Organdonor.. Har DU taget stilling?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2010

Maise

R&N skriver:

Det lyder ellers spændende!

Jamen min store drøm er at være på skadestuen og tage videreuddannelsen som behandlersygeplejerske.. Men det kræver jo ligt en røvfulderfaring først..

Så nu er min drøm at få en stilling på børneafdelingen, hvor jeg var i praktik på 6.semester. Havde aldrig troet at det var noget for mig, men det er bare SÅ spændende og givende.. Har søgt job på neonatalafd, hvor de har en stilling ledig(eneste i hele Kolding) og så har jeg sendt en uopfordret op på børneafd..

Ja nogen gange er der lang vej til målet. har også været på børneafd. men jeg var ved at vræle så ofte når forældrene græd. børnene klarede jeg fint, så der skal jeg ikke være, men spændende er det. krydser for dig at du får noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Halbschön

Maise skriver:

Ja nogen gange er der lang vej til målet. har også været på børneafd. men jeg var ved at vræle så ofte når forældrene græd. børnene klarede jeg fint, så der skal jeg ikke være, men spændende er det. krydser for dig at du får noget.

Det var netop sådan jeg troede jeg ville reagere, og især efter jeg selv har fået barn.. Men det var slet ikke tilfældet... Selvfølgelig var det med en klump i halsen når man stod sammen med forældrene til en lille der skulles lægges i generel anæstesi.. Tusind tak! Og i lige måde for at du beholder jobbet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.