Anonym skriver:
Jeg ved ikke om jeg er den eneste der føler at når man kommentere eller opretter feks mavebilleder - bliver man bare heeeelt overset - hvor andre får 1000 kommentarer..
Jeg bliver lidt ked - da jeg feks er alene og ikke har en mand der kan støtte, så havde håbet på lidt støtte og bare kommunikation herinde...
Andre der syntes siden fungere lidt efter "hvem man er" ??

Godmorgen min ven.
Jeg har valgt at stemme nej.
Men jeg kan godt forstå dit synspunkt, og at det let kan føles sådan, men fakta er, at det er noget helt andet der gør sig gældende her.
Ser du, vi er ikke i den virkelige verden. Folk kan ikke se en fysisk. Det er ikke ligesom at være i et fælles lokale, hvor alene det at man er fysisk tilstede, gør at man bliver set, men det gør det ikke i den virtuelle verden.
Hvis du vil "ses" må du også markere dig, og jo mere aktiv du er, jo mere du profilerer dig, jo mere focus vil der også være på dig.
Har man billede på sin profil, skriver man om stort og småt, er man venlig og deltagende, er man aktiv med mange småting, så vil man også blive "set" i rigt mål.
Det er selvfølgelig hårdt for de, der ikke er så skrivende og for dem, der ikke har det så godt med at være så udadrettede, som nogle af os andre har.
Hvis en person generelt er en glad og positiv sjæl, fuld af humor og også omsorgsfuld og dette også gør sig gældende herinde, jamen så vil man naturligvis være mere tilbøjelig til at læse vedkommendes indlæg, fordi man ved, at der altid er noget interessant bag ved.
Men...jeg ved så også at for mit og flere andres vedkommende, så skelner vi ikke mellem kendte og ikke-så kendte, vi læser overskrifterne på emnerne, og er det noget vi kan udtale os om, så gør vi det også.
Jeg er altid en af de første til at sige velkommen til nye, men det er jo så op til den enkelte at være udadrettet og blande sig.
Så udvekslingen går i høj grad begge veje.
Ja, jeg ved godt, at jeg er en af de, der er med på frontlinjen hele tiden, sådan er jeg af natur, og var jeg i et rum sammen med de mere stille herinde, ville jeg, fordi jeg er den jeg er, meget hurtigt få fucus på de mere stille, men det kan jeg ikke, når jeg ikke kan se dem.
Derfor må folk selv, komme ud af busken og profilere sig noget mere.
Så som sagt, jeg skelner ikke mellem kendte og ukendte. I emneoversigten er det emnet, det drejer sig om ikke personen.
At så personen selv kan gøre emnet mere interessant, når man er igang med det pågældende emne, er noget helt andet.
Men igen...det handler om at kunne spille bolden ud og også spille den frem og tilbage. Kan man det, vil man også blive lagt meget mere mærke til.

Kærligst
Sussie