dagplejemor fra helvede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2010

nynne-l

nutche skriver:

hold da op... det var da en ubehagelig oplevelse. sig pænt nej tak, og fortæl så kommunen hvad du var vidne til. hun burde jo ikke passe børn

har sagt nej men så skulle jeg jo bare vide at jeg mistede min plads garanti.

og snakkede med hende der kører til syn ude ved hende og hendes eneste kommentar var at hun var ked af at jeg opfattede situationen sådan

arhhg det var jo sådan situationen var .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

Lone Jakobsen

nynne-l skriver:

og snakkede med hende der kører til syn ude ved hende og hendes eneste kommentar var at hun var ked af at jeg opfattede situationen sådan

uhh man bliver så rasende

Anmeld

16. november 2010

Mi

Miamaja skriver:

Jeg vaelger aldrig dagplejemor til mit barn men kun vuggestue. der er bornene ikke alene med 1 person uden man ved hvad der foregaar bag lukkede dore og det er grund nok for mig.

Ja, jeg er HYS. Men jeg onsker ikke at tage chancen med min guldklump

Jeg har det på samme måde. Ved der findes dygtige dagplejemødre, men selve konstruktionen er alt for skrøbeligt. Jeg har mødt flere dagplejere da jeg arbejde i børnehave, og har alt for ofte set at de tilsidesætter børnenes behov for deres egne og at de mangler forståelse og respekt for børnenes følelser og udvikling

Anmeld

16. november 2010

Ni-ko-li-ne

nynne-l skriver:

shit mand jeg kan se du er fra fyn... som jeg selv... hvilket postnr er det i? vi er i 5220.... her er nogle gode DPére

Anmeld

16. november 2010

Mi

nynne-l skriver:

Det er bare så forfærdeligt at det skal være sådan, at kommunen halvt kan tvinge en til at aflevere sit barn et sted man ikke er tryg, for ellers får man bare ikke en plads. Men hold fast i at dit barn ikke skal over til den DP og overvej vuggestue. Der findes også flere private vuggestuer hvor du kan arbejde udenom det kommunale anvisningssystem.

Anmeld

16. november 2010

Pige2009

OMG - det er da omsorgssvigt! Grænsende til vold. Hun burde da sidde og tælle metaldimser på en fabrik!

Anmeld

16. november 2010

Pige2009

Miamaja skriver:

Jeg vaelger aldrig dagplejemor til mit barn men kun vuggestue. der er bornene ikke alene med 1 person uden man ved hvad der foregaar bag lukkede dore og det er grund nok for mig.

Ja, jeg er HYS. Men jeg onsker ikke at tage chancen med min guldklump

I DK er det jo desværre således, at de fleste pasingstilbud er DP, da der slet ikke er vuggestuepladser nok. Jeg kunne ikke få Laura i VS...

Anmeld

16. november 2010

CiSo

HVAD? hun skal da meldes med det samme!

Anmeld

16. november 2010

BellaT

Åh nej! Hvor lyder det forfærdeligt. Stakkels dreng.

Så vidt jeg forstod, så har du talt med dagplejepædagogen om det eller hvad? Hun/han ville ikke gøre noget? Det lyder godt nok mærkeligt.

Dagplejeren lyder ikke som en der burde være i nærheden af små børn! Det lyder helt grotesk.

Helle - selv dagplejer. 

Anmeld

16. november 2010

Pena

Det er jo synd at sådan noget sker, for det giver jo netop andre dagplejere et dårligt ry. Og jeg er da sikker på at der findes rigtig mange gode af slagsen.

Men netop fordi hun har det fulde ansvar for børnene er det jo alfa og omega at man stoler på hende og kan lide hende. Der er det måske nemmere at der er en enkelt pædagog i institutionen man ikke helt svinger med, for man ved trods alt at der er andre som også er inde over.

Puha jeg håber da der sker noget i den her situation, for de andre børn skal da ikke leve i det her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.