Er jeg sippet, eller???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2010

Halbschön

Baagøe skriver:

Så spurgte du hende vel, om hun ikke villle være så venlig at gå ud og tage støvlerne af?

Nej hun var travlt optaget i at snakke om sig selv, men heldigvis tog de afsted kort efter.. Men næste gang får hun det at vide - ligefør jeg siger at hun kan smide dem ude i opgangen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Pige2009

R&N skriver:

Nej hun var travlt optaget i at snakke om sig selv, men heldigvis tog de afsted kort efter.. Men næste gang får hun det at vide - ligefør jeg siger at hun kan smide dem ude i opgangen..

Det er så her, jeg ikke begriber, hvorfor du ikke tog affære. Jeg var blevet sur, da jeg HADER, når folk går ind med sko/støvler i det her vejr

Anmeld

21. november 2010

Louisiana

R&N skriver:

Først : "Ja, men du ved jo hun er lidt speciel".. Så forklarede jeg ham, at når jeg fik gæster i vores hjem, så forventede jeg altså at man sagde hej og tog skoene af, det gør vi jo også nede ved hende.. "Ja det er også for ringe, hvis hun ikke sagde hej, tror du ikke hun glemte det?".. Sagde nej, for hun rakte ind over mig to gange for at hilse på de andre, så det troede jeg ikke på.. Hun sagde heller ikke farvel ligesom de andre gjorde... Så det kunne han godt se, og han lovede at snakke med hende om det, så det må vi jo se om han gør

Han var hjemme 4,30 i morges...

Så han er én stor undskyldning på hendes vegne  

Ej, jeg var altså flippet helt ud for længe siden...

Du får lige en  

Anmeld

21. november 2010

Halbschön

Baagøe skriver:

Det er så her, jeg ikke begriber, hvorfor du ikke tog affære. Jeg var blevet sur, da jeg HADER, når folk går ind med sko/støvler i det her vejr

Ja jeg har også slået mig selv i hovedet flere gange i dag over at jeg ikke kæftede op igår.. Men gad bare heller ikke virke som den sure kæreste overfor de kammerater som han ikke havde set længe, og som jeg ikke havde mødt før.. Iiih...

Anmeld

21. november 2010

B&J

jeg havde smidt hende ud lige med det samme.... ellers havde jeg godt nok fået et flip.. støvler inde råber og tror hun kan alle ting hold op jeg havde flippet

Anmeld

21. november 2010

Pige2009

R&N skriver:

Ja jeg har også slået mig selv i hovedet flere gange i dag over at jeg ikke kæftede op igår.. Men gad bare heller ikke virke som den sure kæreste overfor de kammerater som han ikke havde set længe, og som jeg ikke havde mødt før.. Iiih...

Jeg er bare total kold over for sådan noget Hvor er Nicolai bare blevet stor!

Anmeld

21. november 2010

Louisiana

R&N skriver:

Jeg havde bedt hende tage støvlerne af. Man behøver jo ikke skælde ud, det kan jo sagtens siges på en imødekommende måde  Og når man nævner vejret udenfor, så er der nok ingen der synes det er underligt - de ville nok nærmere sige, at hun var fræk bare at vade ind med støvler på!

Anmeld

21. november 2010

Sjl-msl-Mkl

Jeg husker godt dit indlæg fra i sommers.. Hmm

Hvis jeg havde været i dine sko, havde jeg REVET hende hen over bordet og smidt hende på røv og albuer ud af JERES hjem.... Som din kæreste ej heller respekterer, så hvis han havde misset lidt med sine øjne, havde han fået samme tur!

I har en søn sammen, måske han skulle se og tænke på det inden den dag hvor du måske ikke gider og finde dig i dette mere!

Held og lykke med det hele. Og NEJ jeg synes ikke du er sippet men der imod meget tålmodig..

>:<

Anmeld

21. november 2010

Minmio

Synes ikke at du er sippet, var det sket hjemme hos mig, havde jeg sagt at på en pæn måde, at hjemme hos os går man altså ikke med sko på.

Og jeg tænder helt af når folk larmer selv om de ved at vores datter sover. Man kan godt vise hensyn, altså.

Anmeld

21. november 2010

Halbschön

Baagøe skriver:

Jeg er bare total kold over for sådan noget Hvor er Nicolai bare blevet stor!

Uha ja, alt alt for stor! Men det er Laura jo også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.