Dum idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

Loa

Maja88 skriver:

efter hvad Shibby havde af info- så er Hannah og Maks gået fra hinanden

Ja havde jeg også hørt.....

Tænker bare "shit shit shit de tattoveringer"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Pige2009

june1987 skriver:

det gør jeg hvis jeg vil have en karrier inden for stærkmands sporten

Det lyder godt - fortsat held og lykke med det

Anmeld

17. november 2010

Sabina92

Loa skriver:

Ja havde jeg også hørt.....

Tænker bare "shit shit shit de tattoveringer"

øøøv for dem.

Lad os håbe det er et rygte, nu hvor de også har tattoo med deres navne

Anmeld

17. november 2010

Sabina92

HÆNG MIG IKKE OP PÅ DETTE!

Jeg har lige fået afvide fra en bekendt at de HAR VÆRT gået fra hinanden og de nu er sammen igen..

Fordi at når de havde sex kaldte han, hannah for hans eks's navn. Ved ikke om den del, bare er et rygte. Man ved aldrig..

Anmeld

17. november 2010

natte

FruRafn skriver:

Du tænker åbenbart mere på dig selv end barnet, hvis du ryger under graviditeten og ISÆR lige før en fødsel, som om den ikke i sig selv er traumatisk nok for barnet. Så drop undskyldningerne, og stå ved at dine smøger var vigtigere end barnets velbefindende, man må sgu stå ved sine valg.

haha en ting er sikkert at mit barn er alt  men jeg dog et valg ja og måske dummede jeg mig men står ved de ting jeg gør men tro ikke at jeg ikke tænkte på min søn

Anmeld

17. november 2010

qp

Maja88 skriver:

undskyld mig men det forsvarer ingenting at ryge under sin emhætte- der ryger stadigvæk partikler ud i rummet...

Hvorfor skal man nu også forsvare at man er afhængig af nikotin? Det er jo nærmest umuligt, at forsvare - nogle ryger og andre gør ikke, sådan er det!

Anmeld

17. november 2010

Maja88

qp skriver:

Hvorfor skal man nu også forsvare at man er afhængig af nikotin? Det er jo nærmest umuligt, at forsvare - nogle ryger og andre gør ikke, sådan er det!

siger heller ikke hun skal forsvare det, men der var en som skrev at hun ikke synes røg hørte til i nærheden af børn- og så bliver der svaret- Nej men jeg ryger også kun udenfor eller under min emhætte.

og ville bare lige påpege at selvom man ryger under sin emhætte hvis barnet er der så gør det ikke den vilde forskel. kunne jo godt være personen ikke vidste at der stadig røg partikler ud i rummet

Anmeld

17. november 2010

qp

Maja88 skriver:

siger heller ikke hun skal forsvare det, men der var en som skrev at hun ikke synes røg hørte til i nærheden af børn- og så bliver der svaret- Nej men jeg ryger også kun udenfor eller under min emhætte.

og ville bare lige påpege at selvom man ryger under sin emhætte hvis barnet er der så gør det ikke den vilde forskel. kunne jo godt være personen ikke vidste at der stadig røg partikler ud i rummet

Det kan du nu også have ret i

Anmeld

18. november 2010

CamiRon

undskyld mig men det forsvarer ingenting at ryge under sin emhætte- der ryger stadigvæk partikler ud i rummet...

Plus det sidder i tøjet, håret, i huden osv...

Anmeld

18. november 2010

CamiRon

Sabina92 skriver:

HÆNG MIG IKKE OP PÅ DETTE!

Jeg har lige fået afvide fra en bekendt at de HAR VÆRT gået fra hinanden og de nu er sammen igen..

Fordi at når de havde sex kaldte han, hannah for hans eks's navn. Ved ikke om den del, bare er et rygte. Man ved aldrig..

hehehe surt!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.