dagplejemor fra helvede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.579 visninger
54 svar
0 synes godt om
16. november 2010

nynne-l

jeg lavet den anden dag et indlæg om at jeg ikke ønskede den dagpleje mor jeg havde fået tilbudt da hun ikke kunne snakke dansk. nå men jeg tog ud til hende som jeg havde aftalt med hende jeg skulle, men måtte ikke komme ind i huset da jeg var kommet 5 minutter for sent, så vi snakkede i døren. havde lidt svært ved at forstå hende men det jeg fik fat i var at hun synes det var mega træls at have to børn der ikke kunne spise selv og det tog meget af tiden (så kan jeg ikke forstå at hvis hun er sur og hun så siger ja til at tage min dreng som heller ikke kan spise selv) nå men i mens vi stod og snakkede prøvede en af børnene at komme ud til mig og hun SPARKEDE armene væk under ham og den lille dreng der stod i kravle stilling faldt med hovedet ned i gulvet og hun tog ham ikke op da han selvfølgelig begyndte at tude jeg fik det så dårligt på den lille drengs vegne at jeg gik grædene der fra :\'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

Lone Jakobsen

hold da op... det var da en ubehagelig oplevelse. sig pænt nej tak, og fortæl så kommunen hvad du var vidne til. hun burde jo ikke passe børn

Anmeld

16. november 2010

Caroline86

hun skal da meldes!

Anmeld

16. november 2010

mor-til-vanessa

nynne-l skriver:

jeg lavet den anden dag et indlæg om at jeg ikke ønskede den dagpleje mor jeg havde fået tilbudt da hun ikke kunne snakke dansk. nå men jeg tog ud til hende som jeg havde aftalt med hende jeg skulle, men måtte ikke komme ind i huset da jeg var kommet 5 minutter for sent, så vi snakkede i døren. havde lidt svært ved at forstå hende men det jeg fik fat i var at hun synes det var mega træls at have to børn der ikke kunne spise selv og det tog meget af tiden (så kan jeg ikke forstå at hvis hun er sur og hun så siger ja til at tage min dreng som heller ikke kan spise selv) nå men i mens vi stod og snakkede prøvede en af børnene at komme ud til mig og hun SPARKEDE armene væk under ham og den lille dreng der stod i kravle stilling faldt med hovedet ned i gulvet og hun tog ham ikke op da han selvfølgelig begyndte at tude jeg fik det så dårligt på den lille drengs vegne at jeg gik grædene der fra :\'(

ej hvor skrækkeligt.

jeg ville altså melde hende til kommunen. hvad sker der lige for hende. og ville bestemt ikke sende mit barn derhen, når hun gør sådan overfor dem

Anmeld

16. november 2010

Ni-ko-li-ne

få fat i DP-centeret! og fortæl endelig om din oplevelse!!!

Anmeld

16. november 2010

Mi

HVAD !!!!!!!!!!!!!!!

Det er netop DERFOR man skal have vuggestuer i stedet. Du bliver nødt til at ringe til dagpleje pædagogen og fortælle hvad du har oplevet og selvfølgelig kræve at dit barn får en anden plads.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

16. november 2010

Thereseh

NEJ !!! Hun skal da meldes. Mage til dum kælling !!! 

Anmeld

16. november 2010

Barbamama

Ja få lige fat i kommunen. Åndssvage ko!!!!

Anmeld

16. november 2010

Lullaby

Du må virkelig melde hende. Det mener jeg!!!

Anmeld

16. november 2010

Miamaja

MarianneSonne skriver:

HVAD !!!!!!!!!!!!!!!

Det er netop DERFOR man skal have vuggestuer i stedet. Du bliver nødt til at ringe til dagpleje pædagogen og fortælle hvad du har oplevet og selvfølgelig kræve at dit barn får en anden plads.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Jeg vaelger aldrig dagplejemor til mit barn men kun vuggestue. der er bornene ikke alene med 1 person uden man ved hvad der foregaar bag lukkede dore og det er grund nok for mig.

Ja, jeg er HYS. Men jeg onsker ikke at tage chancen med min guldklump

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.