Jeg er ret sikker på jeg ville have det på samme måde som TS hvis min kæreste sagde sådan.
Vi har som sådan heller ikke snakket om sådan nogle ting inden vi flyttede sammen, men det gjorde vi så også samme dag som vi mødte hinanden og vi lærer stadig nye ting om hinanden. Både gode og dårlige 
Men vi har det godt med hinanden.
Jeg har termin om ca 6 uger (er 33+3 idag) og ville blive knust hvis vi mistede vores længe ønskede guldklump. Jeg tør ærlig talt slet ikke at sætte mig ind i hvordan det må føles.
Jeg så Hospitalet på TV3 for et par uger siden hvor der var et ungt par der var blevet sat i gang i uge 24 (mener jeg det var) fordi chancerne for at barnet ville overleve var minimale. Jeg trillede godt nok en tårer da jeg så det.
Kæresten sad og så og så det. Hans reaktion: Jeg havde smadret det hele hvis det var os!!!
Det berolige mig på en måde, for så ved jeg hvad han føler for vores lille guldklump. Han går da og nusser maven indimellem og siger hvor meget han glæder sig til at se sin lille ishockeyspille
Men han har ikke rigtig mærket den lille endnu
Det er som om den lille stopper med bevæge sig når farmand vil mærke. Den lille møgunge 
Men han har set den lille bevæge sig og har mærket den hikke et par gange.
Men han siger så (desværre) også at han kan godt se TS kærestes synspunkter. Men mener dog det var lige hårdt/koldt nok at lufte de meninger. Med andre ord mener min kæreste at han nok til en hvis grad skulle have holdt dem for sig selv eller i det mindste sige dem på en mindre hård/kold måde.
Til sidst et stort kram til dig
håber du kan tage samtalen med din kæreste igen, så du kan få ham forklaret hvad det er der flyver gennem hovedet på os kvinder under en graviditet.
Tak for dit lange svar
Det trøster mig faktisk en hel del, at din kæreste godt kunne sætte sig ind i, hvad min kæreste mener, men at han sagde det lidt hårdt/koldt. Han er jo i sin fulde ret til, at føle som han gør, men nogen gange glemmer han bare, at andre kan blive såret over det han siger
Men det er rart, at han ikke er alene om, at tænke sådan, og at jeg ikke er sammen med et "monster" 
Ang. det med at kende hinanden osv, så kan man altså heller ikke forudse enhver situation man kommer ud i igennem sit forhold, og nogen ting ved man bare ikke hvilken holdning man har til, før man står i det. Så giver dig helt ret, uanset hvor hurtigt man er flyttet sammen osv, så lærer man hinanden at kende hele tiden, gennem hele livet. 
til dig også