Er jeg sippet, eller???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2010

LenaJohansen

R&N skriver:

Det kan da godt være jeg er for venlig af mig, IGEN!

Kender det kun alt for godt.. Men jeg har lært at sige fra.. 

Det er svært, men det er for ens eget bedste... Det skal nok lykkes for dig.. 

Du er sikkert stærkere end du tror

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

SussieThyssen

R&N skriver:

Det kan da godt være jeg er for venlig af mig, IGEN!

Hmmm..jeg kan godt forstå din arrigskab over kvindemennesket, Men men..din mand skal jo også have lov til at have besøg af sine venner.
Så jeg ville nu fare lidt med lempe mht det med oprydningen..der går jo ingen skår af dig.
Men igen..de behøver jo heller ikke drikke så meget at de bliver så fulde og dumme, at din mand ikke kan bevare evnen til at rydde op efter sig..sammen med dig.
Blot en tanke.

Nå nu hører jeg heller ikke til den type, der gider mænd der ikke kan finde ud af at drikke en øl eller to og så lade det være godt med det..den slags er røget ud af mit liv for længst.
Selv drikker jeg aldrig nogen former for alkohol, og hvis det endeligt bliver serveret, så er det kun til rettens måde.

Men det andet...den der kvinde..jeg havde taget et par sutsko og rakt hende med et smil og havde spurgt om hun dog ikke ville have sine våde og beskidte støvler af så de de kunne stå og tørre.
Iøvrigt havde jeg forlængst bedt hende om at holde sig ude af din mands liv..set på hende og sagt:
"Kære ven..hvad der er mit er mit, og det skal ingen anden pille ved"
Og så sagt til min mand:
"Så min ven...nu er det nok..det er hende eller mig"
En ting er, at man som mand har pige-veninder og som kvinde har mande-venner, men der er nogle hårfine grænser der bare ikke skal overskrides, og en af dem er den form for løgn og bedrag, som din mand udfører. Han må se at blive så voksen at han påtager sig det ansvar det er at være i et forhold.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. november 2010

Louisiana

Nej, du er IKKE sippet! Tvært imod, er du al for god af dig. Har også læst lidt af din anden tråd, og jeg må sige, at jeg blev mere og mere vred på dine vegne

At din kæreste har en 'pige-ven' ser jeg ikke noget galt i, men at han på den måde lyver og bedrager er SLET IKKE i orden! Og hendes uopdragne og respektløse opførsel overfor dig, er heller ikke i orden - overhovedet! Hun skulle ærlig talt ha' en ordenlig -fuld!! Og ikke nok med det, så tror jeg faktisk, ud fra den måde du beskriver hende, at hun nyder, at hun og din kæreste har hemmeligheder for dig.

Hvad ville han mon sige til, at du mødtes med en fyr i al hemmelighed? Det ville han med garanti ikke bryde sig om.

Jeg ville sætte ham stolen for døren, nok må være nok!

Stort  til dig

Anmeld

21. november 2010

Halbschön

SussieThyssen skriver:

Hmmm..jeg kan godt forstå din arrigskab over kvindemennesket, Men men..din mand skal jo også have lov til at have besøg af sine venner.
Så jeg ville nu fare lidt med lempe mht det med oprydningen..der går jo ingen skår af dig.
Men igen..de behøver jo heller ikke drikke så meget at de bliver så fulde og dumme, at din mand ikke kan bevare evnen til at rydde op efter sig..sammen med dig.
Blot en tanke.

Nå nu hører jeg heller ikke til den type, der gider mænd der ikke kan finde ud af at drikke en øl eller to og så lade det være godt med det..den slags er røget ud af mit liv for længst.
Selv drikker jeg aldrig nogen former for alkohol, og hvis det endeligt bliver serveret, så er det kun til rettens måde.

Men det andet...den der kvinde..jeg havde taget et par sutsko og rakt hende med et smil og havde spurgt om hun dog ikke ville have sine våde og beskidte støvler af så de de kunne stå og tørre.
Iøvrigt havde jeg forlængst bedt hende om at holde sig ude af din mands liv..set på hende og sagt:
"Kære ven..hvad der er mit er mit, og det skal ingen anden pille ved"
Og så sagt til min mand:
"Så min ven...nu er det nok..det er hende eller mig"
En ting er, at man som mand har pige-veninder og som kvinde har mande-venner, men der er nogle hårfine grænser der bare ikke skal overskrides, og en af dem er den form for løgn og bedrag, som din mand udfører. Han må se at blive så voksen at han påtager sig det ansvar det er at være i et forhold.

Kærligst
Sussie

Selvfølgelig skal han have lov til at se sine venner, det er slet ikke det.. Det var også rigtig hyggeligt igår aftes - inden hun kom.. Og mht oprydningen.. Normalt ville jeg ha ladet den stå til ham til dagen efter, for normalt har vi ikke Nicolai hjemme når der drikkes. Men da det var ret impulsivt at de kom forbi igår aftes, havde jeg ikke lige mulighed for at få ham passet.. Og når vi - Nicolai og jeg, så stod op her til morgen, så ville det jo ikke være godt, hvis der stod dåser og glas overalt i stuen... Og derfor blev jeg nødt til at have det ordnet igår aftes inden jeg gik i seng..

Ja, jeg er også ved at være godt træt af hende.. Men det er svært når det er hans gode veninde..

Anmeld

21. november 2010

Halbschön

Louisiana28 skriver:

Nej, du er IKKE sippet! Tvært imod, er du al for god af dig. Har også læst lidt af din anden tråd, og jeg må sige, at jeg blev mere og mere vred på dine vegne

At din kæreste har en 'pige-ven' ser jeg ikke noget galt i, men at han på den måde lyver og bedrager er SLET IKKE i orden! Og hendes uopdragne og respektløse opførsel overfor dig, er heller ikke i orden - overhovedet! Hun skulle ærlig talt ha' en ordenlig -fuld!! Og ikke nok med det, så tror jeg faktisk, ud fra den måde du beskriver hende, at hun nyder, at hun og din kæreste har hemmeligheder for dig.

Hvad ville han mon sige til, at du mødtes med en fyr i al hemmelighed? Det ville han med garanti ikke bryde sig om.

Jeg ville sætte ham stolen for døren, nok må være nok!

Stort  til dig

Sjovt du skriver det med, hvordan han ville have det hvis jeg havde besøg af en kammerat.. En aften kom vi til at snakke om det - for længe siden efterhånden.. Og der sagde han faktisk at han ville have det ret underligt med at jeg havde besøg af mine kammerater, hvis han ikke var hjemme.. Spurgte ind til om han var jaloux.. Svarede han nej til.. Men hvis jeg fx skriver med nogle af dem om aftenen, så er han meget interesseret i, hvad vi snakker om.. Men samtidig ser han ikke noget "galt" i al den tid og energi han bruger på veninden..

Anmeld

21. november 2010

Louisiana

R&N skriver:

Sjovt du skriver det med, hvordan han ville have det hvis jeg havde besøg af en kammerat.. En aften kom vi til at snakke om det - for længe siden efterhånden.. Og der sagde han faktisk at han ville have det ret underligt med at jeg havde besøg af mine kammerater, hvis han ikke var hjemme.. Spurgte ind til om han var jaloux.. Svarede han nej til.. Men hvis jeg fx skriver med nogle af dem om aftenen, så er han meget interesseret i, hvad vi snakker om.. Men samtidig ser han ikke noget "galt" i al den tid og energi han bruger på veninden..

Nej, selvfølgelig ville han ikke ha' det godt med det, for tyv tror hver mand stjæler  Han bedrager selv, og tror derfor, at du også kunne finde på det.

Har du talt med ham om det idag?

Anmeld

21. november 2010

Halbschön

Louisiana28 skriver:

Nej, selvfølgelig ville han ikke ha' det godt med det, for tyv tror hver mand stjæler  Han bedrager selv, og tror derfor, at du også kunne finde på det.

Har du talt med ham om det idag?

Han er sjældent i godt humør dagen derpå, så meget lidt.. Men jeg sagde til ham, at jeg ikke gad føle mig behandlet sådan af hende... Og hun var ikke velkommen her før at hun havde lært at tage sine sko af og sige hej til mig, når hun var på besøg...  Havde det fx været nede i byen jeg havde mødt hende, så havde jeg jo været FLØJTENDE ligeglad med om hun sagde hej til mig eller ej.. Men når det er i mit hjem, så er det sq ren høflighed..

Anmeld

21. november 2010

Louisiana

R&N skriver:

Han er sjældent i godt humør dagen derpå, så meget lidt.. Men jeg sagde til ham, at jeg ikke gad føle mig behandlet sådan af hende... Og hun var ikke velkommen her før at hun havde lært at tage sine sko af og sige hej til mig, når hun var på besøg...  Havde det fx været nede i byen jeg havde mødt hende, så havde jeg jo været FLØJTENDE ligeglad med om hun sagde hej til mig eller ej.. Men når det er i mit hjem, så er det sq ren høflighed..

Hvad havde han så, at sige til det?? Og hvor sent kom han så hjem?

Anmeld

21. november 2010

Pige2009

R&N skriver:

Iiiih! Jeg er som en sprængfarlig bombe lige nu... Meget muligt er det den tid på måneden, meeeen...

Nå, men sagen er den at kæresten skulle ha været nede ved sin veninde i aften og spille poker.. Fred være med det... Så ringer en af hans kammerater så - som han ikke har set i 2 år(og jeg aldrig har mødt), og ham og to andre er i byen så de vil kigge forbi.. Jeg siger selvfølgelig at det er okay og at jeg nok skal prøve at fremskaffe noget mere mad hvis de ville spise med(klokken er 18 og jeg er i fuld gang med maden)... De kommer så, og de er rigtig rare og senere kommer den 4.kammerat(som jeg kender godt) og de sidder og drikker og hygger... Jeg drikker kun lige en enkelt da jeg har Nicolai til at ligge inde på værelset, så jeg skal jo være der for ham.. Det er super hyggeligt og der er en god stemning, med historier fra gamle dage osv..

Så kommer hende her veninden så lige pludselig.. Brasende ind af døren og råber(hun ved UDEMÆRKET godt at Nicolai ligger og sover lige ved indgangsdøren), ind i stuen med store støvler på.. Råber videre og går rundt og hilser på dem alle.. UNDTAGEN undertegnede... Så smider hun sig i sofaen hvor hun egentlig godt kan se at der ikke er plads, og hun er så heller ikke lige den mindste i universet..

Så råber hun over til mig "Renée, jeg har lige støvler på".. Ja det kan jeg se...

Sig mig, er jeg sippet eller er det ikke normal høflighed at man tager støvlerne af(især i regnvejr som idag) og hilser pænt på dem der bor hvor man kommer hen??

Jeg er SÅ træt af hende.. Jeg kan ikke klare hende.. Måske I husker mit indlæg fra i sommers...

https://www.baby.dk/debat/55959pi1/parforhold/-jeg-er-sur.aspx

Ja, undskyld mit brokkeindlæg!!!!

Så spurgte du hende vel, om hun ikke villle være så venlig at gå ud og tage støvlerne af?

Anmeld

21. november 2010

Halbschön

Louisiana28 skriver:

Hvad havde han så, at sige til det?? Og hvor sent kom han så hjem?

Først : "Ja, men du ved jo hun er lidt speciel".. Så forklarede jeg ham, at når jeg fik gæster i vores hjem, så forventede jeg altså at man sagde hej og tog skoene af, det gør vi jo også nede ved hende.. "Ja det er også for ringe, hvis hun ikke sagde hej, tror du ikke hun glemte det?".. Sagde nej, for hun rakte ind over mig to gange for at hilse på de andre, så det troede jeg ikke på.. Hun sagde heller ikke farvel ligesom de andre gjorde... Så det kunne han godt se, og han lovede at snakke med hende om det, så det må vi jo se om han gør

Han var hjemme 4,30 i morges...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.