Anbefal en babyalarm!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2010

Lisbeth85

MarianneSonne skriver:

Vi var været glade for de walki talkier man kan købe i harald nyborg som også fungere som baby alarmer. De rækker helt vild langt og der går ikke støj i dem. Man kan ikke høre baby helt så tydeligt som i alm babyalarmer, men man kan høre dem. De koster kun lige under 300kr

Marianne

www.stjerneleg.dk

Wow, ja der er da godt nok en del at spare så - lækkert! Men har fundet de der Super nova til en forholdsvis billig penge på den blå avis... men tak for tippet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har haft Super Nova i 3 år og der har adrig været problemer med dem. De har været et utal af gange på jorden og fungere stadigvæk perfekt.

Ja det er mange penge, men hver en krone værd. Samtidig kan du føle dig tryg ved dem, da de bare fungere

Anmeld

21. november 2010

bøgelund

hej. 

vi har købt en fra phillips avent. dog købte vi den på e bay, og sparede mange penge. sender lige linket, så kan du se den..

men 644 kr får du den ikke til i DK. og der er portoen med.. 

http://viewitem.eim.ebay.dk/Philips_Avent_DECT_Baby_Monitor_SCD525_520_Temperature_/330487616833/item

Anmeld

29. november 2010

Angel

Startede med walkietalkie'erne fra Harald Nyborg, som svigtede!
- Så pludselig kunne vi høre vores grædende søn gennem væggen, er bare glad for at han ikke lå helt uden for vores hørevidde!

Vi har nu Prima Nova, som vist er lidt billigere end Super, og de fungere bare upåklageligt og er nemme at finde ud af

Anmeld

29. november 2010

oerbaek

Vi har en Phillips en af de helt gamle modeller, jeg købte den da jeg ventede min 1 søn det er 5½ år siden og de kører stadig upåklageligt, jeg gav ca 300 for dem i bilka

Anmeld

29. november 2010

Simone J

Vi har også købt en walki talki fra Harald nyborg og er super glad for den.. der går ingen støj i den og man kan selv instille dem ligesom andre babyalarmer, med hvor følsom den skal være på lyd og hvor højt lydnivau skal være. fungere rigtig godt og så er den billig

Anmeld

7. december 2010

Lisbeth85

Har købt super nova og er MEGET tilfreds!!!

Tak for alle svarene

Anmeld

16. februar 2011

Thereseh

bøgelund1 skriver:

hej. 

vi har købt en fra phillips avent. dog købte vi den på e bay, og sparede mange penge. sender lige linket, så kan du se den..

men 644 kr får du den ikke til i DK. og der er portoen med.. 

http://viewitem.eim.ebay.dk/Philips_Avent_DECT_Baby_Monitor_SCD525_520_Temperature_/330487616833/item

Er I glade for Phillips Aven'en ? Er babydelen for stor til at ta' med rundt, altså at ha i barnevognen hvis man fx. er ude i haven? 

Anmeld

16. februar 2011

bøgelund

Thereseh skriver:

Er I glade for Phillips Aven'en ? Er babydelen for stor til at ta' med rundt, altså at ha i barnevognen hvis man fx. er ude i haven? 

den der skal ligge i barnevognen kan godt ligge dernede. vi sætter den altid ovenpå dynen, og ikke oppe ved hovedet. da de registrerer ALT..  

vi er rigtig glade for den. den kan så mange fine ting.. vi kan tænde for vuggevise fra vores, og når hun bliver ældre, kan vi snakke med vores datter igennem dem.. vi syns den er alle pengene værd.. 

Anmeld

16. februar 2011

Thereseh

bøgelund1 skriver:

den der skal ligge i barnevognen kan godt ligge dernede. vi sætter den altid ovenpå dynen, og ikke oppe ved hovedet. da de registrerer ALT..  

vi er rigtig glade for den. den kan så mange fine ting.. vi kan tænde for vuggevise fra vores, og når hun bliver ældre, kan vi snakke med vores datter igennem dem.. vi syns den er alle pengene værd.. 

Super ! Tak 

Så vil jeg købe den på Amazon, til 650 kroner. Vildt man kan spare så meget. Køber også brystpumper der, som koster 700 kr, og herhjemme koster 1300.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.