ummidelbare tanke efter første side i denne tråd:
"Jeg kan godt li at sidde og smågrine lidt over d.u.m. hjemme i sofaen med min kæreste(når jeg ved det bliver mellem os og ikke er til gene for nogen), men de er trods alt stadig tænkende og følende mennesker i en sårbar periode og det hele er klippet ud af en sammenhæng og synes det er naivt at dømme en række mennesker, i deres måske mest pressede øjeblikke og ta de småklip som Sand TV har valgt som sandheden.
Derudover synes jeg det er lidt respektløs og sidde at svine folk til herinde, deres børn/familie/kære har også adgang til internettet og intet bliver nogensinde fjernet fra nettet - det er hvertfald ikke sket i dets levetid so far"
Tanke om tråden da jeg nåede om på side 2 i tråden
"så viser det sig så at flere af de unge mødre har profiler herinde (hvilket ikke er mærkeligt) og endda blander sig i debatten. og så blev tingene så pakket lidt mere ind og "jaa jeg synes da også at I er fornuftige, det var bare lige det du gjorde der, jeg synes ku være bedre"
Jeg bliver lidt ærgerlig over det fordi jeg er af den overbevisning at man kun skal skrive ting OM folk som man også tør sige TIL folk."
Jeg plejer ikke sådan at "rase ud", men synes ikke det er fair at tale om folks person på den måde, ligesom jeg også er kæmpe modstander af hadegrupper, personlige hetz og alt andet i den dur.
Så ja, lige lidt galde herfra, intet personligt til nogle af indlæggene, men en overordnet betragtning
Go aften piger og lad os nu være lidt åbenhjertlige og søde ved hinanden
" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="
" />