Organdonor.. Har DU taget stilling?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2010

Halbschön

Maise skriver:

ja og så lige tage den rigtige størrelse /farve kanyle midt i travlheden. Hvad skal du skrive bachelor om?? Jeg skrev om børn og stress.

Der er også alt for mange farver at vælge mellem

Jamen jeg skriver om hvorvidt pårørende skal adgang til traumestuerne under livreddende behandling... Baseret på forskellige udenlanske undersøgelser der viser at det har positiv effekt, men de danske traumestuer er lidt tilbageholdende med det.. Og så skal jeg så ha flettet lidt organisation&ledelse ind i det, mhp modstand overfor forandringer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Maise

R&N skriver:

Der er også alt for mange farver at vælge mellem

Jamen jeg skriver om hvorvidt pårørende skal adgang til traumestuerne under livreddende behandling... Baseret på forskellige udenlanske undersøgelser der viser at det har positiv effekt, men de danske traumestuer er lidt tilbageholdende med det.. Og så skal jeg så ha flettet lidt organisation&ledelse ind i det, mhp modstand overfor forandringer.

uhh lyder spændende. Det er vel også lidt med vores kultur og samfund at gøre ??

Anmeld

21. november 2010

Miia90

jeg kan slet ikk klare tanken om, hvis nogen skulle til og åbne mig op for at få nogen af mine organer

Men jeg giver blod

Anmeld

21. november 2010

Halbschön

Maise skriver:

uhh lyder spændende. Det er vel også lidt med vores kultur og samfund at gøre ??

Ja det tænker jeg.. Og at sygeplejerskerne blokere overfor de pårørende, fordi det kræver et stort mod at udstille sit arbejde.. Udenlandske undersøgelser har vist at der kommer færre klagesager efter fx et hjertestop, fordi familien har været til stede og har kunnet se, at der er blevet gjort alt hvad læger osv har haft mulighed for..

Anmeld

21. november 2010

Maise

R&N skriver:

Ja det tænker jeg.. Og at sygeplejerskerne blokere overfor de pårørende, fordi det kræver et stort mod at udstille sit arbejde.. Udenlandske undersøgelser har vist at der kommer færre klagesager efter fx et hjertestop, fordi familien har været til stede og har kunnet se, at der er blevet gjort alt hvad læger osv har haft mulighed for..

JA det er noget af et etisk dilemma. Og alt afhængig af hvad traumet er. Kan huske fra skadestuen (serien) at pårørende kunne se med igennem en stor glasrude ( så de ikke gik i vejen ), eller evt. gik i panik og råbte/ og ville være med til at hjælpe. men spændende lyder det til. held og lykke. BLiver skønt snart at blive færdig.

Anmeld

21. november 2010

Halbschön

Maise skriver:

JA det er noget af et etisk dilemma. Og alt afhængig af hvad traumet er. Kan huske fra skadestuen (serien) at pårørende kunne se med igennem en stor glasrude ( så de ikke gik i vejen ), eller evt. gik i panik og råbte/ og ville være med til at hjælpe. men spændende lyder det til. held og lykke. BLiver skønt snart at blive færdig.

Tusind tak Ja glæder mig meget... Men hvor er jobbet henne? INTET at søge

Anmeld

21. november 2010

Maise

R&N skriver:

Tusind tak Ja glæder mig meget... Men hvor er jobbet henne? INTET at søge

uha ja nemlig. der er fyringsrunde på min afd. vi får af vide hvem senest 14 dec. fed julegave.

Anmeld

21. november 2010

Halbschön

Maise skriver:

uha ja nemlig. der er fyringsrunde på min afd. vi får af vide hvem senest 14 dec. fed julegave.

Ej, hvor surt!  for at du beholder dit job! Hvilken afd. er du på?

Anmeld

21. november 2010

Maise

R&N skriver:

Ej, hvor surt!  for at du beholder dit job! Hvilken afd. er du på?

gerontopsykiatrisk i dianalund, men den brændte i sommer og vi er på i vordingborg indtil de finder ud af hvor vi skal hen, har syv ugers restferie efter barsel nu, så starter først midt i januar. hvad vil du helst arbejde med hvis du kuknne vælge??

Anmeld

21. november 2010

Halbschön

Maise skriver:

gerontopsykiatrisk i dianalund, men den brændte i sommer og vi er på i vordingborg indtil de finder ud af hvor vi skal hen, har syv ugers restferie efter barsel nu, så starter først midt i januar. hvad vil du helst arbejde med hvis du kuknne vælge??

Det lyder ellers spændende!

Jamen min store drøm er at være på skadestuen og tage videreuddannelsen som behandlersygeplejerske.. Men det kræver jo ligt en røvfulderfaring først..

Så nu er min drøm at få en stilling på børneafdelingen, hvor jeg var i praktik på 6.semester. Havde aldrig troet at det var noget for mig, men det er bare SÅ spændende og givende.. Har søgt job på neonatalafd, hvor de har en stilling ledig(eneste i hele Kolding) og så har jeg sendt en uopfordret op på børneafd..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.