Anbefal en babyalarm!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.276 visninger
38 svar
0 synes godt om
21. november 2010

Lisbeth85

Hey derude!

Ja, jeg mangler virkelig en babyalarm MEGET snart, så vil høre om I kan anbefale en? og helst til en rimelig pris (max 700 kr.)

Venter spændt

På forhånd tak og god aften!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Hvem?

Lisbeth85 skriver:

Hey derude!

Ja, jeg mangler virkelig en babyalarm MEGET snart, så vil høre om I kan anbefale en? og helst til en rimelig pris (max 700 kr.)

Venter spændt

På forhånd tak og god aften!

Nu ved jeg godt du skrev 700 kr. men jeg vil helt klart anbefale Super Nova, mener vi gav 1200,- kr. vi startede først med et par stykker af de billige, en til 299,- og en til 499,- og det var da det værste gang skrammel, så herfra en anbefaling til Super Nova - de holder så godt og der er ingenting der går i dem

Anmeld

21. november 2010

Frøken Sørensen

Nu ved jeg godt du skrev 700 kr. men jeg vil helt klart anbefale Super Nova, mener vi gav 1200,- kr. vi startede først med et par stykker af de billige, en til 299,- og en til 499,- og det var da det værste gang skrammel, så herfra en anbefaling til Super Nova - de holder så godt og der er ingenting der går i dem

...

Vi prøvede også nogle billige i starten, men alt gik i dem og især andre babyalamer hvis der var nogen i nærheden!

Så klart super nova! Ja de er lidt dyre, men de er pengene værd

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. november 2010

HDA2311

Vi startede med en Super Nova og var super glade for den i 1½ år, men så blev den meget ustabil - vi fik den sendt ind, men de kunne ikke finde fejl på den.

Nu har vi en Padwico 938, og den fungere uden problemer, men vi har kun haft den i et halvt år...

Super Novaen gav vi 1200 kr. for og 899 kr. for Padwicoen

Anmeld

21. november 2010

LR85

jeg kan anbefale

Philips babyalam.

Kender desværre ikke prisen da vi fik dne i gave, men vi er super glade for den. bruger den 2-3 gange dagligt når sønnen sover udenfor.

Anmeld

21. november 2010

Skouboe

Vi har 2 super novaer og er super glade for dem - dem kan jeg kun anbefale.

Anmeld

21. november 2010

sandratobias

Jeg ville oz anbefale super nova..
Vi gav oz de der 1200...  

Anmeld

21. november 2010

Lisbeth85

Hmm... det ser ud som om der er rimelig enighed om Super Nova... 1200 kr. er bare lige rigeligt, når man er single mom Må ind på den blå avis og nærstudere tærrenet

Anmeld

21. november 2010

Hvem?

Lisbeth85 skriver:

Hmm... det ser ud som om der er rimelig enighed om Super Nova... 1200 kr. er bare lige rigeligt, når man er single mom Må ind på den blå avis og nærstudere tærrenet

Om man er singel eller sammen, så er det røv mange penge, og jeg havde det på samme måde og havde faktisk også lidt dårlig samvittighed over at have købt en babyalarm til såå mange penge, men igen, du skal bruge den flere gange dagligt og det er så rart at der intet støj går i den, igen bare li en anbefaling

Anmeld

21. november 2010

Mi

Vi var været glade for de walki talkier man kan købe i harald nyborg som også fungere som baby alarmer. De rækker helt vild langt og der går ikke støj i dem. Man kan ikke høre baby helt så tydeligt som i alm babyalarmer, men man kan høre dem. De koster kun lige under 300kr

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.