Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
... lave i aften??
Vi skal se 'Lærkevej'
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Overvejer at hoppe i køjen med en god bog. Er træt og har frosset hele dagen.. Men det er vist liiiige tidligt nok.
Ser Dr1
Jeg skal da lave noget så sindsoprivende som essay og læringsmål
kitty skriver: Overvejer at hoppe i køjen med en god bog. Er træt og har frosset hele dagen.. Men det er vist liiiige tidligt nok. Ser Dr1
Men er man træt, så er man træt, lige meget hvad klokken er Og hvis du har frosset hele dagen, så er det måske meget godt, at komme under dynen og få varmen
wamse skriver: Jeg skal da lave noget så sindsoprivende som essay og læringsmål
Uha, ja, dét lyder ophidsende Skal også ha' læst videre om retssager, men skal altså liiiiiige se 'Lærkevej' først
Lillefyr er hos far, så jeg skal hygge på sofaen med hjemmelavet konfekt, asti og ude&hjemme
Louisiana28 skriver: Uha, ja, dét lyder ophidsende Skal også ha' læst videre om retssager, men skal altså liiiiiige se 'Lærkevej' først
Jeg laver også en masse overspringshandlinger, så kommer ikke ret langt på den måde
Louisiana28 skriver: ... lave i aften?? Vi skal se 'Lærkevej'
Det samme skal vi her...
Jeg ligger syg på mit hotelværelse i Norge, hvor jeg skal forestille at være på et dyrt kursus...
Mine kolleger er pt til gallamiddag, og jeg har fået norske hotdogs bragt op af en sød kollega (som smager af ).
Længe leve influenza...
Noneother skriver: Lillefyr er hos far, så jeg skal hygge på sofaen med hjemmelavet konfekt, asti og ude&hjemme
Lyder rigtig hyggeligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128