Svar eller kommentarer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

Isabella_mor

man kan jo ikke bestemme hvad andre skal skrive herinde til hinanden..

men man kommer jo ud for at der er nogen der har talt mere sammen end andre...og kan derfor huske hinanden bedre, (især hvis det er en som har oprettet nogle gode brugbare tråde)

så det gælder bare om at have ben i næsen og bare gøre som du gør. ligge dine billeder op og skriv de debatindlæg som du gerne vil have svar på. det er ikke sikkert at du får det ønskede antal, men det handler ikke om mængden men mere om indholdet... det handler altså ikke om popularitet..

det syntes jeg hvertfald ikke... 

og tråde dør efter en kort periode fordi at der simpelthen bliver oprettet SÅ MANGE TRÅDE om dagen herinde at det kan være svært at overskue det.. og det er tit og ofte billedtrådene (mavetråden) hvor man lige smider et billede op og sidder og venter på at folk skal skrive at de syntes at ens mave er vildt flot.. det vigtigste er vel at man selv syntes den er flot og gerne vil dele den med andre, og så ikke sidde og forvente at få 100 kommentarer omkring den mave.. for der er mange af den slags indlæg..   trådenje overdøver hinanden og nogle debatter er altså bare mere spændende at følge med i end andre.. der handler det altså ikke om HVEM der har oprettet emnet.. men hvad emnet handler om... nogle mennesker har jo bare en hang til at skulle "blive set og lagt mærke til" og opretter de mærkeligste tråde som en form for attentionwhoring, og det er ikke alle der finder den slags særlig spændende... og så gider man nu heller ikke sidde og skrive på alle tråde de man jo altså også har et liv ud over baby.dk

jeg bruger hvertfald ikke al min tid herinde.. så det bliver lige til et par debatter iløbet af dagen og så passer jeg altså lige mit liv ved siden af. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

june1987

jeg har stemt nej, for jeg aner det ikke jeg har ikke oplevet det. hvis folk ikke kommentere de få indlæg jeg laver jamen så har de nok ikke noget konstruktivt at sige der til  

Anmeld

17. november 2010

june1987

jeg har stemt nej, for jeg aner det ikke jeg har ikke oplevet det. hvis folk ikke kommentere de få indlæg jeg laver jamen så har de nok ikke noget konstruktivt at sige der til  

Anmeld

17. november 2010

Carina1977

Jeg svarer heller ikke i de tråde der omhandler mavebilleder. jeg finder det mere spændende at debattere. desuden så bliver jeg så frygtelig skruk, hvis jeg ser nogen der er gravide

Anmeld

17. november 2010

Zafir

Det fungerer sådan, - er min mening - at hvis du er åben og aktiv i forhold til debatter osv, så bliver du også selv svaret Det handler om at være deltagende, så deltager folk hos dig.

DERUDOVER, - er det sjældent at der kommer en lang debat, hvis der er en overskrift som ikke er sigende, man skal ligesom have en idé om debatten, inden man trykker sig ind på den.

Andre muligheder er, at oprette tråde, hvor der er mange aktive brugere online, så din tråd bliver set.

Det er ikke en god idé, at blive ked af det, og derfor ikke deltage i debatterne, for sådan kommer man aldrig godt igang.

Til sidst, så svar dem der svarer dig i din tråd, så kommer der altid en god debat

God debat lyst på baby.dk (semi moderator besked - men også bare kærligt fra en baby.dk bruger til en anden)

Anmeld

17. november 2010

wamse

Nu har jeg jo redigeret mit filter således at jeg kun ser de emner jeg vil, og defor kommer indlæg under mavebilleder slet ikke frem på min side. Sådan er der flere emner, som ikke dukker op på min side, og jeg er nok ikke den eneste der har redigeret deres side på den måde.

Men kan godt forstå, hvis i synes det er træls ikke at få respons

Anmeld

17. november 2010

Sofia

Jeg følger mest med i de indlæg der er fra dem jeg er i mødregruppe med, altså den online mødregruppe der er herinde. Jeg synes, jeg er kommet til at kende dem så godt, mange af dem fra gruppen. Og det er vildt hyggeligt at følges, nu hvor man også skal føde i samme kvartal. Må da helt sikkert indrømme jeg synes det er mest interessant at følge deres graviditet, mavebilleder osv. Fremfor andre hvor jeg slet ikke "kender" personen. Men mere almene tråde fra ordet er frit osv, der svarer jeg på dem, hvor jeg synes at jeg har noget at byde ind med! 

Anmeld

17. november 2010

Lady Marion <3

Du har så fuldstændigt ret , bare se på fødselstrådene ,, Nogle får 4 sider med lykkeønskninger og andre 4 svar   Syntes det er synd men syntes også det er synd at "nogen nærmest lever herinde " så de bliver betegnet som populære og tit får mange svar på deres indlæg ,,,,  Jeg er egentlig ligeglad med hvor mange der svarer på mine indlæg , jeg får de svar jeg skal bruge ..

Anmeld

17. november 2010

Noneother

Altså jeg synes faktisk ikke jeg oplever det vildt meget herinde. -og jeg gør det heller ikke selv.

Jeg svarer simpelthen bare på de indlæg hvor jeg føler at det ved jeg noget om, eller indlæg jeg synes er sjove, spændende osv.
-og sådan tror jeg faktisk at de fleste herinde gør.

Anmeld

17. november 2010

Pige2009

Jeg kommenterer på alle dem jeg ser, da jeg selv synes det var så hyggeligt at få kommentarer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.