Svar eller kommentarer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

Svei

Elias"s mor (30/10/09) skriver:

du har ret!! derfor gider jeg heller ikk oprette flere indlæg her inde for man får kun 2 svar men ser man så en "kendt" lave næsten det samme indlæg ja så der 100000 der skriver!

Ja, hvis antallet er vigtigt eller du irriteres over at dem der har været her fra starten kender hinanden og får flere svar, så er det nok bedre at lade være...men du kunne jo også vælge at lade andre lære dig at kende...intet kommer af sig selv... eller næsten intet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Jbk skriver:

Ja, hvis antallet er vigtigt eller du irriteres over at dem der har været her fra starten kender hinanden og får flere svar, så er det nok bedre at lade være...men du kunne jo også vælge at lade andre lære dig at kende...intet kommer af sig selv... eller næsten intet...

nu har jeg så vært her inde i  over 1 år! og var her da jeg ventede min søn! så folk brure kende miig! og snakker også med folk her inde fra!

Anmeld

17. november 2010

Ryberg

Jeg ved ikke om jeg er den eneste der føler at når man kommentere eller opretter feks mavebilleder - bliver man bare heeeelt overset - hvor andre får 1000 kommentarer..

Jeg bliver lidt ked - da jeg feks er alene og ikke har en mand der kan støtte, så havde håbet på lidt støtte og bare kommunikation herinde...

Andre der syntes siden fungere lidt efter "hvem man er" ??

Jeg har også svaret ja.... jeg har dog været heldig virkelig at få feedback på en tråd jeg oprettede på et tidspunkt.. men har også oprettet en for nylig hvor jeg delte en masse glæde og følelser ud... og jeg gik ingen svar..

Jeg var faktisk inde og se om jeg kunne slette indlægget, fordi jeg synes det var pinligt at oprette et indlæg med billeder, uden der kom svar..

Men kunne ikke slette det..

Anmeld

17. november 2010

DK

nu har jeg så vært her inde i  over 1 år! og var her da jeg ventede min søn! så folk brure kende miig! og snakker også med folk her inde fra!

Er det dig der hed lilleny og eliasmor?

For hvis det er, så er det ikke nemt at "kende/huske" nogen når de skifter navn ofte! Så starter man jo forfra hver gang!

Anmeld

17. november 2010

EliasMinDejligeSøn<3

DK skriver:

Er det dig der hed lilleny og eliasmor?

For hvis det er, så er det ikke nemt at "kende/huske" nogen når de skifter navn ofte! Så starter man jo forfra hver gang!

ja er det!!! og man kan vel kende min søn?? han ændre sig da ikk så meget folk ikk ved hvem miig og min søn er!

Anmeld

17. november 2010

Munder

Jeg tror altså det er meget naturligt, at man svarer dem man kender mere end nogle man ikke kender.

Du skriver du lægger mavebilleder ind, så antager jeg du er gravid

Har du prøvet at skrive i mødregruppen herinde (altså den der passer med din termin)? Det er jo et mindre forum, hvor alle dem der skriver er lige langt henne i graviditeten. Derigennem kan man jo danne nogle relationer og få et tilhørsforhold.

Jeg er ikke kendt på baby.dk, men har været med fra starten og har skrevet rigtig mange indlæg - de fleste bare i min mødregruppe. Jeg  bevæger mig da stadig rundt i det store forum, og kommer med små kvæk, der hvor jeg mener jeg kan bidrage.

Så det er bare et lille godt råd fra en der er vildt glad for sin egen netmødregruppe herinde på 5. år

Anmeld

17. november 2010

DK

ja er det!!! og man kan vel kende min søn?? han ændre sig da ikk så meget folk ikk ved hvem miig og min søn er!

Det er jeg ked af. Jeg kunne ikke kende din søn! Han er sørme vokset meget Altså der er jo SÅ mange børn herinde!

Hvis jeg var dig, så ville jeg holde fast i et navn. Så er det meget nemmere for os andre at genkende dig!

Derudover kan jeg se at du har oprettet 20 indlæg siden marts! Det er altså ikke så mange. Hvis du gerne vil være mere "kendt" herinde, så tror jeg at man skal lidt mere til tasterne!

Knus

Anmeld

17. november 2010

EliasMinDejligeSøn<3

DK skriver:

Det er jeg ked af. Jeg kunne ikke kende din søn! Han er sørme vokset meget Altså der er jo SÅ mange børn herinde!

Hvis jeg var dig, så ville jeg holde fast i et navn. Så er det meget nemmere for os andre at genkende dig!

Derudover kan jeg se at du har oprettet 20 indlæg siden marts! Det er altså ikke så mange. Hvis du gerne vil være mere "kendt" herinde, så tror jeg at man skal lidt mere til tasterne!

Knus

somjeg skrev tidligere jeg gider ikk oprette nogen her inde mere, for man får højst 2 svar så er det det! og ja han er vokset noget han er også 1 år nu!

Anmeld

17. november 2010

Malthes mor

Har ikke stemt. Men undre mig tit over: "Hvorfor er det så vigtigt at blive SET herinde?????"

Anmeld

17. november 2010

Carina1977

somjeg skrev tidligere jeg gider ikk oprette nogen her inde mere, for man får højst 2 svar så er det det! og ja han er vokset noget han er også 1 år nu!

Det er vel ligegyldigt, hvad antallet af svar er, men handler da mere om kvaliteten af de svar du så får. Hvis jeg f.eks. stillewr et spørgsmål herinde, og der så kommer en og svarer mig på det, så kan jeg da ofte godt bruge det ene svar. Hvorfor går folk sådan op i antallet af svar??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.