Er jeg sippet, eller???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2010

Halbschön

DatterMalou skriver:

Jeg husker godt dit indlæg fra i sommers.. Hmm

Hvis jeg havde været i dine sko, havde jeg REVET hende hen over bordet og smidt hende på røv og albuer ud af JERES hjem.... Som din kæreste ej heller respekterer, så hvis han havde misset lidt med sine øjne, havde han fået samme tur!

I har en søn sammen, måske han skulle se og tænke på det inden den dag hvor du måske ikke gider og finde dig i dette mere!

Held og lykke med det hele. Og NEJ jeg synes ikke du er sippet men der imod meget tålmodig..

>:<

Iih ja, jeg kan da godt se at jeg skal til at være lidt mere bestemt.. Det plejer jeg nu ellers også godt at kunne være, men jeg er måske for god af mig selv mange gange.. Og nok på de forkerte tidspunkter..

Men jeg har lige snakket med ham igen her i aften om igår aftes, og jeg har understreget at hun ikke er velkommen her igen, før hun lærer lidt takt og tone.. sagde til kæresten at hvis han ikke vidste hvad han skulle give hende i julegave i år, så foreslog jeg Emma Gad!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Nemesis

Er nødt til at sige at jo mere du finder dig i,. jo mere vil du blive udsat for...der er kun EN der lader andre vade på dig og det er altså dig selv.

Hvis du i situationen IKKE synes noget er okay, så er det HELT i orden at sige fra...uanset om andre synes du er sippet eller ej, så er DIN grænse jo nået.

Kom ind i kampen og sig fra...ikke dagen efter men NÅR det sker.

:-) Sisse

Anmeld

21. november 2010

Pige2009

R&N skriver:

Uha ja, alt alt for stor! Men det er Laura jo også

Ja, der er jo heller ikke længe mellem dem

Anmeld

21. november 2010

Louisiana

R&N skriver:

Iih ja, jeg kan da godt se at jeg skal til at være lidt mere bestemt.. Det plejer jeg nu ellers også godt at kunne være, men jeg er måske for god af mig selv mange gange.. Og nok på de forkerte tidspunkter..

Men jeg har lige snakket med ham igen her i aften om igår aftes, og jeg har understreget at hun ikke er velkommen her igen, før hun lærer lidt takt og tone.. sagde til kæresten at hvis han ikke vidste hvad han skulle give hende i julegave i år, så foreslog jeg Emma Gad!

Haha, Emma Gad

Anmeld

21. november 2010

mialt

Buito skriver:

Jeg synes bestemt ikke du er sippet!

Du skal ikke finde dig i det..

Mand dig op og vis du er en kvinde..!

~ Buito ~

aldrig havde jeg fundet mig i sådan noget. jeg havde sagt "nej, jeg kan godt se du ikke har taget støvlerne af, det behøver du skam heller ikke, for du kan godt lette din po po, og se at komme ud af mit hus, og det skal være inden jeg når at tælle til 10"

du skal sku ikke finde dig i noget. ja du er alt for flink. i sær når du har baby til at sove, har du ret til at være sådan. så næste gang. spar på de søde sætninger, og sig og gør lige hvad der falder dig ind..

Anmeld

21. november 2010

Hasselnødden

R&N skriver:

Ha ha klasse! Dog ikke det hun besidder umiddelbar mest af.

Anmeld

21. november 2010

Halbschön

Louisiana28 skriver:

Haha, Emma Gad

Ej men, det kan da for pokker ikke passe at det ikke er alm. høflighed og sige GODDAG, tak fordi jeg måtte komme og så tage sine sko af! Længe leve EMMA!

Anmeld

21. november 2010

Louisiana

R&N skriver:

Ej men, det kan da for pokker ikke passe at det ikke er alm. høflighed og sige GODDAG, tak fordi jeg måtte komme og så tage sine sko af! Længe leve EMMA!

Du har ret, hendes opførsel er under lavmålet!

Anmeld

23. november 2010

Halbschön

mialt skriver:

aldrig havde jeg fundet mig i sådan noget. jeg havde sagt "nej, jeg kan godt se du ikke har taget støvlerne af, det behøver du skam heller ikke, for du kan godt lette din po po, og se at komme ud af mit hus, og det skal være inden jeg når at tælle til 10"

du skal sku ikke finde dig i noget. ja du er alt for flink. i sær når du har baby til at sove, har du ret til at være sådan. så næste gang. spar på de søde sætninger, og sig og gør lige hvad der falder dig ind..

Ja, jeg må vist hellere bare finde den indre kælling frem til næste gang. ............men! Tror ikke kæresten inviterer hende lige foreløbigt igen - heldigvis!

Anmeld

23. november 2010

Halbschön

Louisiana28 skriver:

Du har ret, hendes opførsel er under lavmålet!

Ja det synes jeg.. Altså havde det nu været et barn, så hvad pokker.. Men hun er 23!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.