døsig, føler mig farværnede, alene hejmme. 112???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2010

DK

Nina Sophia skriver:

jah det er forfærdeligt.. blev så frygtelig bange for baby, græd og græd og græd...  

heldigvis har den det godt den lille fis derinde

Jah da jeg faldt fik jeg en kæmpe bule i baghovedet.. 

og jeg har stadig migræne.. men sygehuset ville ikke give mig panodil overhovedet, heller ikke andet der ku hjælpe min hovedpine af vejen..  pga de nye undersøgelser med drengebørn..

jeg må åbentbart bare lide det igennem....

og jeg ligger på sofaen og stener fjernsyn <3 <3 <3 <3

Ville de virkelig ikke give dig panodil? Wow! Det er alligevel vildt, når nu ikke der er kommet nye retningslinjer fra sundhedsstyrelsen endnu! Det er hermed taget til efterretning!

I alt fald rigtig god bedring sådan lige nu her, og så en god lang graviditet indtil i alt fald 37+0 til dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

CamillaSoefelt

Nina Sophia skriver:

jah det er forfærdeligt.. blev så frygtelig bange for baby, græd og græd og græd...  

heldigvis har den det godt den lille fis derinde

Jah da jeg faldt fik jeg en kæmpe bule i baghovedet.. 

og jeg har stadig migræne.. men sygehuset ville ikke give mig panodil overhovedet, heller ikke andet der ku hjælpe min hovedpine af vejen..  pga de nye undersøgelser med drengebørn..

jeg må åbentbart bare lide det igennem....

og jeg ligger på sofaen og stener fjernsyn <3 <3 <3 <3

Puha hvor voldsomt søde ;/. Men selvom det har været hårdt for dig og at du har fået en grim forskrækkelse, så er jeg glad for din lille baby har det godt :-). God bedring smukke! Kram

Anmeld

16. november 2010

Caroline86

puuuuha, søde!

Sikke da en omgang!

Det vigtigste er at alt er godt med dig og bebs, trods alt, men NØJ hvor ville jeg være bange! Jeg håer du har nogen der kan aflaste dig og hjælpe med at passe på dig, for det har du helt sikkert brug for og fortjent!

Hvad med moderkagebiopsien? hvornår kommer der svar på den?

Kæmpe store knus herfra!!!!

Anmeld

16. november 2010

SoffiLine

Hej min skat! Godt du er hjemme igen, blev fandme bange :s  Der må sgu ikke ske dig eller baby noget! 

Skriv hvis du har brug for noget! 

Anmeld

16. november 2010

NessaXenia

DK skriver:

Ville de virkelig ikke give dig panodil? Wow! Det er alligevel vildt, når nu ikke der er kommet nye retningslinjer fra sundhedsstyrelsen endnu! Det er hermed taget til efterretning!

I alt fald rigtig god bedring sådan lige nu her, og så en god lang graviditet indtil i alt fald 37+0 til dig!

nej de ville ikke give mig panodil...

: vi kan dæmpe lyst lidt???

jamen jeg har haft denne her hovedpine i 13 dage i træk.. tror du ikke jeg har prøvet det af derhjemme???!!  hm.. 

Men nu jeg heldivis hjemme...og tak søde håber også det var sidste gang jeg skal opleve så noget, og så ser jeg frem til at  først møde en afd. læge til fødslen 

Anmeld

16. november 2010

Rosa

Puha, hvor er det herligt at høre at du og baby er OK, det var rigtig uhyggeligt da du bare forsvandt... Men nu må du jo så love at tage den med ro - læg dig på soffen og lad dig forkæle til den store guldmedalje.

Knus og kram herfra

Anmeld

16. november 2010

NessaXenia

CamillaSoefelt skriver:

Puha hvor voldsomt søde ;/. Men selvom det har været hårdt for dig og at du har fået en grim forskrækkelse, så er jeg glad for din lille baby har det godt :-). God bedring smukke! Kram

jah det er jeg virkelig også  tak smukke

Anmeld

16. november 2010

NessaXenia

Caroline86 skriver:

puuuuha, søde!

Sikke da en omgang!

Det vigtigste er at alt er godt med dig og bebs, trods alt, men NØJ hvor ville jeg være bange! Jeg håer du har nogen der kan aflaste dig og hjælpe med at passe på dig, for det har du helt sikkert brug for og fortjent!

Hvad med moderkagebiopsien? hvornår kommer der svar på den?

Kæmpe store knus herfra!!!!

jaaah, og det kan du også tro jeg blev

De ringer når de har svaret...

taaak søde,

Anmeld

16. november 2010

NessaXenia

Rosa skriver:

Puha, hvor er det herligt at høre at du og baby er OK, det var rigtig uhyggeligt da du bare forsvandt... Men nu må du jo så love at tage den med ro - læg dig på soffen og lad dig forkæle til den store guldmedalje.

Knus og kram herfra

det jeg ked af.

jeg bliver bare på sofaen.,

Anmeld

16. november 2010

NessaXenia

SoffiLine skriver:

Hej min skat! Godt du er hjemme igen, blev fandme bange :s  Der må sgu ikke ske dig eller baby noget! 

Skriv hvis du har brug for noget! 

tak darling

specielt ikke baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.