Dum idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2010

natte

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ahmen, rhan (staves) er nu heller ikke helt grim, så det er da ikke dårligt, at din søn ligner ham Men kan godt se det fra din side af... Men hvad faen... Man elsker dem jo og ens egen børn ER og bliver bare det lækreste

Jamen godnat så.. Sov godt.. Jeg må nok også hellere komme i seng.. Puha skal op om 6 timer og være frisk på leg

heh ja så er det nok smart at få sovet lidt godt nat og til jer alle sammen husk vi læser med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

CamillaValby

qp skriver:

Dem jeg personligt har det sværest ved er hende Christina (Majas mor) - my god ... hun er jo fuckin tabt bag en vogn den tøs! Jeg kan sleeeet ikke klare hende på hverken den ene eller anden måde.

Malou Stella? Behøver man at sige mere.... doven, uansvarlig og det mest uselvstændige væsen ever - et  produkt af, at der aldrig har været stillet krav til hende. Hun er bare så pisse ligegyldig og har ingen personlighed.

Natascha Nikita synes jeg dog virker ok fornuftig, sådan når hun ikke lige ligger på fødebriksen

Hende den nye som lige er blevet gravid? - Well lad os da håbe hun bliver lidt moden og begynder, at vokse med opgaven som ansvarlig forælder.

Anmeld

16. november 2010

natte

så har jeg lagt et billed på af ham håber i er glade nu smiler

Anmeld

16. november 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
natte skriver:

så har jeg lagt et billed på af ham håber i er glade nu smiler

Hvor er han skøn og dejlig...ville sætte et hjerte ind her,men de smileyer virker bare ikke;-)

Anmeld

16. november 2010

lisbethita

Baagøe skriver:

Er temmelig forarget over hende, som absolut ville ud og ryge under hendes veer og afslog tyggegummi mm.

Også her....jeg var total foraget!! Det indrømmer jeg blankt. Min kæreste blev så sur, at han skiftede kanal. Fatter da ingenting. Hvordan kan hun??

Anmeld

16. november 2010

skøjte-prinsessen

natte skriver:

du kan jo spørger mig ad ?? hvorfor jeg ville ryge men hvis du læste debaten igennem ville du vide det og nej den var ikke vigtigt men nødvendig

har jeg læst og holder ved hvad jeg siger... jeg har set mange pakker ind nu da du er med i debatten, men det gør jeg ikke, det vi hørte lægen sagde nægtede du, jeg kan godt følge at du måske var presset/stresset, men igen det vi så idag ja...men mange gange vise du uansvarlighed, men også ansvar og det tror jeg alle mennesker gør. 

vi har hver vores holdning og jeg tager ud fra hvad jeg ser og ja det er også derfor man skal passe på med hvad man siger og gør på kamera, det bliver brugt imod en og sådan er det bare, se bare hvordan mange har troet du røg hele tiden, fordi at det var hvad producere og sådan valgte at vise, derfor skal man passe på...

men står ved hvad jeg har skrevet, om du kan lide det eller ej.  

Anmeld

16. november 2010

natte

lisbethita skriver:

Også her....jeg var total foraget!! Det indrømmer jeg blankt. Min kæreste blev så sur, at han skiftede kanal. Fatter da ingenting. Hvordan kan hun??

ja det kan du se jeg kunne og nu må i stoppe med nyu har jeg forklart så mage gange på den her debat hvorfor

Anmeld

16. november 2010

natte

Rogue skriver:

har jeg læst og holder ved hvad jeg siger... jeg har set mange pakker ind nu da du er med i debatten, men det gør jeg ikke, det vi hørte lægen sagde nægtede du, jeg kan godt følge at du måske var presset/stresset, men igen det vi så idag ja...men mange gange vise du uansvarlighed, men også ansvar og det tror jeg alle mennesker gør. 

vi har hver vores holdning og jeg tager ud fra hvad jeg ser og ja det er også derfor man skal passe på med hvad man siger og gør på kamera, det bliver brugt imod en og sådan er det bare, se bare hvordan mange har troet du røg hele tiden, fordi at det var hvad producere og sådan valgte at vise, derfor skal man passe på...

men står ved hvad jeg har skrevet, om du kan lide det eller ej.  

og det samme gør jeg men tro du hvad du vil for tror ikke du er bedre end mig på nogen måde

Anmeld

16. november 2010

qp

synes da jeg var vildt fornuftig da jeg skulle føde lol hilsen natacha nikita

Nåååeh for fanden, der var du jo lige... hehe! Hvor komisk

Jamen tillykke med lillemanden, håber i har det godt og stortrives. Og tro mig, jeg kender godt til den med at have temperament under en fødsel, min jordemor fortalte mig at hun aldrig havde oplevet nogen råbe så højt som jeg gjorde!

Derudover synes jeg (som tidligere skrevet) at du virker som en fornuftig tøs og jeg er sikker på, at du nok skal klare dig rigtig flot.

Og lige mht rygning så er det jo sådan, at rigtig mange herinde intet har tilovers for rygende gravide og/ eller mødre - det skal du derfor ikke tage personligt... Der har været en del debatter om det tidligere og det er jo en ting som ikke rygere eller dem der smed smøgen da stregerne var på sin plads, aldrig vil kunne sætte sig ind i.

Anmeld

16. november 2010

sandratobias

Nu er jeg oz selv ryger... Tror nu oz at havde jeg haft mulighed for og nå og ryge inden det hele gik løs, så havde jeg nok oz gjort det... Men tror alligevel mine tanker havde fået mig fra det, da jeg har set hvor meget babys hjerte påvirkes... 

Men havde jeg siddet i mange timer bar og ventet så havde jeg oz valgt og ryge inden, hvis muligheden var der... 

Sandra - Uge 25+2... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.