Hej alle 
jeg er lige kommet hjem fra sygehuset..
Jeg faldt om derhjemme da jeg skulle hente min mobil og ringe til min mor der er sygeplejerske og høre hendes mening.. men det nåede jeg ikke for for jeg faldt om på køkkengulvet..
Jeg lå der nok i okring 5 min da jeg igen vågende og kastede rigtig meget op.. Jeg valgte at ringe til 112 da jeg næsten ikke kunne se noget for øjnene og var meget svag i ame og ben..
Gik ned til underboen, og spørgte om de ikke kunne holde lidt øje med mig til ambulancen kom..
Ambulancen kom efter 20 min, og jeg blev båret ned i bilen hvor de målte blodtryg, puls, og feber, osv.
Jeg havde alt for højt blodtryg, min puls var over 150 og jeg havde 35,7 i tempertur.
Vi kørte med udrykning til holbæk, og jeg fik en masse elektroder på kroppen da jeg tidligere i graviditeten har haft besvær med hjertebanken...
Jeg kastede forsat op, og jeg havde det elendigt..
Vi var der efter et kvarter ca, på akutmodtagelsen, og der fik jeg en masse blodprøver, ilt og fik en moderkageprøve..
Jeg havde forinden jeg fik det dårligt og skrevet herinde, vasket gulvet herhjemme, og derefter fået det dårligt..
Jeg er dømt til at tage den med ro, meget længe, muligvis resten af graviditeten.. og skal til egen læge imorgen og ha en sygemelding..
Alt var fint ved de sidste blodprøver her til morgen, og måtte komme hjem..
Jeg skal lave så lidt som mugligt nu, og får jeg feber eller kaster op, blødning eller smerter i maven skal jeg indlægges igen...
til jer alle som har skrevet :::::
hvor er det hjertevarmene alt komme hjem til disse beskeder..
jeg er mundlam
love ya all