Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
natte skriver: eh
eh
Hvad betyder det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Leonora skriver: Helt vildt...jeg kan læse den ene FB efter den anden...og bliver aldrig træt af at fortælle min egen knus Ps det er et rigtig fint profil billed du har
Helt vildt...jeg kan læse den ene FB efter den anden...og bliver aldrig træt af at fortælle min egen
knus
Ps det er et rigtig fint profil billed du har
Åh, tak og i lige måde Nej, vi bliver aldrig trætte af at fortælle om noget vedrørende vores et og alt
alle de gange jeg har været indenlagt med både cecilia og jessica i maven har jeg ikke røget, der var for langt ned og jeg gad ikke, så må vente til jeg kom ud eller jeg havde født. det var det sidste jeg ville tænke på ihvertfald
lisbethita skriver: Også her....jeg var total foraget!! Det indrømmer jeg blankt. Min kæreste blev så sur, at han skiftede kanal. Fatter da ingenting. Hvordan kan hun??
Også her....jeg var total foraget!! Det indrømmer jeg blankt. Min kæreste blev så sur, at han skiftede kanal. Fatter da ingenting. Hvordan kan hun??
Folks veje er uransalige
Carina1977 skriver: hehe sådan har jeg det også med Majas mor, men der er jo bare nogen mennesker man viger lidt udenom
hehe sådan har jeg det også med Majas mor, men der er jo bare nogen mennesker man viger lidt udenom
Hehe ja præcis
Jeg tror ikke helt, jeg forstår? Du røg under graviditeten, men ikke når du var indlagt?
Baagøe skriver: Jeg tror ikke helt, jeg forstår? Du røg under graviditeten, men ikke når du var indlagt?
nemlig, jeg kan sagtens gå en uge uden at ryge og hvorfor jeg så bare ikke stoppede ved jeg egentligt ikke.
june1987 skriver: nemlig, jeg kan sagtens gå en uge uden at ryge og hvorfor jeg så bare ikke stoppede ved jeg egentligt ikke.
Næ, det gør jeg heller ikke - gør det! DU kan godt
Baagøe skriver: Næ, det gør jeg heller ikke - gør det! DU kan godt
ja jeg er sådan set stoppet nu skal man jo med træning osv
june1987 skriver: ja jeg er sådan set stoppet nu skal man jo med træning osv
Håber for din egen og for dine børns skyld, at du holder ved
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128