Iiiih! Jeg er som en sprængfarlig bombe lige nu... Meget muligt er det den tid på måneden, meeeen...
Nå, men sagen er den at kæresten skulle ha været nede ved sin veninde i aften og spille poker.. Fred være med det... Så ringer en af hans kammerater så - som han ikke har set i 2 år(og jeg aldrig har mødt), og ham og to andre er i byen så de vil kigge forbi.. Jeg siger selvfølgelig at det er okay og at jeg nok skal prøve at fremskaffe noget mere mad hvis de ville spise med(klokken er 18 og jeg er i fuld gang med maden)... De kommer så, og de er rigtig rare og senere kommer den 4.kammerat(som jeg kender godt) og de sidder og drikker og hygger... Jeg drikker kun lige en enkelt da jeg har Nicolai til at ligge inde på værelset, så jeg skal jo være der for ham.. Det er super hyggeligt og der er en god stemning, med historier fra gamle dage osv..
Så kommer hende her veninden så lige pludselig.. Brasende ind af døren og råber(hun ved UDEMÆRKET godt at Nicolai ligger og sover lige ved indgangsdøren), ind i stuen med store støvler på.. Råber videre og går rundt og hilser på dem alle.. UNDTAGEN undertegnede... Så smider hun sig i sofaen hvor hun egentlig godt kan se at der ikke er plads, og hun er så heller ikke lige den mindste i universet..
Så råber hun over til mig "Renée, jeg har lige støvler på".. Ja det kan jeg se...
Sig mig, er jeg sippet eller er det ikke normal høflighed at man tager støvlerne af(især i regnvejr som idag) og hilser pænt på dem der bor hvor man kommer hen??
Jeg er SÅ træt af hende.. Jeg kan ikke klare hende.. Måske I husker mit indlæg fra i sommers...
https://www.baby.dk/debat/55959pi1/parforhold/-jeg-er-sur.aspx
Ja, undskyld mit brokkeindlæg!!!!
Anmeld