Dum idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2010

natte

Rogue skriver:

kan høre vi har samme mening, hvad med det amanda sisse sagde om at hun enlig ikke ville have børn? og at hun allerede følte sig tyk? 

men hende der ville ud og ryge, seriøst er smøger virkelig så vigtige? at man vil gå langt når ens vand er gået og så for at få en smøg og bare den attitude hun havde ved anden smøg?... 

du kan jo spørger mig ad ?? hvorfor jeg ville ryge men hvis du læste debaten igennem ville du vide det og nej den var ikke vigtigt men nødvendig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

Leonora

natte skriver:

remi er ikke mørk men nej hvor var han grim den dag han blev født men den dag vil i kalde mig dum når i ser det for jeg ville ikke have ham blev så bange for ham at jeg bare ville ud

det er ikke en unaturlig følelse...der er mange som lige skal synke det at have født....så det synes jeg ik du skal tænke over...

har set dine billeder og han er jo en super fin lille mand som ser ud til at have et fantastisk netværk

Anmeld

16. november 2010

natte

Leonora skriver:

det er ikke en unaturlig følelse...der er mange som lige skal synke det at have født....så det synes jeg ik du skal tænke over...

har set dine billeder og han er jo en super fin lille mand som ser ud til at have et fantastisk netværk

han er skøn virkelig men selv om han er sød og dejlig er det hårdt

Anmeld

16. november 2010

Ranarupta

natte skriver:

kan jeg kan ikke lide at få ting af min mor og far synes ikke de skal betale fordi jeg har valgt at blive mor

Nej, det forstår jeg godt. Men du har jo netop ikke en forventning til, at du får det. Ligesom du heller ikke kræver det. For der er jeg enig med dig. 
Men de giver dig jo vognen, fordi de gerne vil og fordi de glæder sig sammen med dig - og det er jo dejligt!  

Anmeld

16. november 2010

skøjte-prinsessen

altså jeg har altid lidt af kilo skræk, men jeg ser da at være gravid er den smukkeste måde at blive tyk på og tage kilo på, fatter bare ikke at hun allerede klager over at være tyk og ikke kan gå i stramt tøj, jeg går da stadig i stramt tøj (med måde) som viser min smukke mave... men blev sgu ked af at høre hun sagde det om at hendes baby lignede en død hund, for jeg var da super glad da jeg så mit scannings billed i uge 8 og jeg syntes det var rørende... blev virkelig sur på hende og ja alt det med at det bare skal være en dreng, jeg ønsker mig en pige men bliver det en dreng bliver jeg da lige så lykkelig som var det en pige... AGGHHH siger jeg bare

Anmeld

16. november 2010

qp

Dem jeg personligt har det sværest ved er hende Christina (Majas mor) - my god ... hun er jo fuckin tabt bag en vogn den tøs! Jeg kan sleeeet ikke klare hende på hverken den ene eller anden måde.

Malou Stella? Behøver man at sige mere.... doven, uansvarlig og det mest uselvstændige væsen ever - et  produkt af, at der aldrig har været stillet krav til hende. Hun er bare så pisse ligegyldig og har ingen personlighed.

Natascha Nikita synes jeg dog virker ok fornuftig, sådan når hun ikke lige ligger på fødebriksen

Hende den nye som lige er blevet gravid? - Well lad os da håbe hun bliver lidt moden og begynder, at vokse med opgaven som ansvarlig forælder.

Anmeld

16. november 2010

Bare mig..

natte skriver:

remi er ikke mørk men nej hvor var han grim den dag han blev født men den dag vil i kalde mig dum når i ser det for jeg ville ikke have ham blev så bange for ham at jeg bare ville ud

Ej undskyld, men kunne sgu ikke lige lade være med at trække på smilebåndet

Jeg synes også min datter var lidt grim da hun kom op.. Og det er en rigtig stor følelsesmæssig oplevelse, så det er nok det der spilder dig et pus Kan du ikke sætte et billed in her af ham.. Vil så gerne se ham...

Er han ikke mørk? Han må da have mørkt hår.. Eller?

Anmeld

16. november 2010

natte

qp skriver:

Dem jeg personligt har det sværest ved er hende Christina (Majas mor) - my god ... hun er jo fuckin tabt bag en vogn den tøs! Jeg kan sleeeet ikke klare hende på hverken den ene eller anden måde.

Malou Stella? Behøver man at sige mere.... doven, uansvarlig og det mest uselvstændige væsen ever - et  produkt af, at der aldrig har været stillet krav til hende. Hun er bare så pisse ligegyldig og har ingen personlighed.

Natascha Nikita synes jeg dog virker ok fornuftig, sådan når hun ikke lige ligger på fødebriksen

Hende den nye som lige er blevet gravid? - Well lad os da håbe hun bliver lidt moden og begynder, at vokse med opgaven som ansvarlig forælder.

synes da jeg var vildt fornuftig da jeg skulle føde lol hilsen natacha nikita

Anmeld

16. november 2010

natte

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ej undskyld, men kunne sgu ikke lige lade være med at trække på smilebåndet

Jeg synes også min datter var lidt grim da hun kom op.. Og det er en rigtig stor følelsesmæssig oplevelse, så det er nok det der spilder dig et pus Kan du ikke sætte et billed in her af ham.. Vil så gerne se ham...

Er han ikke mørk? Han må da have mørkt hår.. Eller?

nej han er ikke mørk men udover det ligner han sin far utroligt meget hvilket kan pine mig når jeg har skændtes med hans far men fuck han er jo for dejlig remi jo men ikke idag skal i seng skal lige nå at sove lidt enden jeg skal op igen og give ham mad

Anmeld

16. november 2010

Bare mig..

natte skriver:

nej han er ikke mørk men udover det ligner han sin far utroligt meget hvilket kan pine mig når jeg har skændtes med hans far men fuck han er jo for dejlig remi jo men ikke idag skal i seng skal lige nå at sove lidt enden jeg skal op igen og give ham mad

Ahmen, rhan (staves) er nu heller ikke helt grim, så det er da ikke dårligt, at din søn ligner ham Men kan godt se det fra din side af... Men hvad faen... Man elsker dem jo og ens egen børn ER og bliver bare det lækreste

Jamen godnat så.. Sov godt.. Jeg må nok også hellere komme i seng.. Puha skal op om 6 timer og være frisk på leg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.