dagplejemor fra helvede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

sandratobias

Ej ved slet ikk hva jeg ska sige... Er helt målløs... 

Hun ska helt klart meldes... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Silas&Mille

nynne-l skriver:

jeg lavet den anden dag et indlæg om at jeg ikke ønskede den dagpleje mor jeg havde fået tilbudt da hun ikke kunne snakke dansk. nå men jeg tog ud til hende som jeg havde aftalt med hende jeg skulle, men måtte ikke komme ind i huset da jeg var kommet 5 minutter for sent, så vi snakkede i døren. havde lidt svært ved at forstå hende men det jeg fik fat i var at hun synes det var mega træls at have to børn der ikke kunne spise selv og det tog meget af tiden (så kan jeg ikke forstå at hvis hun er sur og hun så siger ja til at tage min dreng som heller ikke kan spise selv) nå men i mens vi stod og snakkede prøvede en af børnene at komme ud til mig og hun SPARKEDE armene væk under ham og den lille dreng der stod i kravle stilling faldt med hovedet ned i gulvet og hun tog ham ikke op da han selvfølgelig begyndte at tude jeg fik det så dårligt på den lille drengs vegne at jeg gik grædene der fra :\'(

Syge kvindemenneske.

Ja undskyld, men synes det er en syg måde at opfører sig på.
Jeg ville nok også melde hende.

Personligt ville jeg ikke have det godt med at sende mit barn i DP hos hende. Jeg ville takke nej og bede om en anden plads.

Anmeld

17. november 2010

SiLiMiMa

MarianneSonne skriver:

HVAD !!!!!!!!!!!!!!!

Det er netop DERFOR man skal have vuggestuer i stedet. Du bliver nødt til at ringe til dagpleje pædagogen og fortælle hvad du har oplevet og selvfølgelig kræve at dit barn får en anden plads.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Hov stop lige en halv.... Der findes altså MANGE supergode DP. Blandt andet vores. man kan ikke bare generalisere på den måde!

ville jeg da bare lige skrive.....

men hold op, hende TS nævner burde godt nok ikke passe børn!!!

heise

Anmeld

17. november 2010

SiLiMiMa

EJ, du må LOVE os, at du melder det, du har været vidne til til kommunen!!!! Det er bare SÅ synd for børnene!!! FØJ altså!!! ku tude over sådanne mennesker!!!

heise

Anmeld

17. november 2010

nynne-l

Heise skriver:

EJ, du må LOVE os, at du melder det, du har været vidne til til kommunen!!!! Det er bare SÅ synd for børnene!!! FØJ altså!!! ku tude over sådanne mennesker!!!

heise

snakkede med hende der kører til syn ude ved hende og hendes eneste kommentar var at hun var ked af at jeg opfattede situationen sådan

men har dogså ringet til møderhjælpen idag som vil skive et brev/mail til kommunen så håber det hjælper lidt

Anmeld

17. november 2010

SiLiMiMa

nynne-l skriver:

snakkede med hende der kører til syn ude ved hende og hendes eneste kommentar var at hun var ked af at jeg opfattede situationen sådan

men har dogså ringet til møderhjælpen idag som vil skive et brev/mail til kommunen så håber det hjælper lidt

WHAT!!!????? og det kalder de "at føre tilsyn". Gir jeg ikke meget for så da! Godt de ikke er sådan hernede!!!

Godt du går videre med det!

Måske "tør" de ikke gøre noget ved det, fordi hun ikke er dansk.... de er måske bange for at blive opfattet som racistiske.... men det burde ikke være sådan - det er da uskyldige børn det drejer sig om!!!

Anmeld

17. november 2010

Svei

WHAT!!!????? og det kalder de "at føre tilsyn". Gir jeg ikke meget for så da! Godt de ikke er sådan hernede!!!

Godt du går videre med det!

Måske "tør" de ikke gøre noget ved det, fordi hun ikke er dansk.... de er måske bange for at blive opfattet som racistiske.... men det burde ikke være sådan - det er da uskyldige børn det drejer sig om!!!

..fejl

Anmeld

17. november 2010

Svei

nynne-l skriver:

Så er det medierne OG find ud af hvem der er forældre til de børn derude og giv dem besked, det ville jeg ønske hvis det var mig der var forælder..stakkels børn...

Anmeld

17. november 2010

SussieThyssen

nynne-l skriver:

jeg lavet den anden dag et indlæg om at jeg ikke ønskede den dagpleje mor jeg havde fået tilbudt da hun ikke kunne snakke dansk. nå men jeg tog ud til hende som jeg havde aftalt med hende jeg skulle, men måtte ikke komme ind i huset da jeg var kommet 5 minutter for sent, så vi snakkede i døren. havde lidt svært ved at forstå hende men det jeg fik fat i var at hun synes det var mega træls at have to børn der ikke kunne spise selv og det tog meget af tiden (så kan jeg ikke forstå at hvis hun er sur og hun så siger ja til at tage min dreng som heller ikke kan spise selv) nå men i mens vi stod og snakkede prøvede en af børnene at komme ud til mig og hun SPARKEDE armene væk under ham og den lille dreng der stod i kravle stilling faldt med hovedet ned i gulvet og hun tog ham ikke op da han selvfølgelig begyndte at tude jeg fik det så dårligt på den lille drengs vegne at jeg gik grædene der fra :\'(

OMG..jeg håber da, at hun omgående bliver fjernet som dagplejer.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. november 2010

SiLiMiMa

Jbk skriver:

Så er det medierne OG find ud af hvem der er forældre til de børn derude og giv dem besked, det ville jeg ønske hvis det var mig der var forælder..stakkels børn...

JA! Hun skal bare stoppes, den F...... B....!!

kan bare se den scene for mig med den lille der fik sparket armene væk.... FØJ!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.