Dum idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2010

Leonora

natte skriver:

har   2 nikita skytte eller natacha nikita skytte

har søgt om venskab på fjæsen...skal jo se lille manden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

Leonora

Baagøe skriver:

Nemlig - det er så livsbekræftende

Helt vildt...jeg kan læse den ene FB efter den anden...og bliver aldrig træt af at fortælle min egen

knus

Ps det er et rigtig fint profil billed du har

Anmeld

16. november 2010

Bare mig..

natte skriver:

22 sep

Okay.. Glæder mig til at se afsnittet imorgen.. Føder du helt der?

Jeg kom sådan til at tænke på den anden dag.. - Har hans far egentlig fået at vide han er blevet far? Turde du det? Tager sgu hatten af for dig.. Puha.. Tror altså ikke jeg ville være ærlig omkring det...

Anmeld

16. november 2010

Giraffen

ummidelbare tanke efter første side i denne tråd:

"Jeg kan godt li at sidde og smågrine lidt over d.u.m. hjemme i sofaen med min kæreste(når jeg ved det bliver mellem os og ikke er til gene for nogen), men de er trods alt stadig tænkende og følende mennesker i en sårbar periode og det hele er klippet ud af en sammenhæng og synes det er naivt at dømme en række mennesker, i deres måske mest pressede øjeblikke og ta de småklip som Sand TV har valgt som sandheden.

Derudover synes jeg det er lidt respektløs og sidde at svine folk til herinde, deres børn/familie/kære har også adgang til internettet og intet bliver nogensinde fjernet fra nettet - det er hvertfald ikke sket i dets levetid so far"

Tanke om tråden da jeg nåede om på side 2 i tråden

"så viser det sig så at flere af de unge mødre har profiler herinde (hvilket ikke er mærkeligt) og endda blander sig i debatten. og så blev tingene så pakket lidt mere ind og "jaa jeg synes da også at I er fornuftige, det var bare lige det du gjorde der, jeg synes ku være bedre"

Jeg bliver lidt ærgerlig over det fordi jeg er af den overbevisning at man kun skal skrive ting OM folk som man også tør sige TIL folk."

Jeg plejer ikke sådan at "rase ud", men synes ikke det er fair at tale om folks person på den måde, ligesom jeg også er kæmpe modstander af hadegrupper, personlige hetz og alt andet i den dur. 

Så ja, lige lidt galde herfra, intet personligt til nogle af indlæggene, men en overordnet betragtning

Go aften piger og lad os nu være lidt åbenhjertlige og søde ved hinanden" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" />

Anmeld

16. november 2010

Ranarupta

Leonora skriver:

Hej

jeg hører til dem som absolut ikke bryder mig om rygning under graviditet eller som ryger  i nærheden af børn....Når det så er sagt så synes jeg faktisk du virker til at være fornuftig og jeg er sikker på at du er super mor...

Jeg ku især godt lide det afsnit hvor i købte barnevogn...synes du var super sympatisk og moden i dine tanker om økonomi OSV...

Håber du og din søn har det godt

Ihh Louise! Jeg er helt enig med dig!

Nikita, jeg tror ikke, at der har været særligt mange unge, der ville have tænkt, at de skulle tage den billigste vogn af hensyn til giveren. Jeg tror, at de havde tænkt at de ville have mest ud af det. 
Det synes jeg også var rigtigt positivt! 

Anmeld

16. november 2010

natte

~~M.Nielsen~~ skriver:

Okay.. Glæder mig til at se afsnittet imorgen.. Føder du helt der?

Jeg kom sådan til at tænke på den anden dag.. - Har hans far egentlig fået at vide han er blevet far? Turde du det? Tager sgu hatten af for dig.. Puha.. Tror altså ikke jeg ville være ærlig omkring det...

i ser ham i næste uge .. ja det har han og lige nu har vi en kamp for han mener desværre en masse underlige ting men jeg er nået der til at han ikke må have noget med remi at gøre

Anmeld

16. november 2010

natte

Ranarupta skriver:

Ihh Louise! Jeg er helt enig med dig!

Nikita, jeg tror ikke, at der har været særligt mange unge, der ville have tænkt, at de skulle tage den billigste vogn af hensyn til giveren. Jeg tror, at de havde tænkt at de ville have mest ud af det. 
Det synes jeg også var rigtigt positivt! 

kan jeg kan ikke lide at få ting af min mor og far synes ikke de skal betale fordi jeg har valgt at blive mor

Anmeld

16. november 2010

Bare mig..

natte skriver:

i ser ham i næste uge .. ja det har han og lige nu har vi en kamp for han mener desværre en masse underlige ting men jeg er nået der til at han ikke må have noget med remi at gøre

Uhhh spændende, glæder mig til at se ham.. Og så ELSKER jeg mulatte babyer/børn  hihi

Ja, det forstår jeg sgu godt.. Så har han heller ikke "fortjent" det... Det er sgu træls med sådan nogen fædre... :/ Men jeg ved ikke engang om de har krav på noget når er fra et andet land? Hmm...

Anmeld

16. november 2010

natte

~~M.Nielsen~~ skriver:

Uhhh spændende, glæder mig til at se ham.. Og så ELSKER jeg mulatte babyer/børn  hihi

Ja, det forstår jeg sgu godt.. Så har han heller ikke "fortjent" det... Det er sgu træls med sådan nogen fædre... :/ Men jeg ved ikke engang om de har krav på noget når er fra et andet land? Hmm...

remi er ikke mørk men nej hvor var han grim den dag han blev født men den dag vil i kalde mig dum når i ser det for jeg ville ikke have ham blev så bange for ham at jeg bare ville ud

Anmeld

16. november 2010

skøjte-prinsessen

Loa skriver:

Oh my.... Fatter det bare heller ikke! Hvorfor er der såå mange DUM'er der ryger.....? Er det tilfældigt?

Og så hende amanda sisse...........!!! Det SKAL bare være en dreng..... Puha har sgu lidt svært ved at "acceptere" sådan
"nogle" skal være mødre, ja undskyld mig......

kan høre vi har samme mening, hvad med det amanda sisse sagde om at hun enlig ikke ville have børn? og at hun allerede følte sig tyk? 

men hende der ville ud og ryge, seriøst er smøger virkelig så vigtige? at man vil gå langt når ens vand er gået og så for at få en smøg og bare den attitude hun havde ved anden smøg?... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.