VNB skriver:
Jeps ved godt hvad du mener
og er også sikker på at din kæreste er en god fyr (ellers var du jo nok ikke sammen med ham
) men JA det var rigtig rigtig dumt sagt af ham... og håber/tror at han allerede har fortrudt det lidt...
Jamen min kæreste har som ikke sådan ændret sig... han har nu altid været en meget kærlig og blød lille en
men han har ændret lidt syn på nogle ting... altså omkring sådan noget med børn, opdragelse, og så er han meget åben omkring sine følelser nu, hvor jeg måske før skulle spørge lidt mere ind til dem før han sagde noget, nu kan det godt kommer helt af sig selv
Han har fået en del far følelser allerede, og jeg er kun blevet endnu mere bekræftet i at han er den HELT rigtige mand for mig 
uh ja snup du en kold øl! hvis du vidste hvor meget jeg glæder mig til jeg må nyde sådan en igen, eller rødvin til maden uuuuuuumh! 
skål hihi 
Det er da bare vidunderligt, at han har bevist, at han bare er den helt rette mand for dig
Jeg er såmænd heller ikke i tvivl om, at min kæreste er den helt rette for mig, og det er jo ikke sådan, at jeg sidder og tænker, at jeg har begået en kæmpe fejl med ham. Som du skriver, så er han en god fyr, ellers ville jeg netop ikke være sammen med ham, og heller ikke planlægge baby, eller have sagt ja til, at gifte mig med ham! Og fordi han har chokeret mig her til aften, betyder ikke, at jeg kaster hele forholdet ud i havet. Men nu lærte jeg da noget nyt om ham 
Øllen smager skønt, og jeg kan godt forstå, at du glæder dig til bøde øl og vin
Det gjorde jeg også, da jeg ventede min søn - eller rettere, jeg glædede mig til, at kunne li det igen, for jeg kunne ikke døje alkohol (smagte en enkelt tør vin da jeg ventede mig, kan ikke huske hvorfor, for jeg er totalt imod at drikke alkohol under graviditet) mens jeg var gravid, heldigvis 
Skål!