dagplejemor fra helvede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

Stumpen

SussieThyssen skriver:

Ja kan ikke være mere enig.
Det er noget vrøvl at bruge en enkelt sag som argument for at vuggestuer er bedre end dagpleje.
Til gengæld foregår der mange uacceptable ting i vuggestuerne, så
det går nok lige op.

Kærligst
Sussie

Tænker jeg også.. Jeg ville ikke bytte min datters dagplejer for en vuggestueplads!! Hun er GULD værd... Bedre dagplejer tror jeg ikke findes -i hvert fald ikke for min datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Pena

Sabina92 skriver:

Der er i hvertfald to vuggestuer her i hobro, den ene har endda vært her i mange år, og de er ved at bygge to store mere

Ja det blev jeg lige gjort opmærksom på. Har bare fået det andet at vide af en som skulle have sit barn passet i Hobro. Så der må være tale om en misforståelse.

Anmeld

17. november 2010

Kamilla-m

Søddepødde skriver:

Nå da. Jeg boede der for et års tid siden, og en veninde med et barn sagde hun blev nødt til at sende pigen i dp, da der ingen vuggestuer var. Så det er det jeg bygger min påstand på.

Så er det vel hende der har misforstået noget...

ja for det er der . lucas har gået i redbarnets vuggestue i to år. og er lige rykket over i børnehaven der nede .

og der lægger også på vej op til togstationen og næsten lige overfor super best.

Anmeld

17. november 2010

Mette 28

Synes det lyder underligt hvis de ikke gør noget, kender selv til odense og deres måde og håndtere problemer på, kender endda en chef for et område her. Og min mor har været DP i 5220 i over 30 år og jeg har en søster også i odense der er DP. og de tolerere ikke sådan nogle ting her..

Så mon ikke det var chefen du burde gå til, for de skal altså gøre noget ved problemet.

Derefter vil jeg lige sige at det med at videoovervåge en DP det er lidt langt ude i min verden for hvad når de er ude og helt ærligt hvad så i børnehaven eller vuggestuen, synes tit der er noget med at voksen rør børn hvor de ikke skal. og så er der noget mere kærlighed hos en DP end de andre steder. Har selv en søn i børnehave og jeg savner vores DP hvor der var mere varme om børnene.. Synes hverken der er rigtigt eller forkert med en vuggestue, men åbnene øjnene for at der sker ting alle steder for det gør der...

Anmeld

17. november 2010

morx4

nynne-l skriver:

jeg lavet den anden dag et indlæg om at jeg ikke ønskede den dagpleje mor jeg havde fået tilbudt da hun ikke kunne snakke dansk. nå men jeg tog ud til hende som jeg havde aftalt med hende jeg skulle, men måtte ikke komme ind i huset da jeg var kommet 5 minutter for sent, så vi snakkede i døren. havde lidt svært ved at forstå hende men det jeg fik fat i var at hun synes det var mega træls at have to børn der ikke kunne spise selv og det tog meget af tiden (så kan jeg ikke forstå at hvis hun er sur og hun så siger ja til at tage min dreng som heller ikke kan spise selv) nå men i mens vi stod og snakkede prøvede en af børnene at komme ud til mig og hun SPARKEDE armene væk under ham og den lille dreng der stod i kravle stilling faldt med hovedet ned i gulvet og hun tog ham ikke op da han selvfølgelig begyndte at tude jeg fik det så dårligt på den lille drengs vegne at jeg gik grædene der fra :\'(

ANMÆLD HENDE!!!!!!!

hun bør absolut ikke passe børn. hvor jeg dog håber der er nogle forældre der kikker med herinde!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.