Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sanne og Nicklas skriver: Vi var inde og se Harry potter og tager gerne ind og ser den en gang til.
Vi var inde og se Harry potter og tager gerne ind og ser den en gang til.
Uh, den er jeg spændt på at se
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carina1977 skriver: jeg skal vist bare putte mig under dynen på sofaen iaften og så vil jeg se om der kommer et eller andet interessant i flimmerkassen iaften
jeg skal vist bare putte mig under dynen på sofaen iaften og så vil jeg se om der kommer et eller andet interessant i flimmerkassen iaften
Vi skal også hygge med film i aften
Louisiana28 skriver: Uh, den er jeg spændt på at se
Du kan godt glæde dig. der er kun to minuser men det ser du jo
Louisiana28 skriver: Vi skal også hygge med film i aften
Ja sådan skal en rigtig fredag aften jo være Og så skal jeg spise usundt slik + chips, uden at få dårlig samvittighed
Sanne og Nicklas skriver: Du kan godt glæde dig. der er kun to minuser men det ser du jo
Får den nok ikke set foreløbig, har ikke de store penge til bioture indenfor nærmeste fremtid Men skal nok få den at se på et tidspunkt
Carina1977 skriver: Ja sådan skal en rigtig fredag aften jo være Og så skal jeg spise usundt slik + chips, uden at få dårlig samvittighed
Det skal man altså også huske! -at spise usundt, uden at slå sig selv i hovedet bagefter! Det er fuldt "lovligt" at gøre engang imellem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128