Svar eller kommentarer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

Diana...

forældre-til-Asta skriver:

Kan kun gve dig ret.. sådan er det desværre herinde.. Og det er ligemeget om det er mavebilleder, babybilleder eller bare et indlæg.. så synes jeg aldrig der kommer ligeså mange ih og åh som til andre.. har sågar været udsat for at oprette et indlæg, hvor der slet ikke kom nogle svar..

Sørge du for at lave dine indlæg når der er en masse online og at oppe dine indlæg? De forsvinder utrolig hurtig fra forsiden hvis man ikke sørge for at holde dem oppe. 

Jeg lavet et indlæg til en anden her inde for ikke så længe siden og efter 10 min var indlægget væk fra side et af og der er altså bare rigtig mange der kun kikke på den første side som ikke gider gå videre til side 2-3-4. Men må jo selv gøre en insats for at holde gang i sine tråde. 

Også har jeg lagt mærke til at dem som tit kommer op på mange sider er altså fordi ts er super godt til at svar alle i sin tråd og så det da klart at den bliver på flere sider end andre. 

Svar til tråden: 

Jeg selv svar på de indlæg der siger mig noget hvis ikke jamen så gider jeg ikke engang klikke ind og læse det. Jeg læser altid dem fra mine "venner" dem med rødt men det langt fra hver gang jeg svare. Så har jeg også suteret i det så der rigtig mange kategorier jeg slet ikke kan se på min og mave indlæg og se mine børn indlæg er godt nok også sjælden jeg åbner dem for jeg synes der er så mange af dem at jeg bliver træt af at kikke på dem. og når jeg kikker dem er det langt fra hver gang jeg svare. 

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

M.O.A.R.

Jeg må sige jeg også er enig med TS.

Det er godt nok også sjældent jeg får kommentare på mine tråde Men sådan er det jo bare. Det går nok alt sammen. Synes bare det gør at jeg ikke rigtig har lyst til at oprette tråde, men hellere vil svare eller kommentere.

Anmeld

18. november 2010

Becks

Des mere du skriver i debatterne, des mere vil DU blive set og husket.. Folk skriver til dem der har gjort sig synlige.. Jeg ville personligt ikke skrive til én jeg har ikke har set så synlig i debatterne og kommentere hendes mave..

Jeg svarer i de indlæg, jeg føler jeg kan bidrage noget med, og mange gange læser jeg simpelthen ikke indlægget, hvis overskriften ikke siger mig noget!

Og andre gange læser jeg mange indlæg, men svarer ikke, fordi jeg læser dem på mobilen, og så bliver det for besværligt og skrive!!!

De fleste der svarer i mine tråde, er dem der har fulgt min historie fra dag 1, de har hjulpet mig og støttet mig igennem vægttab, tåbelige læger og god behandling ude på klinikken!

Gør dig synlig, op dine tråde, for de forsvinder SÅ hurtigt fra forsiden..

Og husk, mange har filter på forsiden, så det kun er de emner de interessere sig for, de får på forsiden.. Og så kan det være folk udefra der også læser med men ikke kan svare da de ikke er medlemmer...

Anmeld

18. november 2010

Miamaja

Caroline86 skriver:

åh hvor er det dog ærgeligt at den her "debat" skal tages op gang på gang!

Der har været MANGE tråde om popularitet osv herinde og jeg synes ikke det har noget på sig. - som sådan!!! Det er klart at de brugere der markerer sig mest i debatterne, bliver mest set, og derfor vil de typisk også få flere svar. Af den simple årsag at man lægger mere mærke til dem man "kender". Nogle vil måske også synes det er underligt at rose din mave når de ikke "kender" dig? Jeg kan godt forstå man bliver ked og såret hvis der ikke bliver svaret på ens tråde, det har jeg skam også oplevet inden jeg blev "kendt" herinde...

At du nu opretter tråden anonymt hjælper ikke. For så kan vi ikke se hvem det er der er ked af ikke at få svar, og derved være mere opmærksom på dig!

ofte er der "grupper" der svarer på hinandens tråde fordi de har en eller anden form for relation til hinanden. Enten blot herinde men måske også ude irl!

Jeg, personligt, lægger mest mærke til dem på min venneliste! Deres farve er mere iøjefaldende i debatterne. Da jeg var gravid lagde jeg MEGET mærke til mavebilleder og tråde i "Graviditet", hvor jeg nok mere er i "Børnerelateret" og "Børn 0-3 år" nu....

Du må ikke give op... Op din tråd hvis du gerne vil have flere svar! Det gør vi andre!!

Det er bestemt ikke bevidst at nogen "ignorerer" dig og ikke VIL svare på dine tråde! Det tør jeg godt garantere!

Mange knus herfra!

Helt enig med Caroline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.