god samvittighed og stoler på de teste og kontroller der nu engang bliver lavet 

Ja...altså jeg ved jo ikke noget som sådan, jeg er bare en kommende mor, der undersøger markedet i håb om i sidste ende at vælge det bedste 

Uanset, så synes jeg Phillips er den pæneste, rent designmæssigt. Det frister også at man kan købe den til halv pris på nettet. 

Nu må vi se 

Anmeld

20. februar 2011

132319

Thereseh skriver:

Ja...altså jeg ved jo ikke noget som sådan, jeg er bare en kommende mor, der undersøger markedet i håb om i sidste ende at vælge det bedste 

Uanset, så synes jeg Phillips er den pæneste, rent designmæssigt. Det frister også at man kan købe den til halv pris på nettet. 

Nu må vi se 

Og derfor, et godt råd fra en 2. gangs mor, skal du ikke stole blindt på dét de siger i babyudstyrsforretningerne 

Jeg må lige høre brormand i morgen hvor jeg kan finde testen og/eller om man skal have login. Jeg vil gerne vise dig den så du kan se at jeg altså ikke sender farlige stråler ned i hovedet på mit barn 

Anmeld

20. februar 2011

Benjamins'mor

Vi har nogle der hedder PrimaNova. De er super gode, og jeg er rigtigt glad for dem. De er købt i ønskebørn til godtnok 1000 kr. Fik dem i barselsgave af min mor. Men dem kan jeg varmt anbefale.

Anmeld

20. februar 2011

Benjamins'mor

Kvalitets babyalarmer er dyre. Men de holder længe, og man kan jo bruge dem igen og igen til de næste børn man skal have.

Anmeld

24. april 2011

MariaMus

Hej.

Har lige prøvet at købe en babyalarm på amazon.com, men de skriver at det ikke er muligt, tror ikke at det er muligt for dem at sende til Danmark. Er der nogle som har nogen erfaringer med dette? Ville helst købe babyalarm over nettet og spare lidt penge.

Anmeld

24. april 2011

Tvebakken

I forhold til netsalg, så ville jeg bare dee mine erfaringer.

Brug en europæisk hjemmeside, hvis du skal handle i udlandet - meget få US firmaer sender til DK (eller andre europæiske lande), og hvis de gør, risikerer du, at den bliver "snuppet i tolden", så du skal betale told og afgift af den = ingen penge sparet.

Mvh

Julie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.