Anbefal en babyalarm!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Lilac

SanneBoe skriver:

Nu ved jeg godt du skrev 700 kr. men jeg vil helt klart anbefale Super Nova, mener vi gav 1200,- kr. vi startede først med et par stykker af de billige, en til 299,- og en til 499,- og det var da det værste gang skrammel, så herfra en anbefaling til Super Nova - de holder så godt og der er ingenting der går i dem

HELT ENIG! Elsker vores super nova alarm! Klart den bedste af dem jeg har prøvet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

bøgelund

Thereseh skriver:

Super ! Tak 

Så vil jeg købe den på Amazon, til 650 kroner. Vildt man kan spare så meget. Køber også brystpumper der, som koster 700 kr, og herhjemme koster 1300.... 

ja der er tit rigtig meget at spare på nettet.. men hvis du er i tvivl om tingene, kan du jo tage i forretningerne og se tingene, og så gå hjem og bestille.. gjorde vi..  

Anmeld

16. februar 2011

Thereseh

bøgelund1 skriver:

ja der er tit rigtig meget at spare på nettet.. men hvis du er i tvivl om tingene, kan du jo tage i forretningerne og se tingene, og så gå hjem og bestille.. gjorde vi..  

Jeg var i en forretning i dag. De sagde at Aventen KUN var til hjemmebrug, for babydelen må ikke ligge i vognen, pga. stråler !?? Hmm..... De sagde den skulle stå en meter fra baby, for ikke at være skadelig. Synes det lød lidt mystisk. 

Anmeld

16. februar 2011

bøgelund

Thereseh skriver:

Jeg var i en forretning i dag. De sagde at Aventen KUN var til hjemmebrug, for babydelen må ikke ligge i vognen, pga. stråler !?? Hmm..... De sagde den skulle stå en meter fra baby, for ikke at være skadelig. Synes det lød lidt mystisk. 

lyder mærkeligt?! har jeg ikke hørt om før.. 

så kan jeg da ikke se meningen med at de sælger dem. hvis de er så farlige. hvem køber babyalarm for bare at have dem stående indenfor?! men hvis de siger det, skal der da sikkert nok passe..  

Anmeld

16. februar 2011

Thereseh

bøgelund1 skriver:

lyder mærkeligt?! har jeg ikke hørt om før.. 

så kan jeg da ikke se meningen med at de sælger dem. hvis de er så farlige. hvem køber babyalarm for bare at have dem stående indenfor?! men hvis de siger det, skal der da sikkert nok passe..  

Præcis, jeg tænkte det samme som dig ! Må lige Google sagen, for synes det lyder ret mystisk. 

Anmeld

16. februar 2011

Lou87

HURTIG HJÆLP SØGES

Hvor stor forskel er der fra en D5 eller D7 ??
Er ved og kigge efter nogle brugte..

Anmeld

20. februar 2011

morpia1

Hejsa

Jeg har en svigerinde som også har Baby Nova og hun er rigtig glad for dem, hun har købt dem hos  http://www.kidsnbaby.dk/ - men jeg selv har haft nogen af dem der var billiger og de virkede også fint 

Anmeld

20. februar 2011

132319

Thereseh skriver:

Super ! Tak 

Så vil jeg købe den på Amazon, til 650 kroner. Vildt man kan spare så meget. Køber også brystpumper der, som koster 700 kr, og herhjemme koster 1300.... 

Den bliver I glade for. Vi har den og den er guld værd 

Anmeld

20. februar 2011

Thereseh

MHK skriver:

Den bliver I glade for. Vi har den og den er guld værd 

Jeg har vist ombestemt mig, til en Super Nova... Kan bedre li' beskrivelsen af Phillips Avent'en, men er ikke helt vild med det "DECT" stråling....

Anmeld

20. februar 2011

132319

Thereseh skriver:

Hvilken forretning? En der tilfældigvis sælger Super Nova også? 

Det er i hvert fald på ingen måde rigtigt. Aventen har vundet Bedst i Test og der blev der netop testet for stråling og den slags og dér slog den de andre (bla. Super Nova) med flere meter. (Info er fra min bror som går MEGET op i den slags )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.