Er jeg sippet, eller???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.654 visninger
41 svar
0 synes godt om
20. november 2010

Halbschön

Iiiih! Jeg er som en sprængfarlig bombe lige nu... Meget muligt er det den tid på måneden, meeeen...

Nå, men sagen er den at kæresten skulle ha været nede ved sin veninde i aften og spille poker.. Fred være med det... Så ringer en af hans kammerater så - som han ikke har set i 2 år(og jeg aldrig har mødt), og ham og to andre er i byen så de vil kigge forbi.. Jeg siger selvfølgelig at det er okay og at jeg nok skal prøve at fremskaffe noget mere mad hvis de ville spise med(klokken er 18 og jeg er i fuld gang med maden)... De kommer så, og de er rigtig rare og senere kommer den 4.kammerat(som jeg kender godt) og de sidder og drikker og hygger... Jeg drikker kun lige en enkelt da jeg har Nicolai til at ligge inde på værelset, så jeg skal jo være der for ham.. Det er super hyggeligt og der er en god stemning, med historier fra gamle dage osv..

Så kommer hende her veninden så lige pludselig.. Brasende ind af døren og råber(hun ved UDEMÆRKET godt at Nicolai ligger og sover lige ved indgangsdøren), ind i stuen med store støvler på.. Råber videre og går rundt og hilser på dem alle.. UNDTAGEN undertegnede... Så smider hun sig i sofaen hvor hun egentlig godt kan se at der ikke er plads, og hun er så heller ikke lige den mindste i universet..

Så råber hun over til mig "Renée, jeg har lige støvler på".. Ja det kan jeg se...

Sig mig, er jeg sippet eller er det ikke normal høflighed at man tager støvlerne af(især i regnvejr som idag) og hilser pænt på dem der bor hvor man kommer hen??

Jeg er SÅ træt af hende.. Jeg kan ikke klare hende.. Måske I husker mit indlæg fra i sommers...

https://www.baby.dk/debat/55959pi1/parforhold/-jeg-er-sur.aspx

Ja, undskyld mit brokkeindlæg!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

anjamichell@gmail.com

Ja det skal du da bestemt ikk undskylde!! Jeg var blevet vred og sagt til min mand, at enten sagde han til hende at det var upassende, ellers gjorde jeg det selv.. Det er DIT hjem,, det er DIT barn og det er DIN mand! Så vis dig fra den side du føler mest for...

Har du nu ikk modet til det når hun kommer dalrende og har drukket, så tag fat i pigebarnet og fortæl hende at du synes hendes opførsel er upassende og at du ikk længere vil ha' den slags i dit hjem... Når hun er ædru..

Anmeld

20. november 2010

anjamichell@gmail.com

Er du rigtig klog!! Jeg har netop læst dit tidligere indlæg... Hvad i alverden laver du sammen med den mand?? Du lyder da ellers til at være en sød og fornuftig pige og det der det er jo fuldstændig respektløst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu bli'r du simpelthen nødt til at stramme r..ballerne lidt sammen og tænke noget mere på dig selv...

Fortjener du da den behandling? Nej, vel?? Så gør noget ved det søde dig!!!!!

Anmeld

20. november 2010

Halbschön

Anjamichell skriver:

Ja det skal du da bestemt ikk undskylde!! Jeg var blevet vred og sagt til min mand, at enten sagde han til hende at det var upassende, ellers gjorde jeg det selv.. Det er DIT hjem,, det er DIT barn og det er DIN mand! Så vis dig fra den side du føler mest for...

Har du nu ikk modet til det når hun kommer dalrende og har drukket, så tag fat i pigebarnet og fortæl hende at du synes hendes opførsel er upassende og at du ikk længere vil ha' den slags i dit hjem... Når hun er ædru..

...Det værste var så at hun rent faktisk var ædru! Hun er speciel og det ved jeg.. Men man kan godt opføre sig høfligt.. Jeg kan ikke ha hendes måde at være på... Hun er ligeså gammel som jeg.. Er af den indstilling at hun ikke gider lave noget, så hun får kontanthjælp.. Så har hun fundet sig en kæreste.. Som der 20 år ældre end hende.. Inden de blev kærester har hun altid sagt at hun ønskede sig en rigtig sugardaddy som kunne betale for hende.. Ham her har "tilfældigvis" penge... Jeg kan ikke ha det... Synes det er ulækkert...

Kort efter hun var kommet bad jeg kæresten om at ringe efter en taxa snarest, for jeg skulle nå at rydde op efter dem inden jeg kunne komme i seng, så Nicolai ikke skal se på det rod når han vågner i morgen tidlig...

Anmeld

20. november 2010

Halbschön

Anjamichell skriver:

Er du rigtig klog!! Jeg har netop læst dit tidligere indlæg... Hvad i alverden laver du sammen med den mand?? Du lyder da ellers til at være en sød og fornuftig pige og det der det er jo fuldstændig respektløst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu bli'r du simpelthen nødt til at stramme r..ballerne lidt sammen og tænke noget mere på dig selv...

Fortjener du da den behandling? Nej, vel?? Så gør noget ved det søde dig!!!!!

Taak

Altså efter det jeg skrev i sommers er der kommet lidt andre boller på suppen herhjemme.. han ved at han lige nu kører på de tynde hår, ellers er det ud!

Anmeld

20. november 2010

anjamichell@gmail.com

Ringe efter en taxa?! DU skulle bare be' dem om at rydde op selv... det skal du sgu da ikk også rende og gøre for dem!!

Det der havde jeg ALDRIG fundet mig i.....

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.......

Anmeld

20. november 2010

LenaJohansen

R&N skriver:

Iiiih! Jeg er som en sprængfarlig bombe lige nu... Meget muligt er det den tid på måneden, meeeen...

Nå, men sagen er den at kæresten skulle ha været nede ved sin veninde i aften og spille poker.. Fred være med det... Så ringer en af hans kammerater så - som han ikke har set i 2 år(og jeg aldrig har mødt), og ham og to andre er i byen så de vil kigge forbi.. Jeg siger selvfølgelig at det er okay og at jeg nok skal prøve at fremskaffe noget mere mad hvis de ville spise med(klokken er 18 og jeg er i fuld gang med maden)... De kommer så, og de er rigtig rare og senere kommer den 4.kammerat(som jeg kender godt) og de sidder og drikker og hygger... Jeg drikker kun lige en enkelt da jeg har Nicolai til at ligge inde på værelset, så jeg skal jo være der for ham.. Det er super hyggeligt og der er en god stemning, med historier fra gamle dage osv..

Så kommer hende her veninden så lige pludselig.. Brasende ind af døren og råber(hun ved UDEMÆRKET godt at Nicolai ligger og sover lige ved indgangsdøren), ind i stuen med store støvler på.. Råber videre og går rundt og hilser på dem alle.. UNDTAGEN undertegnede... Så smider hun sig i sofaen hvor hun egentlig godt kan se at der ikke er plads, og hun er så heller ikke lige den mindste i universet..

Så råber hun over til mig "Renée, jeg har lige støvler på".. Ja det kan jeg se...

Sig mig, er jeg sippet eller er det ikke normal høflighed at man tager støvlerne af(især i regnvejr som idag) og hilser pænt på dem der bor hvor man kommer hen??

Jeg er SÅ træt af hende.. Jeg kan ikke klare hende.. Måske I husker mit indlæg fra i sommers...

Jeg var tændt fuldstændig af..

Anmeld

20. november 2010

Halbschön

Anjamichell skriver:

Ringe efter en taxa?! DU skulle bare be' dem om at rydde op selv... det skal du sgu da ikk også rende og gøre for dem!!

Det der havde jeg ALDRIG fundet mig i.....

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.......

Nej egentlig passede det mig også bedst, hvis kæresten selv skulle gøre det i morgen.. Jeg ved bare at jeg ikke kan få ham til det, og med Nicolai-pilfinger i hjemmet så dur det sq ikke med ølsjatter rundt omkring i lejligheden.. Det er normalt mod min vilje at rydde op efter ham... Jeg har sagt til ham at han skal være tidligt hjemme, så nu jeg spændt på hvornår jeg får ham hjem.. Han får hvert fald lige nogle ting at vide i morgen, når han er ædru..

Anmeld

21. november 2010

Halbschön

LenaJohansen skriver:

Jeg var tændt fuldstændig af..

Det kan da godt være jeg er for venlig af mig, IGEN!

Anmeld

21. november 2010

Janni.

R&N skriver:

Jeg synes bestemt ikke du er sippet!

Du skal ikke finde dig i det..

Mand dig op og vis du er en kvinde..!

~ Buito ~

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.