Hvad skal I...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

Klumpe-dumpe

Bavianis skriver:

Tak skal du have

Jeg har det rigtigt godt ift graviditeten. Vi skal til NF på tirsdag, og det er jeg ret nervøs for - men HÅBER selvfølgelig bare at den viser at alt er ok, og der ikke bliver noget at tage stilling til...

For hvis den er OK - så er det bare at GLÆDE sig, da jeg da er i 13. uge og dermed i 2. trimester

- God tur til tandlægen

Jeg er sikker på alt er i orden, når I skal ud og se pomfritten. Hvem skal du scannes af? (Går udfra det er en af de 3 scanningsoverlæger??)

Jeg har skam været ved tandlægen i dag... fra kl. 14.00 frem til kl.18:00 piiiiv. Havde så ondt, så kom ind tidligt og blev bedøvet, arrhhhh ingen smerte, og så lå jeg ellers bare der (og fik en timje på øjet), frem til 17:40, hvor tandlægen så liiiiiiige borede i tanden. Det sjove er læberne, kinden og mit øje er stadig bedøvet, meeeeen kan begynde at mærke tanden. piiiiiiiiv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Louisiana

Noneother skriver:

Nej. men de skal jo igennem det med tænder før eller siden. -Og jeg trænger efterhånden til en god nats søvn.

Ja, det skal de jo  Håber du får sovet godt og grundigt igennem

Anmeld

18. november 2010

Bavianis

Rose <3 skriver:

Jeg er sikker på alt er i orden, når I skal ud og se pomfritten. Hvem skal du scannes af? (Går udfra det er en af de 3 scanningsoverlæger??)

Jeg har skam været ved tandlægen i dag... fra kl. 14.00 frem til kl.18:00 piiiiv. Havde så ondt, så kom ind tidligt og blev bedøvet, arrhhhh ingen smerte, og så lå jeg ellers bare der (og fik en timje på øjet), frem til 17:40, hvor tandlægen så liiiiiiige borede i tanden. Det sjove er læberne, kinden og mit øje er stadig bedøvet, meeeeen kan begynde at mærke tanden. piiiiiiiiv.

Argh fuck - tandlæger er bare det værste, både når de borer og når man får regningen...

Vi skal scannes af vores helt egen og højt elskede Ingelise Qvist

Det var hende der fulgte os med August også, og hun var så glad for at se os igen i mere "lykkelige" omstændigheder.

Anmeld

18. november 2010

Klumpe-dumpe

Bavianis skriver:

Argh fuck - tandlæger er bare det værste, både når de borer og når man får regningen...

Vi skal scannes af vores helt egen og højt elskede Ingelise Qvist

Det var hende der fulgte os med August også, og hun var så glad for at se os igen i mere "lykkelige" omstændigheder.

Jeg har hørt meget godt om Ingelise, hun scannede kun mig en enkel gang, da jeg var gravid med Malucca. Ellers var det Eva, der fulgte og scannede mig de 2-3 gange om ugen.

Jeg kan sørme godt forstå, hun også glæder sig på jeres vegne.

Ja men sys nu alligevel jeg fik lidt for pengene i dag, altså fik jo både et tæppe, en lur, kaffe og brød.... og nåh ja en hulens masse bedøvelse ;)

Anmeld

18. november 2010

Pige2009

Sidde på baby.dk og boligsiden.dk

Anmeld

18. november 2010

Louisiana

Baagøe skriver:

Sidde på baby.dk og boligsiden.dk

Haha, nå ja, selvfølgelig skal jeg også sidde her på baby.dk

Anmeld

19. november 2010

Pige2009

Louisiana28 skriver:

Haha, nå ja, selvfølgelig skal jeg også sidde her på baby.dk

Anmeld

19. november 2010

Louisiana

Baagøe skriver:

Anmeld

19. november 2010

SaNiNa

Vi var inde og se Harry potter og tager gerne ind og ser den en gang til.

Anmeld

19. november 2010

Carina1977

jeg skal vist bare putte mig under dynen på sofaen iaften  og så vil jeg se om der kommer et eller andet interessant i flimmerkassen iaften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.