Hvad skal I...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

Louisiana

Maja88 skriver:

manden og jeg skal i biffen og se Harry Potter..... WIIIII

Iiiiihh, hvor lækkert, god tur!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Klumpe-dumpe

Bavianis skriver:

Jeg ligger syg på mit hotelværelse i Norge, hvor jeg skal forestille at være på et dyrt kursus...

Mine kolleger er pt til gallamiddag, og jeg har fået norske hotdogs bragt op af en sød kollega (som smager af ).

Længe leve influenza...

Nej da, det burde da være forbudt ved lov... Stakkels lille pusling. -Udover influenzaen, har du det så godt, sys det er så længe siden jeg har "set" dig herinde.

Her køre sporløs, mens jeg er igang med at ligge vasketøj sammen. Og så skal jeg tidligt i seng, da jeg har haft tandpine siden i aftes. (har dog været ved tandlægen, men det gør stadig en smule av)

Anmeld

18. november 2010

Louisiana

Maja_4000 skriver:

Kæresten er til bordtennis .. Så jeg skal æde is med pandekager og se noget så sindsoprivende som "hjælp jeg er i Japan" og "Utopia" :b

Mums... Pandekager med is, slurp!

Anmeld

18. november 2010

Noneother

Louisiana28 skriver:

Lyder rigtig hyggeligt

indeed. men man savner hurtigt sin lillefyr at kramme på. Specielt når man ved, at han er skidt tilpas idag.

Anmeld

18. november 2010

Louisiana

Rose <3 skriver:

Nej da, det burde da være forbudt ved lov... Stakkels lille pusling. -Udover influenzaen, har du det så godt, sys det er så længe siden jeg har "set" dig herinde.

Her køre sporløs, mens jeg er igang med at ligge vasketøj sammen. Og så skal jeg tidligt i seng, da jeg har haft tandpine siden i aftes. (har dog været ved tandlægen, men det gør stadig en smule av)

Har også lige lagt vasketøj sammen. Man kan vel multitaske

Anmeld

18. november 2010

Bavianis

Rose <3 skriver:

Tak skal du have

Jeg har det rigtigt godt ift graviditeten. Vi skal til NF på tirsdag, og det er jeg ret nervøs for - men HÅBER selvfølgelig bare at den viser at alt er ok, og der ikke bliver noget at tage stilling til...

For hvis den er OK - så er det bare at GLÆDE sig, da jeg da er i 13. uge og dermed i 2. trimester

- God tur til tandlægen

Anmeld

18. november 2010

Klumpe-dumpe

Louisiana28 skriver:

Har også lige lagt vasketøj sammen. Man kan vel multitaske

Jeps det er jo nemlig det vi er bedst til

Anmeld

18. november 2010

Louisiana

Noneother skriver:

indeed. men man savner hurtigt sin lillefyr at kramme på. Specielt når man ved, at han er skidt tilpas idag.

Ja, sådan er det gerne. Man trænger til luft engang imellem, men lige så snart de (ungerne) er væk, så vil man bare ha' dem hjem igen

Er da ikke godt, at din lille har været sløj

Anmeld

18. november 2010

Louisiana

Rose <3 skriver:

Jeps det er jo nemlig det vi er bedst til

Nemlig!

Anmeld

18. november 2010

Noneother

Louisiana28 skriver:

Ja, sådan er det gerne. Man trænger til luft engang imellem, men lige så snart de (ungerne) er væk, så vil man bare ha' dem hjem igen

Er da ikke godt, at din lille har været sløj

Nej. men de skal jo igennem det med tænder før eller siden. -Og jeg trænger efterhånden til en god nats søvn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.